ja sommige soorten eten zit meer L-Tryptofaan is wat weer wordt omgezet in 5-htp en uiteindelijk in serotonine, dit kan ervoor zorgen dat je voorraad serotonine weer iets sneller op peil is. Maar wat er ook gebeurt is dat je je serotoninereceptoren beschadigt. het herstel van deze receptoren duurt gewoon 3 maanden. Je moet dus niet denken door bijvoorbeeld 5htp te gaan slikken dat je dan maar vaker xtc kan gebruiken en je niet aan die regel hoeft te houden.
om op je vraag terug te komen, als je na je eerste keer weer na 6 weken gebruikt zal het waarschijnlijk nog steeds erg bijzonder voelen, en met kerst ook nog wel maar het is eigenlijk gewoon niet goed voor je. Je gunt je hersenen dus geen tijd om volledig te herstellen.
Ik zou het je eigenlijk moeten afraden om het over 6 weken weer te doen, gewoon zodat je 2maanden + er tussen houdt en je dat special gevoel zo lang mogelijk kan ervaren.
ik zelf heb het op een gegeven moment een half jaar ongeveer 2x per maand gedaan, met ook wel een periode waarin ik elk weekend gebruikte. Het speciale is er daardoor nu echt vanaf... Als ik nu gebruik is het gewoon niet meer zoals toen ik het net ontdekte..
iemand anders hier op het forum vergeleek xtc gebruik ook met een strippenkaart, je hebt een bepaald aantal stempels op de kaart waarop xtc nog heel bijzonder is. je kan ervoor kiezen om deze strippenkaart in een jaar op te maken, of je kan hem uitrekken over 5 jaar...
ik snap je gevoel heel goed, maar hou het speciaal en wacht.. het wachten wordt beloond
The choice is yours..