#1
Beste mede DF'ers!
Klein vraagje, ken de 3 maand regel, inmiddels redelijk ervaren gebruiker omtrent alle soorten drugs maar deze zat me toch eventjes dwars![:wink:]()
Als ik 2x vlak achter elkaar xtc gebruik (2x lichaamsgewicht max, ben een man, 4 weken pauze) en dan een half jaar geen xtc en andere serotogene stoffen aanraak, word de aangerichte schade dan hersteld? zal dit veel kwaad kunnen? dit is namelijk wat ik meestal doe IVM festival seizon enzovoorts.
Alvast bedankt!
-PsychedMagic
Klein vraagje, ken de 3 maand regel, inmiddels redelijk ervaren gebruiker omtrent alle soorten drugs maar deze zat me toch eventjes dwars
Als ik 2x vlak achter elkaar xtc gebruik (2x lichaamsgewicht max, ben een man, 4 weken pauze) en dan een half jaar geen xtc en andere serotogene stoffen aanraak, word de aangerichte schade dan hersteld? zal dit veel kwaad kunnen? dit is namelijk wat ik meestal doe IVM festival seizon enzovoorts.
Alvast bedankt!
-PsychedMagic