#1
En wie ga je drogeren?
ZERO- zei:Is dat niet afschuwelijk vies?

Je hoort ook altijd dat pep in je drinken ook smerig is, maar ik heb er nooit last van gehad. Misschien dat mijn smaakpapillen gewoon deels defect zijn, aangezien ik energy juist lekker vind.Narayani zei:ZERO- zei:Is dat niet afschuwelijk vies?
Lijkt mij ook. En slecht voor je tandjes. Al is energydrank dat sowieso allebei![]()
Benzoboss zei:En wie ga je drogeren?
Peppi en Coki zei:Je hoort ook altijd dat pep in je drinken ook smerig is, maar ik heb er nooit last van gehad. Misschien dat mijn smaakpapillen gewoon deels defect zijn, aangezien ik energy juist lekker vind.Narayani zei:ZERO- zei:Is dat niet afschuwelijk vies?
Lijkt mij ook. En slecht voor je tandjes. Al is energydrank dat sowieso allebei![]()
OT:
Dezelfde avond zou het nog goed moeten zijn.
Daar dacht ik eigenlijk helemaal niet aan. Maar wel fijn dat je het zelf invult.lpx21 zei:Als ik het terug lees komt het wat rapey over volgens mij![]()
lpx21 zei:Ja goede vraag eigenlijk. Ik zat zelf eerst te denken aan altijd nog iets achter de hand hebben. Of dat mensen met hun vieze vingers uit m'n zakje blijven hahaha.
Als ik het terug lees komt het wat rapey over volgens mij![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."