Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom ging ze slecht? Waar ging het fout?

Waarom ging ze slecht? Waar ging het fout?

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KingkruleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Je bent er vrij laconiek onder, ik krijg het idee dat de ernst van de situatie niet echt tot je door dringt.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk wel maar het is nu al 2 maand geleden en er is niks gebeurd dus waarom zou mij druk gaan maken over iets dat er niet is gebeurd. Ik heb gewoon veel interesse in hoe het komt dat dit gebeurde, en of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en niet om te horen van mensen wat ik die avond had moeten doen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eens met Bee. Ik vind het echt sick gewoon dat je niet direct 112 hebt gebeld. Als het mijn vriendin was geweest, stond haar gezondheid (en haar leven!) echt voorop aan ALLE andere dingen die meespelen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kingkrule zei:
Tuurlijk wel maar het is nu al 2 maand geleden en er is niks gebeurd dus waarom zou mij druk gaan maken over iets dat er niet is gebeurd. Ik heb gewoon veel interesse in hoe het komt dat dit gebeurde, en of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en niet om te horen van mensen wat ik die avond had moeten doen.
Klik om te vergroten...
Nou waarom mensen zeggen wat je die avond had moeten doen is zodat je bij een volgende keer wel juist handelt.

Maar los van wat je had moeten doen zeggen meerderen hier dat het verstandig is als zij alsnog naar de huisarts of het spreekuur partydrugs gaat. Dat er niks aan de hand lijkt wil nog niet zeggen dat ze niet mogekijk toch iets van schade heeft opgelopen.

Klinkt misschien allemaal vrij belerend wat je hier te horen krijgt, maar wat je beschrijft is echt niet mis. Ze had dood kunnen zijn en ze kan wel degelijk schade hebben opgelopen. Speculeren waardoor het mogelijk gebeurd is heeft eigenlijk niet zoveel zin omdat het speculeren is en dus niks zegt. Weten hoe je in zo'n situatie moet handelen heeft wel degelijk zin, daar kun je levens mee redden.
K
KingkruleLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
Eens met Bee. Ik vind het echt sick gewoon dat je niet direct 112 hebt gebeld. Als het mijn vriendin was geweest, stond haar gezondheid (en haar leven!) echt voorop aan ALLE andere dingen die meespelen.
Klik om te vergroten...
Ja ik weet het maar wij wisten gewoon echt niet wat er gebeurde en wilde gewoon niet dat iemand in de problemen kwam, we zagen op dat moment de ernst van de zaak niet in.
K
KingkruleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dunnetjess33 zei:
Volgens mij nu nog steeds niet.
Klik om te vergroten...
en waarom denkt u dat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."