#1
Ja ik heb dat eerder gehoord inderdaad, dat hij dan helemaal niet inkickt als je je er te veel op focust. Gelukkig is de line up geweldig, dus ik ga gewoon lekker genieten van de artiesten en er niet te veel aan denken ![:)]()
kokosmakroon900 zei:Het is echter minder schadelijk om niet bij te doseren, dus je zou eventueel ook in 1 keer een hele kunnen nemen. 130 mg is wel hoog, .
Dunnetjess33 zei:kokosmakroon900 zei:Het is echter minder schadelijk om niet bij te doseren, dus je zou eventueel ook in 1 keer een hele kunnen nemen. 130 mg is wel hoog, .
I derdaad, bijdoseren is schadelijker. Maar een hele kan weer heel erg veel zijn kokosmakroon. Er staat niet wat de TO weegt en of het een man of vrouw is. Stel dat het een vrouw is van 55 kg, dan is 130mg meer dan 2 keer het aantal mg per kg lichaamsgewicht. Das erg veel.
Regelmatig afkoelen is in zo'n geval wel belangrijk, en geen pet oid op.duckbird zei:Omdat het een indoor feest is kan het waarschijnlijk behoorlijk warm worden, is dit iets wat nog extra aandacht vereist, of komt het wel goed als ik me aan de 1-2 glazen water per uur houd?
Doordat mijn post eerst nog goedgekeurd moest worden en er daarna pas tussen is verschenen, is deze vraag nog niet echt beantwoord. Op internet lees ik namelijk dat x ongeveer 3-4 uur werkt. Dan lijkt het me dat ik op het eind wel eens moe kan worden als ik in één keer alles neem om 9 uur?duckbird zei:Ik ga natuurlijk het liefst voor zo min mogelijk schade, maar stel ik neem rond 9 uur de hele pil of driekwart, kak ik dan niet in tegen het einde? Want dat is iets wat ik echt wil zien te voorkomen, gezien de beste namen pas tegen het eind van de avond geprogrammeerd staan.
duckbird zei:Stickynicky en Fool ook bedankt voor de tips!
Doordat mijn post eerst nog goedgekeurd moest worden en er daarna pas tussen is verschenen, is deze vraag nog niet echt beantwoord. Op internet lees ik namelijk dat x ongeveer 3-4 uur werkt. Dan lijkt het me dat ik op het eind wel eens moe kan worden als ik in één keer alles neem om 9 uur?duckbird zei:Ik ga natuurlijk het liefst voor zo min mogelijk schade, maar stel ik neem rond 9 uur de hele pil of driekwart, kak ik dan niet in tegen het einde? Want dat is iets wat ik echt wil zien te voorkomen, gezien de beste namen pas tegen het eind van de avond geprogrammeerd staan.
Niemand die deze vraag kan beantwoorden?duckbird zei:Er schiet me nog een vraag te binnen; omdat ik slaapproblemen heb gebruik ik zo af en toe zolpidem (10mg) om in slaap te komen. Ik ben van plan om dit ook te doen de nacht voordat ik x ga gebruiken, zodat ik zeker weet dat ik goed uitgerust ben. Kan dit geen kwaad?
Dat is mooi om te horen!IrishCoffee zei:De benzo kan je prima de vorige dag gebruiken voor een goede nachtrust.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."