Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Experiment] Onttrekken van Stoffen

[Experiment] Onttrekken van Stoffen

62 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet, dat is het hem nou net :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb je een pm gestuurd :)
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gelatine is de capsule zelf.
Dus eigenlijk zetmeel en enkele niet-oplosbare deeltjes :P.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee dat klopt niet, er zit ook gelatine in de capsule zelf. Die is ook goed oplosbaar in water, net zoals de kleurstoffen die erin zitten. Ik heb gisteren de oplossing laten uitkoken en bekwam een soort siroop, dat komt namelijk doordat gelatine ook wateroplosbaar is. Deze oplossing was ook wat geel van kleur door de kleurstoffen die ook in de oplossing zitten. Nu zijn de kleurstoffen niet zo een groot probleem, het probleem zit hem in de gelatine. Ik heb nu een siroop die ik kan opdrinken maar ik wil toch proberen kristallen ervan te maken. Ik ga er nog een aantal reacties op uitvoeren om de gelatine eruit te krijgen.

Ik hou jullie op de hoogte :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je toevallig een beschrijving hebt om codeine uit preparaten te krijgen (die overigens volgens mij ook alleen in belgie vrij vekrijgbaar zijn) ben ik daar wel benieuwd naar :)
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spor zei:
Als je toevallig een beschrijving hebt om codeine uit preparaten te krijgen (die overigens volgens mij ook alleen in belgie vrij vekrijgbaar zijn) ben ik daar wel benieuwd naar :)
Klik om te vergroten...
Codeïne is niet zo straf.
Ik ga binnekort een stof uit een pil halen dat ligt tussen morfine en codeïne. Meer interessant dus.
Wat bedoel je trouwens met codeine preparaten? Codeine+Paracetamol of Codeinesiroop zoals Codeinoform, ...?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Nee dat klopt niet, er zit ook gelatine in de capsule zelf. Die is ook goed oplosbaar in water,
Klik om te vergroten...

Lol ofc. Waar heb ik me hoofd gelaten lately
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik die van DXM vind zal die van codeine wel snel volgen :) Maar ik moet eerst nog een manier vinden....
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pammer zei:
Spor zei:
Als je toevallig een beschrijving hebt om codeine uit preparaten te krijgen (die overigens volgens mij ook alleen in belgie vrij vekrijgbaar zijn) ben ik daar wel benieuwd naar :)
Klik om te vergroten...
Codeïne is niet zo straf.
Ik ga binnekort een stof uit een pil halen dat ligt tussen morfine en codeïne. Meer interessant dus.
Wat bedoel je trouwens met codeine preparaten? Codeine+Paracetamol of Codeinesiroop zoals Codeinoform, ...?
Klik om te vergroten...

Geen idee, wat ze in belgie over the counter verkopen. Volgens mij zijn dat pillen met codeine en ibuprofen ofzo. Kan ook paracetamol of iets anders zijn.

Die zie ik graag tegenmoet :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat zo over the counter verkrijgbaar is met het hoogste codeïne gehalte is Bronchodine, er zit in 1 fles 360mg Codeïne. Smaak valt best mee, maar je laat scheten dat het geen naam meer heeft. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een fles is ook niet echt goed voor de misselijkheid, sommige mensen moeten daar zelfs van overgeven...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is ook echt vies, beter zeg je tegen de dokter dat je je longen eruit hoest van de kriebel.
Dan ligt de codeine zo voor je klaar, spatzuiver :grin:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik moet ook straks naar de dokter, maar hij weet dat ik verslaafd ben en dat ik daarvoor in behandeling ga binnen een 5 tal weken, misschien schrijft hij dan voor in de tussentijd nog wel codeïne voor. Maar ik weet niet of het puur te verkrijgen is, hopelijk gaat het dat de apotheker ze magistraal kan maken. Want idd m'n maag en darmen zijn er van kapot aan het gaan, om nog maar te zwijgen over m'n lever.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben je verslaafd aan codeïne?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja. Een jaar geleden mee begonnen,ik kan hoogstens twee dagen zonder, meestal doe ik dat ook wel, maar toch wil ik er vanaf. Lichaam en geest is er zowat kapot van aan het gaan.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee ik drink ze in 1 teug leeg, op den duur vond ik die smaak niet eens zo slecht.
Van m'n maag heb ik niet zo'n last, vooral m'n darmen. En natuurlijk is er ook die schaamte op telkens aan een apotheker die siroop te vragen, die weet ook wel beter :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja dat kan ik begrijpen, codeïne is en blijft een morfineachtige stof, de nevenwerkingen zijn dan ook zeer nadrukkelijk aanwezig. Het is goed dat je nu voelt dat je lichaam en geest eraan kapot gaat, dat is al een hele stap. De meeste mensen die aan die rommel verslaafd zijn weten dat niet van zichzelf... Maar het moet wel lastig om in te nemen, drink je siropen? Of heb je een manier gevonden op het puur te krijgen? Want als je veel van die siropen drinkt zul je ook wel veel last van je maag hebben.

Ik hoop dat het je lukt om ervan af te komen, sterkte :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik voel euforie, lekker warm van binnen, en krijg enorme interesse in van alles en nog wat.
K'word niet suf of slaperig zoals meestal wordt beschreven,ik krijg een enorme werklust. :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben dan ook een rare vent :grin:

Nuja, get gevoel van een upper te zijn is het nu ook weer niet, t'is niet dat m'n hartslag om hoog gaat. Tis meer relaxed maar alert :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha :) Mischien dat ik het in de toekomst ook eens probeer, eigelijk altijd gedacht dat je er helemaal down van ging gaan. Ik wens je in ieder geval veel sterkte met het afkicken :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."