#1
Success. Ik hoop dat je je gewenste middel voorgeschreven krijgt ![:)]()

Maar ik ben er zelf al uit. Heb beiden geprobeerd en dex werkt voor mij beter.Chris Pontius zei:Vertel gewoon wat je ervaart?
Pammer zei:Zeg anders dat je al dexamfetamine hebt geprobeerd en dat je het beter vind dan Rilatine om te concentreren als je een goede band met je dokter hebt?
Chris Pontius zei:Pammer zei:Zeg anders dat je al dexamfetamine hebt geprobeerd en dat je het beter vind dan Rilatine om te concentreren als je een goede band met je dokter hebt?
Dan klinkt het niet alsof je het als "medicatie" (ik kots op dat woord) gaat gebruiken, ben ik bang.
Maar ik blijf er bij: doe gewoon hetzelfde verhaal als dat je hier doet.
Toasts zei:Ik ga het gewoon niet noemen, doen alsof ik er nix vanaf ken en vragen zijn er geen andere middeltjes? Want hier word ik erg down en sloom van.
Ja uiteraard, was maar even kleine samenvatting, gewoon om duidelijk te maken wat ik bedoel.Chris Pontius zei:Toasts zei:Ik ga het gewoon niet noemen, doen alsof ik er nix vanaf ken en vragen zijn er geen andere middeltjes? Want hier word ik erg down en sloom van.
Dat lijkt me inderdaad beter. Maar dan misschien een wat uitgebreidere beschrijving van je negatieve symptomen zoals je hier hebt gedaan?
Pammer zei:Success. Ik hoop dat je je gewenste middel voorgeschreven krijgt![]()

Lekkere dokter heb jij.Toasts zei:maar daar wist hij niet zoveel over te vertellen en hij ging er eens wat onderzoek naar doen![]()

Het is idd een huisdokter ja. Sorry , was ik vergeten te vermelden.Pammer zei:Dat hij een ziekte heeft wisten we niet.
Daarbij kan ik begrijpen dat hij het niet zou kennen als hij geen psychiater/psycholoog is... jeweetwel die mensen die zich specialiseren in ADD, ADHD, ...
Is het misschien een huisdokter of iets anders?
Toasts zei:Het is idd een huisdokter ja. Sorry , was ik vergeten te vermelden.Pammer zei:Dat hij een ziekte heeft wisten we niet.
Daarbij kan ik begrijpen dat hij het niet zou kennen als hij geen psychiater/psycholoog is... jeweetwel die mensen die zich specialiseren in ADD, ADHD, ...
Is het misschien een huisdokter of iets anders?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."