#1
ik denk dat ie 6x 5 bedoeld, dus had je in totaal 30 mg naar binnengewerkt, dat is ook geen recreatieve dosis. ga ns voor 5-10, misschien vind je dat wat.
kenny zei:ik denk dat ie 6x 5 bedoeld, dus had je in totaal 30 mg naar binnengewerkt, dat is ook geen recreatieve dosis. ga ns voor 5-10, misschien vind je dat wat.
Damien0124 zei:kenny zei:ik denk dat ie 6x 5 bedoeld, dus had je in totaal 30 mg naar binnengewerkt, dat is ook geen recreatieve dosis. ga ns voor 5-10, misschien vind je dat wat.
Tsja, er was weinig te vinden over de recreatieve dosis van diazepam.
Het is op en het waren pillen uit 2007 (exp date 2011), dus ik denk niet dat mijn ouders die nog op recept krijgen. Daarom had ik ze ook op, omdat ik wist dat ze die niet zouden missen.
PepTalk zei:Damien0124 zei:kenny zei:ik denk dat ie 6x 5 bedoeld, dus had je in totaal 30 mg naar binnengewerkt, dat is ook geen recreatieve dosis. ga ns voor 5-10, misschien vind je dat wat.
Tsja, er was weinig te vinden over de recreatieve dosis van diazepam.
Het is op en het waren pillen uit 2007 (exp date 2011), dus ik denk niet dat mijn ouders die nog op recept krijgen. Daarom had ik ze ook op, omdat ik wist dat ze die niet zouden missen.
Als je ze niet allemaal in 1 keer had genomen, had je er nu nog paar keer op kunnen chillen.
Voor een eerste keer is 30mg redelijk veel, lees je daarom eerst altijd in over een middel.
Ik snap dat je dacht: om recreatief te gebruiken moet je meer pakken dan de medicinale dosis, maar dat is bij dit middel niet het geval. Gewoon evenveel maar als je recreatief wild gebruiken moet je wakker blijven en van de chillheid genieten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."