#1
Qua funfactor vind ik codeïne veel leuker dan tramadol, hoewel tramadol sterker zou moeten zijn krijg ik er geen warm euforisch gevoel van. Valtran/Tinalox vond ik het beste, maar dat werkt na een tijdje gebruik gewoon niet meer+ er zit naloxone in die de werking bij hoge dosissen tegen gaat.
