Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaltrexon en agressie

Naltrexon en agressie

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voel me beter dan gisteren, heb ook goed geslapen, nog wel rillerig (lichte verhoging, zal ik de verlate mexicaanse griep hebben :wink:) gisteren ook naar de NA geweest, wat fellows gesproken en mee afgesproken voor zondag, dan zijn er ook meetings. oke dit wordt dag 12, het kritieke punt, zeker ook omdat het weekend voor de deur staat (terugvallen beginnen bij mij meestal in het weekend) ga straks 'just for today' lezen, vraag 3 van stap 1 maken en vanavond naar een meeting.

Sporten sla ik nog even over, mijn lichaam is nog te moe, misschien even in de schaduw zitten in het park ofzo, maar moet geen blowende mensen om mij heen hebben, dat is een te gevaarlijke trigger nu :wave:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Still clean, maar niet van harte. de hang naar wat zwaars is groot. net terug van een meeting, dat is mijn redding op dit moment, zonder de meetings was het falikant mis gelopen. vanochtend ook weer wat getraind, heb nog erg weinig lucht, maar de koorts is wel gezakt gelukkig. Ben behoorlijk afgevallen. Vrienden zie ik niet meer, kan ik ook niet zien want dat betekent gebruiken, Mijn god waar ben ik aan begonnen. Gelukkig val ik zo in slaap mijn portie Seroquel genomen dan zak ik zo wel weg. Ik ben druk niet te geloven, kan geen seconde stil zitten, terwijl ik echt fucking moe ben. schimmen naast mijn hoofd alles 2x zien om knettergek van te worden. Maandag naar de pscyh meds bespreken, vragen om verlaging of niet.

Oh ja om nog ff OT te blijven ik ben buiten behoorlijk agressief, ik heb het op het moment niet door, maar achter af wel, reageer heel primair brrr niks voor mij en heb geen Naltrexon.

Thnx 4 listening sleep well :wave:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vandaag bij Solution center geweest wow wat ben ik blij dat ik daar naartoe ben gegaan. Het komt goed ik weet het nu zeker, ga heel snel bij hen in behandeling, dan hebben we het over dagen i.p.v. maanden zoals bij de andere kliniek. God Exists :wave: (nog steeds clean)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."