Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer XTC gedaan( graag tips voor 2e keer)

1e keer XTC gedaan( graag tips voor 2e keer)

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Ohusernames...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ignorance is indeed bliss! Shouldn't have clicked it. Menselijke nieuwsgierigheid... Overwint het toch altijd. Maar ik ben denk ik liever miserabel met kennis over wat wel en niet werkt dan straks 4 liter cola met het restant van mijn pillen erin uitkotsen op de wc!! :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat zien we graag. :tearsofjoy:
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb niet veel ervaring met XTC en wil zeker niet de stoere uithangen maar de enige keer dat ik écht een wauwgevoel had bij xtc was toen ik gewoon één pil genomen had en daarna om de twee uur nog een halfje bij nam (2 volledige pillen in totaal dus).

Vind het daarom vreemd dat velen spreken over "eerst een kwartje" of zelfs "een halfje van een kwartje" zoals in de OP hier.
O
Ohusernames...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De begin dosis zou ook de hoogste van de avond moeten zijn in mijn mening. Immers je neemt bij, niet precies dezelfde dosis als je eerste dosis (kwartje + kwartje). Maar iedereen verschilt hierin. Als je het niet vaak doet kan ik me goed voorstellen dat je van een klein beetje al meer dan genoeg euforie krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."