#1
Tuurlijk wel maar het is nu al 2 maand geleden en er is niks gebeurd dus waarom zou mij druk gaan maken over iets dat er niet is gebeurd. Ik heb gewoon veel interesse in hoe het komt dat dit gebeurde, en of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en niet om te horen van mensen wat ik die avond had moeten doen.Je bent er vrij laconiek onder, ik krijg het idee dat de ernst van de situatie niet echt tot je door dringt.