#1
Sinds 2 weken slik ik Naltrexon (daarnaast ook seroquel en paar x per week oxazepam). Sinds ik de naltrexon slik kan een enorm agressief gevoel in mij opkomen. Niet constant, maar het lontje is wel heel erg kort. Iets wat ik van nature helemaal niet heb.
De arts zegt dat dit niet van de naltrexon kan komen, de apotheker daarentegen zegt dat dit wel degelijk van de naltrexon kan komen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
De arts zegt dat dit niet van de naltrexon kan komen, de apotheker daarentegen zegt dat dit wel degelijk van de naltrexon kan komen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
