Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang blijft mdma goed in je drankje?

Hoe lang blijft mdma goed in je drankje?

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
En wie ga je drogeren?
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste lezers,

Binnenkort is het weer oudjaar/nieuwjaar en gaan velen van ons weer even lekker feesten.
Ik hoop dat jullie er net zoveel zin in hebben als ik!


Alleen heb ik een vraagje over het bewaren van MDMA.
Ik heb een zakje kristallen/poeder en ben benieuwd of ik het in een flesje water kan doen en later kan nuttigen. Heeft iemand hier ervaring mee?

En hoe lang is dit ongeveer te bewaren? Kan ik het eventueel in een voorgemixt flesje wodka energy gooien en 5 uur later nog met werkzame stoffen opdrinken? Of is het tegen die tijd niet meer werkzaam?

Hopelijk kan iemand mij antwoord geven, anders hou ik het gewoon in het zakje :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Werkt waarschijnlijk wel gewoon. Maar waarom?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op dezelfde avond werkt dat nog wel hoor. Maar waarom zou je het willen inderdaad?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Is dat niet afschuwelijk vies?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
They can see no reasons
'Cause there are no reasons
What reasons do you need?

Tell me why.

I don't like mondays


Moest ik aan denken.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Is dat niet afschuwelijk vies?
Klik om te vergroten...

Lijkt mij ook. En slecht voor je tandjes. Al is energydrank dat sowieso allebei :kots:
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Narayani zei:
ZERO- zei:
Is dat niet afschuwelijk vies?
Klik om te vergroten...

Lijkt mij ook. En slecht voor je tandjes. Al is energydrank dat sowieso allebei :kots:
Klik om te vergroten...
Je hoort ook altijd dat pep in je drinken ook smerig is, maar ik heb er nooit last van gehad. Misschien dat mijn smaakpapillen gewoon deels defect zijn, aangezien ik energy juist lekker vind. :grin:

OT:
Dezelfde avond zou het nog goed moeten zijn.
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzoboss zei:
En wie ga je drogeren?
Klik om te vergroten...

Daar spin ik het flesje voor in het midden van de dansvloer.
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja goede vraag eigenlijk. Ik zat zelf eerst te denken aan altijd nog iets achter de hand hebben. Of dat mensen met hun vieze vingers uit m'n zakje blijven hahaha.

Als ik het terug lees komt het wat rapey over volgens mij :tearsofjoy:
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Peppi en Coki zei:
Narayani zei:
ZERO- zei:
Is dat niet afschuwelijk vies?
Klik om te vergroten...

Lijkt mij ook. En slecht voor je tandjes. Al is energydrank dat sowieso allebei :kots:
Klik om te vergroten...
Je hoort ook altijd dat pep in je drinken ook smerig is, maar ik heb er nooit last van gehad. Misschien dat mijn smaakpapillen gewoon deels defect zijn, aangezien ik energy juist lekker vind. :grin:

OT:
Dezelfde avond zou het nog goed moeten zijn.
Klik om te vergroten...


Thanks!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
lpx21 zei:
Als ik het terug lees komt het wat rapey over volgens mij :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Daar dacht ik eigenlijk helemaal niet aan. Maar wel fijn dat je het zelf invult.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
lpx21 zei:
Ja goede vraag eigenlijk. Ik zat zelf eerst te denken aan altijd nog iets achter de hand hebben. Of dat mensen met hun vieze vingers uit m'n zakje blijven hahaha.

Als ik het terug lees komt het wat rapey over volgens mij :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Waarom maak je anders niet gewoon capsules of bommetjes? Heb je zelf niet die ontzettend ranzige smaak van mdma en bij een ander kun je het altijd nog in een drankje gooien :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die energy heb je er echt niet bij nodig maat. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."