Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal... ik weet niet of ik hiervoor in het goede forum zit, kwam erop tercht via google met depresiviteit en coke gebruik.... het zit als volgt.... sinds dit jaar gebruik ik met enige regelmaat ( om de twee weken ongeveer) coke met vrienden tijdens het uitgaan... vaak is die avond zelf helemaal top het probleem is echter dat ik me de twee weken erna zooo ontzettend kut voel....ben heel de dag door echt ontzettend verdrietig heb geen zin om te werken slaap slecht benchararijnig en kortaf.... Het meeste erge vindt ik nog dat ik tegen mijn moeder en broertjes moet liegen ik lig dan heel de zondag middag op bed... zij willen dan wat gaan doen maar er komt niets uit mijn handen... ''Ãk voel me niet zo lekker' zeg ik dan vorige keer stond mijn kleine broertje toen met een glas jus dórange bij me bed dattie zelf had uitgeperst en vroeg wat ik allemaal nog nodig had enzovoort... tranen stonden in me ogen en ik kon achteraf wel janken.... het is namelijk zo dat ik een vrij drukke baan heb en door de weeks hun bijna niet zie dan blijven dit soort momenten helemáál door je hoofd spoken met een ontzettend depressiief gevoel als gevolg. De laatste keer dat ik coke heb gebruikt was vorige week zaterdag maar ik voel me nog steeds zo ontzettend kut.. kan iemand mij misschien helpen of heeft tips voor mij? bedankt"