Flameon, ik heb het nu een paar keer gedaan, telkens 2 van 36mg. Geen speedkater of iets dergelijks, kvind het heerlijk
![:)]()
(ik heb heeeeel veel last van een speedkater, soms 2 weken aan een stuk)
Maar wel een verslavend goedje, de tweede dag van de 5 dagen gebruik zat ik al bij de dokter, om te vragen of ik er geen voorschrift voor kreeg, hij lachte me uit
![:)]()
achteraf gezien wel logisch, maar ik stond zo strak dat ik het niet kon laten.
Nee voor mij is het de beste drug, tis een drug waar je voordelen uit haalt.
Wel weer jammer dat je snel een tolerantie opbouwt, depressief van kan worden en wat nog allemaal.
![:(]()
zo jammer
![:tongueout:]()