#1
Re: Drukkend gevoel op borst en hyperventileren week na gebr
ik vind dit soort vragen toch niet echt op een forum thuishoren. natuurlijk kan je ze stellen, maar het kunnen ook symptomen zijn van een serieuze aandoening, en niemand kan dat ontkrachten nog bevestigen op basis va een topic op een forum.
dat je ze hier stelt is prima, maar zou de artsen tegelijkertijd ook hun werk laten doen. face-2-face spreken met eventuele kennis over je medische achtergrond en mogelijkheid evt. testjes te laten doen kan in elk geval een ernstiger probleem uitsluiten.
ik vind dit soort vragen toch niet echt op een forum thuishoren. natuurlijk kan je ze stellen, maar het kunnen ook symptomen zijn van een serieuze aandoening, en niemand kan dat ontkrachten nog bevestigen op basis va een topic op een forum.
dat je ze hier stelt is prima, maar zou de artsen tegelijkertijd ook hun werk laten doen. face-2-face spreken met eventuele kennis over je medische achtergrond en mogelijkheid evt. testjes te laten doen kan in elk geval een ernstiger probleem uitsluiten.

