Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Dexamfetemine lysergine25 zei: Succes Chris, Geef het goeede voorbeeld aub, verkoop je pillen niet aan kinderen en neem ze ook netjes op tijd. Na 1600 pm geen dextro nemen ouwe , en let goed op je voeding patroon, sta vroeg op en ga op tijd naar bed. Als je de regels niet volgt eindig je als een zombie, verslaafd en afgetakelt. Klik om te vergroten... Ik weet niet wat jij voor ogen heb , maar aan kleine kinderen verkopen Het is voor mij een medicatie en geen drugs.. en ik kan rustig gewoon rond 18 a 19 uur nog de dosis nemen en kan wel gewoon slapen Maar niemand anders hier dus die al langer dus Meds gebruikt.. ?"
"Hey , ik ben hier nieuw en zo te lezen zijn hier ook veel adhd'ers op het forum Ik heb waarschijnlijk net zoals velen hier een hele hectische en problematische jeugd achter de rug , paar jaar in een internaat gezeten vroeger , en daar was toen ook op me 13de ADHD vastgesteld .Ik kreeg daar toen dipipreron voor geschreven en dat slik ik nu alweer 13 jaar.. Op ongeveer me 18de kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk ook een vorm van Borderline heb . Alleen zijn gelukkig die sympthonen nu afgenomen.Ik slik sinds bijna een jaar Citolopram ( anti deprisiva) en heb me in lange tijd niet zo goed meer gevoeld !Alleen heb wel altijd die innerlijke onrust gehad ,10.000 dingen tegelijk denken en slecht kunnen concentreren en ook moeilijk me rust kunnen pakken. Nu heb ik dus 3 weken geleden weer een test ondergaan voor adhd , omdat ik het gewoon nog een keer voor mezelf zwart op wit wou hebben , en daar kwam inderdaad uit dat ik nog adhd heb.Ik ben wel rustiger geworden als vroeger , minder impulsief , maar vaak het drukke en gejaagde gevoel is wel gebleven, en dat is soms echt fucked up! Om bij het punt te komen waar mijn vraag/advies ook over gaat. Ik heb sinds gisteren dus Dexamfetemine voorgeschreven gekregen en gisteren ook begonnen(3a4 5mg per dag) .Nou heb ik eigenlijk het gevoel alsof ik een soort van speed heb gebruikt , maar die niet het nare effect heeft. Word er wel rustig in me hoofd van en dat is echt een openbaring. Heb wel weinig geslapen vanacht omdat ik gisteren nog 5mg om 22:00 naar binnen had gewerkt hahah. Maar voel me wel gewoon fit vandaag ! Zijn er hier mensen die het al langer gebruiken , en waar het ook op langere termijn een goed effect op heeft ? Ik heb namelijk nog nooit een baan langer kunnen behouden dan max een jaartje.en ik wil nu echt iets leuks zoeken waar ik het gewoon blijf volhouden ! De tering wat een verhaal is het geworden zeg . Ik hoop op goeie/leuke reacties Greetz Chris"