Echt verlengen gaat niet lukken ben ik bang, maar een jointje roken tijdens je come down kan wel erg aangenaam zijn.
Ikzelf probeer altijd zo min mogelijk te roken als ik XTC heb genomen, op het moment is het natuurlijk wel erg lekker, maar de dag daarna heb ik altijd erg last van me keel daardoor (komt ook doordat je weinig speeksel hebt tijdens je space).
Een biertje kan wel de ''scherpe randjes'' van je space afhalen, zover er scherpe randjes zijn. Maar ik zou zeker niet teveel drinken (1 of 2 biertjes).
Dank voor jullie reactie.
Ik denk dat het wel een goed idee is om in ieder geval op het eind een hasjie te roken. Zoals je aangeeft tijdens de comedown bijvoorbeeld. Pilsjes doe ik ook rustig mee dan, wil wel de authentieke xtc tip ervaren. Merk je verschil qua smaak als je bier drinkt met xtc op? Misschien is een colaatje dan ook wel juist erg lekker. Roken ga ik wel veel doen denk ik, kan me nog herinneren dat dat erg fijn was.
Pante;
Blowen is nogal persoons- en situatiegebonden. Sommige mensen vinden het chill en menen dat er effect erdoor weer wat terugkomt, anderen krijgen er wat slechte gedachtes van. Als ik wat chagerijnig ben omdat de MDMA is uitgewerkt en ik al een lange dag en nacht heb gehad vind ik blowen erna vaak niet erg chill; wil dan gewoon rust aan m'n hoofd/slapen. Anderen vinden blowen juist wel chill om dan de 'scherpe kantjes eraf te halen' of in slaap te vallen. Probeer het zelf eens uit zou ik zeggen.
Ja dit snap ik daarom twijfel ik ook om tussendoor te blowen, heb geen zin in slechte gedachtes of dat het de trip beïnvloed in negatieve zin. Weet niet of je space dan zeg maar heel anders kan worden? Doe het dan wel op het eind dan ga ik toch nokkie.
Psychedelibee;
Blowen tijdens de space versterkt voor mij de MDMA space heel licht. Naderhand een joint roken zorgt voor mij altijd dat het nog heel lichtjes terugkomt. Echt verlengen zou ik het echter niet willen noemen.
Eerlijk gezegd geldt voor mij dat MDMA en wiet hand in hand gaan, of ik nou op een feest ben of thuis er moet gewoon bij geblowd worden. Ik weet wel dat niet iedereen blowen bij MDMA even fijn vind. Ikzelf heb vroeger jaren dagelijks geblowd, waardoor ik blowen bijna met alle drugs combineer eigenlijk.
Dankje voor je reactie,
Ik heb in het verleden ook dagelijks geblowd maar ben daar toen een hele tijd mee gestopt, het relaxte was er af. Nu rook ik af en toe wat hasj maar wel altijd in een thuissetting want dat vind ik meer ontspannen.Ga daarna altijd gamen kan me dan beter concentreren.
Zoals je aangeeft vind niet iedereen het fijn om te blowen bij MDMA daarom doe ik het denk ik dan maar op het eind, aangezien het voor mij meer iets is wat ik doe voor het gamen ipv ontspanning en socializen
![:openmouth:]()
.
I