Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs versterken tijdens gebruik

Drugs versterken tijdens gebruik

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PaulinaatjexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo.

Weet iemand hoe je het effect van xtc kan versterken nadat je het hebt ingeslikt? Helpt bijvoorbeeld veel suiker of juist niet? Ik hou me altijd aan de 2 maanden regel maar nadat ik heb geslikt is het bij mij binnen 1 uur uitgewerkt en is het niet zo sterk. Ik weet dat het goeie pillen zijn en neem om het half uur een kwartje erbij. Kan iemand mij helpen want ik baal er echt best wel van.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat je een beetje moet gaan nadenken over wat je zegt. XTC werkt pas na 30 minuten over het algemeen. Het is niet dat je hem doorslikt en hij meteen werkt. Daarnaast zit je ook nog niet op je piek binnen een uur.

Het is de 3 maanden regel. En nee niks kan je trip versterken. Of je hebt gewoon troep of je loopt te trollen ik vind het een beetje een gek verhaal.

Paulinaatjex zei:
Hallo.

Weet iemand hoe je het effect van xtc kan versterken nadat je het hebt ingeslikt? Helpt bijvoorbeeld veel suiker of juist niet? Ik hou me altijd aan de 2 maanden regel maar nadat ik heb geslikt is het bij mij binnen 1 uur uitgewerkt en is het niet zo sterk. Ik weet dat het goeie pillen zijn en neem om het half uur een kwartje erbij. Kan iemand mij helpen want ik baal er echt best wel van.
Klik om te vergroten...
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het duurt voor je lichaam en je hersenen 3 maanden om te herstellen, in plaats van 2. Altijd handig om te weten.

Verder zeg je dat je niet echt het XTC-gevoel krijgt. Lijkt mij dat je dan te veel XTC hebt gebruikt de afgelopen tijd. Bijnemen heeft dan echt geen zin: het stofje dat je zo goed laat voelen, serotonine, is er maar in een beperkte hoeveelheid, en bij overmatig XTC gebruik is dat dan al snel op en het enige wat meer wordt, is de schade aan je lichaam.

Hoe vaak heb je in de afgelopen periode XTC gebruikt, en wat is je dosis? Als ik het zo lees zou ik je aan raden een tijdje geen XTC te slikken zodat je serotonine voorraad weer kan aanvullen en je hersenen kunnen herstellen. Zou toch wel zeker 6 maanden doen dan, jammer dat het festival seizoen nu net op gang komt.
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien is je start dosis te laag?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je al een half jaar geregistreerd bent, en nu pas post neem ik aan dat je genoeg gelezen hebt hier?

het recept voor een mooie xtc ervaring is vaak genoeg beschreven, en hoe het niet moet ook.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel de dosis, die je wilt, in één keer nemen, in plaats van steeds een klein beetje.

Oh ja en het is drie maanden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
die komt niet meer terug...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik reageerde een beetje hard. Maar ja wacht even een paar maanden wellicht helpt het.

Paulinaatjex zei:
Ik bedoel nadat hij is ingeklapt duurt het maar een uurtje. Daarna voel ik me 'normaal'. Dus niet zo heel druk en dat is heel irritant. Ik ga deze keer dan wel 3 maanden wachten. Ik hoop dat het dan helpt.

Sorry voor de fout in het begin trouwens
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik helemaal, tegen het onbeschofte aan...

zulke topics zie ik hier wel meer vandaar de reactie. niet zo netjes achteraf gezien, maar de kans was ruimschoots aanwezig dat ik gelijk zou hebben.

goed dat je het tegenovergestelde bewijst.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien heb jij wel een lichaam dat supergoed vet snel alle troep verwerkt. Heb je alleen maar bar weinig aan als drugsgebruikert :P continu bijnemen gaat je dan helaas niet verder helpen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeg ik teveel als je wat grapefruitsap kan drinken 2 uur voor inname?
Niet teveel 2-300 centiliter is voldoende (1-2 glazen) De werking van MAO-remmer die erin zit zorgt dat het minder snel word afgebroken in je brein.
Technisch gezien is dit 'drugs/meds versterken VOOR inname' maar goed komt op het zelfde neer in zekere zin..

Met mate hé , je lichaam en brein zijn geen speelgoed om te kijken hoe je het het verst kan 'opwinden'..
P
PaulinaatjexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik bedoel nadat hij is ingeklapt duurt het maar een uurtje. Daarna voel ik me 'normaal'. Dus niet zo heel druk en dat is heel irritant. Ik ga deze keer dan wel 3 maanden wachten. Ik hoop dat het dan helpt.

Sorry voor de fout in het begin trouwens
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdloos zei:
Zeg ik teveel als je wat grapefruitsap kan drinken 2 uur voor inname?
Niet teveel 2-300 centiliter is voldoende (1-2 glazen) De werking van MAO-remmer die erin zit zorgt dat het minder snel word afgebroken in je brein.
Technisch gezien is dit 'drugs/meds versterken VOOR inname' maar goed komt op het zelfde neer in zekere zin..

Met mate hé , je lichaam en brein zijn geen speelgoed om te kijken hoe je het het verst kan 'opwinden'..
Klik om te vergroten...
In grapefruit zitten geen MAO remmers, maar CYP3A4 remmers. MDMA met een MAO remmer combineren is sowieso levensgevaarlijk en dus een zeer slecht advies.

Hoe MDMA combineert met een CYP3A4 remmer zoals grapefruit durf ik eigenlijk niet zeggen. Maar ik vind wel op wikipedia dat het oa interacties heeft met verschillende amfetamines, dus vermoedelijk ook met MDMA. https://en.wikipedia.org/wiki/Grapefrui ... teractions

In de regel zijn interacties erg onvoorspelbaar en dus NIET aan te raden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."