Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou beginnen met een halfje rond 9 uur, deze werkt wss goed om 10 uur. Op de top van je halfje neem je een kwartje bij om het wat te rekken en daarna gewoon lekker laten uitwerken en genieten. Qua warmte valt het meestal wel mee, 1 tot max 2 glazen per uur. Ik heb 1x gehad dat ik niet meer goed wist hoeveel ik had gedronken(door de vaagheid). Ik had een droge mond en dacht voldoende te hebben gedronken, hierdoor kun je ook een droge mond krijgen. Als je dan wilt weten of je lichaam voldoende vocht heeft kijk dan even naar de kleur van je urine. Geel = water drinken, wit = voldoende vocht. Alvast veel plezier daar!"