#1
Pammer zei:Toasts zei:Het is idd een huisdokter ja. Sorry , was ik vergeten te vermelden.Pammer zei:Dat hij een ziekte heeft wisten we niet.
Daarbij kan ik begrijpen dat hij het niet zou kennen als hij geen psychiater/psycholoog is... jeweetwel die mensen die zich specialiseren in ADD, ADHD, ...
Is het misschien een huisdokter of iets anders?![]()
Heb je dan geen attest gekregen bij een psychiater?
Nee nooit gehaald. Ik, mijn ouders en mijn oom (die dokter was maar nu is overleden) waren het er allemaal eens over. Als kind was ik hyperactief, wat later is overgegaan in concentratieproblemen. Heb ook alle andere symptomen zoals impulsiviteit, verslavingsgevoeligheid, onrust in mijn hoofd, 10 gedachten tegelijk etc.
De doc. is gewoon een goede kennis van m'n stiefpa en weet dat die nooit over zoiets zou liegen.. Vandaar de voorschriften ritalin.