Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRode Mac?

Rode Mac?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Slotje?

Snowblind zei:
Ik weet dat jullie niet weten wat er in mijn pillen zit.
Nou ja mijn pillen...er kwam gisteravond een vriendin langs en die legde twee van deze op tafel met het verzoek
samen lekker te gaan chillen. Neem eigenlijk nooit iets wat niet getest is maar het moreel was ver te zoeken op dat moment door het gebruik van andere substanties. :flushed:

Kan er niks over vinden elders op internet. Mijn vraag aan jullie is: Enig idee hoe deze XTC-pil genoemd word en heeft er iemand ervaring mee?
Ze had er maar twee dus het testcentrum is geen optie.
Klik om te vergroten...
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Als ik moet gokken zou ik zeggen een rode McDonalds. :P
Klik om te vergroten...

misschien houd hij hem wel op zen kop en is het een W, een rode Wehkamp misschien? :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan zou die wel scherpere hoeken gehad hebben, nietwaar? :)

Lijken hier wel op, nieuwsbericht is wel gedateerd. :|

http://www.checkyourdrugs.at/aktuelles/ ... tc-pillen/
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Als ik moet gokken zou ik zeggen een rode McDonalds. :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Waarschijnlijk is het ook nog zo...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
De MAC-XTC! :grin: :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
bobsacamano zei:
Slotje?
Klik om te vergroten...
Er gaat inderdaad een slotje op, speculeren doen we hier principieel niet aangezien het helaas helemaal niks zegt. Twee pillen die op het oog hetzelfde lijken kunnen nog steeds van elkaar verschillen qua inhoud.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik moet gokken zou ik zeggen een rode McDonalds. :P
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet dat jullie niet weten wat er in mijn pillen zit.
Nou ja mijn pillen...er kwam gisteravond een vriendin langs en die legde twee van deze op tafel met het verzoek
samen lekker te gaan chillen. Neem eigenlijk nooit iets wat niet getest is maar het moreel was ver te zoeken op dat moment door het gebruik van andere substanties. :flushed:

Kan er niks over vinden elders op internet. Mijn vraag aan jullie is: Enig idee hoe deze XTC-pil genoemd word en heeft er iemand ervaring mee?
Ze had er maar twee dus het testcentrum is geen optie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."