Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo combinatie?

Benzo combinatie?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja benzo's zijn chil te combineren vind ik..
neem maar eens een 25 mg oxazepam tijdens je 2c-b trip. benzo-trippen noemen wij dat, versterkt het effect van 2c-b enorm en maakt je erg chill en lacherig. :hearteyes: errug vet, zou met andere benzo's ook moeten werken.

Of speed met Roofies (flunitrazepam), Puur genot. kan me er achteraf meestal vrij weinig van herinneren :confused: , alleen dat het onwijs chill is. 1 mg de dag na speed maakt de crash ook een stuk aangenamer :)

Benzo's + alcohol + beetje speed om wakker te blijven ook altijd lachen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol is altijd wel lekker in combinatie.
Alleen liever als ik niet een normaal gesprek moet voeren want word nogal is wat vaagjes er van en kan moeilijk dingen volgen of val gewoonweg in slaap.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol is altijd wel lekker in combinatie.
Klik om te vergroten...
A
AricanaryLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik combineerde eigenlijk bijna alle drugs wel met wiet en meestal ook wel met alchohol

maar vooral met valium vond ik het heerlijk om te blowen erbij

:)
AkA
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond 10 a 20 mg oxazepam + een hasjjointje altijd erg lekker.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soms met alcohol
Soms met speed.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je benzo's gebruikt, combineer je deze dan wel eens met een andere drugs? En zoja welke?
Ik vrijwel nooit, heel soms met alcohol maar dan ben je echt uren in een diepe slaap :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet echt. Wiet kan, weet verder niet echt wat een toegevoegde waarde zou hebben. Ik neem benzo's uberhaubt eig. alleen als ik zwaar paranoide/gestresst ben. Of te lang door niet kan slapen (dit heeft niks met drugs te maken, gewoon ouderwetse insomnia).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."