Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFunfactor Opioïde pijnstillers

Funfactor Opioïde pijnstillers

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Qua funfactor vind ik codeïne veel leuker dan tramadol, hoewel tramadol sterker zou moeten zijn krijg ik er geen warm euforisch gevoel van. Valtran/Tinalox vond ik het beste, maar dat werkt na een tijdje gebruik gewoon niet meer+ er zit naloxone in die de werking bij hoge dosissen tegen gaat.
Y
Ypsilon9Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik dagelijks tussen 400/600 mg contramal druppels en Tradonal Retard (tramadol).
Funfactor is redelijk hoog, maar echt een pijnstillend effect ervaar ik niet meer..
Vind de tramadol buzz wel leuk, dat warm euforisch gevoel..
Word er ook niet echt moe van..
Ga eens terug bij de dokter aankloppen voor wat nieuw spul..
Maar welke Opioïde pijnstillers hebben eigenlijk een hoog funfactor-gehalte ?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die wat tegen de opiaatkant aanzitten, tramadol is een bekende daar van en morfine pleisters
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#4
probeer fentanyl i.v. :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
MS Contin
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fentanyl/oxycontin of tramadol/ms contin als instapmodel :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Herboren ronnai,actief sinds maanden ik zeg kom :confused:
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Carlitos zei:
Herboren ronnai,actief sinds maanden ik zeg kom :confused:
Klik om te vergroten...

Tjah ik ben maar weer eens onder mijn steen vandaan gekropen :wink: :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou beginnen met codeïne jah. Liefst zonder paracetamol :)
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
oxycontin vind ik erg tegenvallen logisch het heeft bijna geen mu-receptoraffiniet maar meer kappa/delto-opiodreceptoren

tramadol is in een dosering van 300-500 mg super een van de lekkerste roezen
morfine als je t kan krijgen is ook top

maar ook een hoge dosering codeine moet je niet onderschatten 10%^van codeine word omgezet naar morfine dus dat wetende kunk je voor jezelf de ideale dosering maken

palfium en burgodin zijn helemaa super snoepgoed
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#11
op welke manier valt oxycontin tegen en zijn die andere anders ?

Oxycontin is de enige die ik heb geprobeerd, en het is een elk geval sterk genoeg :)


Zit nu net weer eens wat te lezen op wiki, geweldig toch het effect van een warning label:

A 2003 study by the Government Accountability Office found four factors that may have contributed to the illicit use and distribution of OxyContin in the U.S.:[11]
-OxyContin's warning label said to not crush the controlled-release tablets because of the potential for rapid release of oxycodone, which led to many people crushing the tablets and injecting or snorting the drug.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."