#1
Hallo iedereen !
Gisteren gebruikte ik xtc op een feestje. Tegen het einde van de avond stond 1 oog naar binnen. Na een paar uurtjes slapen... Staat het nog steeds naar binnen.
Wat kan ik hieraan doen ? Oogarts? Of stelt het oog zichzelf weer bij ?
Alvast bedankt !
Gisteren gebruikte ik xtc op een feestje. Tegen het einde van de avond stond 1 oog naar binnen. Na een paar uurtjes slapen... Staat het nog steeds naar binnen.
Wat kan ik hieraan doen ? Oogarts? Of stelt het oog zichzelf weer bij ?
Alvast bedankt !
