#1
Sweet, grinnik. ![:grin:]()

Milos zei:Ik zou juist blij zijn met die flashbacks, ik bedoel, het is niet dat je nare dingen ziet/ervaart, right?![]()
Petrovic zei:DXM is als het goed is ook lichamelijk verslavend, dat zou het kunnen verklaren...![]()
DMX is sowieso troep, als ik jou was zou ik gewoon even een tijdje helemaal geen drugs gebruiken, en als dat niet helpt zou ik even bij de huisarts aankloppen.ExceptionalInsight zei:Vlekken en pulserende objecten klinkt als een visuele stoornis.
ExceptionalInsight zei:Geen drugs meer gebruiken in combinatie met een heleboel geduld.

Petrovic zei:DXM is als het goed is ook lichamelijk verslavend, dat zou het kunnen verklaren...![]()
Waar lees jij dat?ExceptionalInsight zei:Ik zie dat je verslaafd bent aan nootmuskaat? Mystery solved.
viewtopic.php?f=7&t=22334&p=645626#p645626Drientje zei:Waar lees jij dat?
bier zei:Ik gebruik nu al bijna een jaar bijna dagelijks nootmuskaat, of dan weer een paar dagen niet, ben gewoon bijna constant stoned, ik voel me niet meer goed als ik het niet heb. Dan voel ik me vaag en zit ik helemaal te zweten en koppijn, sommige mensen zeggen dat ze hoofdpijn van nootmuskaat krijgen, ik krijg hoofdpijn als ik geen nootmuskaat heb, en als ik stop een soort elektrische schokjes door me hoofd. Ik wil wel stoppen, maar ik kan het niet. Ik wou gewoon weg zijn van alle ellende, en nu heb ik alleen nog maar meer ellende erbij. DXM is al helemaal troep, en gaat zeker fout met Citalopram. Wil je me dood hebben ofzo?
Drientje zei:Aha, ja dan is het wel mistery solved. Ga naar de dokter vent en laat je helpen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."