Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsconcerta 36mg

concerta 36mg

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een potje met 30 stuks concerta 36mg time release...

ik weet dat het een soort amfetamine is, maar is het goed recreatief te gebruiken of toch niet zo... is er een euforie ect... of alleen strak staan zonder de rest erbij?

voor recreatief gebruik zeker fijnstampen en opdrinken of capsuleren?
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#2
concerta kun je niet fijnstampen, het is een vertraagde opname pil.

Eerlijk gezegd vind ikz owel concerta als ritalin(de onvertraagde versie) erg leuk. Vooral een beetje alcohol en/of wiet erbij maakt een leuke avond. Wel genoeg blijven drinken, want deze combinatie droogt je nogal uit.

2 stuks van 36 mg nemen, en je zult een leuk nachtje/dagje hebben:wink:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kunt concerta niet fijn stampen je kunt ze het beste eerst op sabbelen tot de eerste laag opgelost is en je vanzelf een pep achtige smaak krujgt want net onder de witte/gele/roze laag zit de eerste dosis metylfenidaat best lkkr vind ik zelf haaahah dan komt het minste werk de methylfenidaat zit in een soort plastic verhult en die moet je er om weg zien te peuteren en daar ben je wel ff mee bezig hahahahahahahaha :smoke: :smoke: :smoke:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

gewoon slikken die hap en de tijd nemen, thee drinken helpt wel met snellere oplossing na 1,5 uur begin je iets te werken, ik heb die van 54 mg maar moet er wel 7 tot 9 nemen voor effect, maar ik heb ook adhd dan,
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ga voor dex tabletjes.
ik heb ADD.

en een aantal meer pilletjes dex is egt :hearteyes:
combineren met een klein beetje ghb en je hebt een super avond.
en geen kater de volgende dag
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
4 x 10mg is al redelijk relax vind ik.
met 10 x 10mg dan ga je wel zker goed jah
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
anon22 zei:
ga voor dex tabletjes.
ik heb ADD.

en een aantal meer pilletjes dex is egt :hearteyes:
combineren met een klein beetje ghb en je hebt een super avond.
en geen kater de volgende dag
Klik om te vergroten...

die van de dex moet je ook wel veel nemen hoor zeg zeker wel 10 stuks eerste dosis dan
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
anoniempje zei:
anon22 zei:
ga voor dex tabletjes.
ik heb ADD.

en een aantal meer pilletjes dex is egt :hearteyes:
combineren met een klein beetje ghb en je hebt een super avond.
en geen kater de volgende dag
Klik om te vergroten...

die van de dex moet je ook wel veel nemen hoor zeg zeker wel 10 stuks eerste dosis dan
Klik om te vergroten...

100 mg dex is nogal veel...zonder adhd kan je daar wel een dag op wakker blijven
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoezo zegt iedereen dat je concerta niet kan fijnstampen?
Als eerst door midden snijden, recht neerzetten, harde tik erop en het omhulsel laat los, nog een tik en omhulsel 2 laat los en daar heb je het spul al. Ik zelf heb ze hier ook thuis liggen maar ik vind het maar rommel.
h
henkdegrotebeerLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave: allemaal.
Hier ff een tip voor concerta 36mg
http://i36.tinypic.com/rwuhoh.jpg
bytheway om het binnenste omhulsel er gemakkelijk vanaf te krijgen, 10 min in heet water leggen en met een stanley-mesje een snee in de lengte maken en dan met een hoekje beginnen te pulken......
succes ermee
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Valt wel recreatief te gebruiken maar dan moet je er veel nemen.
Ik krijg ze op voorschrift van de psych voor mijn adhd.
Ik heb vorig weekend 2 van 36 & 2 van 54 tot mij genomen en het effect viel redelijk mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."