#1
Arizona zei:Ben aan beide verslaafd. Maar heb al 4 maanden geen alcohol meer gedronken, opiaten en andere middelen nu 15 dagen zonder. (het enige dat ik nog doe is blowen)
het gevoel is echte agressie, heb soms het gevoel dat ik de boel wel helemaal kort en klein kan slaan, gelukkig kan ik me beheersen. Maak ook ruzie op straat, nou dat is echt niets voor mij, ik ben met recht een held op sokken
Kan natuurlijk komen omdat ik 2 weken geen dope gebruik nu. Alleen toen ik voor de eerste keer ging afkicken (Januari was dat) had ik niet van die agressieve gevoelens en had toen ook nog geen naltrexon. Heb er echt last van, het voelt heel vervelend en ken mezelf zo niet. Heb afgesproken met arts dit nog 2 weken aan te kijken, want de hang naar dope is wel iets vermindert en daar valt ook wat voor te zeggen natuurlijk![]()
Hmm, je zit in een vrij lastige situatie, ik zou inderdaad het nog maar eens 2 weken aankijken. En sowieso ten alle tijde goed blijven overleggen met je arts, en probeer je agressie in die tijd wat te beperken, dat klinkt vast heel moeilijk maar veel anders kun je niet doen.
Veel sterkte ermee
