Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paperplane. zei: Geen enkel druggebruik is zonder gevaar. Maar 40mg moet niet gevaarlijk zijn. Klik om te vergroten... Na 50 mg is er een verhoogd risicofactor op hartritmestoornissen en zelfs hartstilstand (cardiac arrest) en angina pectoris maar dat is afhankelijk van je gewicht , gesteldheid en ontvankeliik heid.En wat het allebelangerijkste is je halfwaardetijdin de gaten houden als je voor de eerste 6 uur weer een nieuwe dosering inneemt moet je er weer 6 uur bij optellen en dat is even zo met de hoogte van je doseering.Het is nml niet FIJN om op de intensive care te zijn..."
"Muzyk zei: Betreft: dexamfetamine tabletten 5mg Is het mogelijk om deze tabletten te filteren (o.i.d.) zodat je alleen de werkende stof over houd? Klik om te vergroten... Die dexies zijn al zuiver er zit enkel een bindmiddel in om ze te kunnen persen tot pilletje.. maar je kan ook kristalijne capsules krijgen (10mg) waar het zonder bindmiddel inzit. En effe nog wat anders...speed nooit wassen met aceton dat is juist was eruit moet worden gewassen en dat doe je met ether want als je weet hoe ze het maken gebruik je NOOIT meer speed! En dat is zeker met al die benzo"s...."
"joriisvw zei: SmartieAndMe zei: Er is ook voor zover ik weet weinig reden toe... De dexamfetamine pillen komen gewoon uit de farma industrie en zijn dus zuiver. Het enige wat erbij zit is bindmiddelen om er een pil van te kunnen maken. Voor zover ik weet worden er in het illegale circuit niet van deze pillen gemaakt, en zo wel dan kun je ze eenvoudig herkennen. Neem aan dat de meeste mensen wel het verschil tussen pillen uit de farma en uit het illegale circuit zien. Klik om te vergroten... Daar ga je hard de fout in! 1 pilletje dex-amfetamine bevat veel meer dan alleen dex en bindmiddel ook andere troep wordt erin gegooit, zoals glucose enzo. 5 milligram is veel kleiner dan zn pilletje hoor Klik om te vergroten... Het is dexamphetaminesulfaat waar jullie over praten de dextrine is het bindmiddel en is gewoon suiker en waarom dat sulfaat eraan gekoppeld zit is omdat je lichaam het sneller uitscheid omdat het een hekel aan zwavel heeft dan is de halfwaarde tijd nog maar 6 uur ipv 10.. en als het molecuul bekijkt zie je dat het gemaakt word met ethyl en niet methyl (methyl is nog giftiger) en heet ook eigenlijk Ethylamphetamine want de meesten kennen enkel buthylmethylamphetamine (benzirine) wat ook langer duurt 17-36 uur.Enne dexies maken ze niet in het illegale circuit daar is niks aan te verdienen omdat het tekort duurt en je het meerdere malen moet wassen voordat het zuiver is..het kost teveel oplosmiddel."
"G-J zei: Het is dexamphetaminesulfaat waar jullie over praten de dextrine is het bindmiddel en is gewoon suiker en waarom dat sulfaat eraan gekoppeld zit is omdat je lichaam het sneller uitscheid omdat het een hekel aan zwavel heeft dan is de halfwaarde tijd nog maar 6 uur ipv 10.. en als het molecuul bekijkt zie je dat het gemaakt word met ethyl en niet methyl (methyl is nog giftiger) en heet ook eigenlijk Ethylamphetamine want de meesten kennen enkel buthylmethylamphetamine (benzirine) wat ook langer duurt 17-36 uur.Enne dexies maken ze niet in het illegale circuit daar is niks aan te verdienen omdat het tekort duurt en je het meerdere malen moet wassen voordat het zuiver is..het kost teveel oplosmiddel. Klik om te vergroten... Omg, geen wonder dat ik overgestapt ben naar .info. Deze meneer (of mevrouw) probeert zich hier even als een kenner voor te doen, echter is deze informatie helemaal nergens op gebaseerd. Ik zal nu niet verder ingaan op de fouten in dit stuk omdat ik wel wat beters te doen heb, ik waarschuw alle leden van dit forum bij deze om dit soort berichten niet zomaar als waar aan te nemen. Dit soort posts zijn nu precies de reden dat ongelukken met drugs gebeuren. Ik weet dat ik eigenlijk niets te zoeken heb op dit forum omdat ik vanwege dit soort 'onzin' ben overgestapt naar .info maar op deze post moest ik echt even reageren om ongelukken te voorkomen. Klik om te vergroten... Tss meneer ziet zich als kenner van de mensheid...Even ter rectificatie ik gebruik dit middel als medicijn tegen ADHD en dat al een jaar of 7/8...Ik ben hier achter gekomen doordat ik allergische reacties krijg van ritalin een dit geven ze dan als alternatief voor methyl gebaseerde amfetaminen.Dus ik ben hier zelf achter gekomen door naslagweken te doorlezen over de medicijnen die er worden uitgereikt door de gezondheidszorg.En even ter voorbeeld. Dit middel is F.A.A.(luchtverkeersveiligheidsautoriteit) goed gekeurd je mag er zelfs een F-16 mee vliegen dus zo snel zal het niet fout lopen ,het is juist omdat het in een echt laboratorium gemaakt is minder verontreinigd/versneden/vermengd. Ik slik er 5 per dag in doses van resp. 2+2+1=5 =125mg per dag.Als ik er van uit mijn dakkie wil Bij wijze van spreken, vreet ik een heel strippie op van 10 maar wel 5 per keer en na 6 uur weer 5. Dat voelt het prettigst voor mij, maar dat ligt een beetje aan je gewicht hoe groot je bent...En effe voor die bet.weter ?(dag Wimpi)!! Ga lekker op je eigen zitten fitten en vul enkel aan in de info ipv doorte drammen over hoe goed jij wel niet bent Junkie ,ga lekker experimenteren met je hersenen zonder toezicht en inzicht over wat je in je lijf stopt.Daar kom je veel verder mee , en vooral in de goot .En het verschil met ritalin zit 'm in het afbreken(vervallen) van het dopamine molecuul dat verloopt bij dexies normaal(enkel word er onbeperkt dopamine vrij gegeven) en ritalin vertraagd het vervalproces van dopamine terwijl het wel!! zijn energie waarde verliesten uit eindelijk mensen zelfs depressief maakt op den duur. Daarom werkt ritalin slechter bij volwassenen dan als dex amphetamine sulfaat...Geef mij maar dexies verders niks, enkel een stickie is welkom daar blijf je van eten nml ...!!"
"joriisvw zei: Hallo, Ik heb een tijd lang dex geslikt voor mijn add problemen, al snel merkte ik dat ik dit goedje misschien iets te lekker vond. Ik moest er elke dag 2 stuks van nemen maar al snel veranderde dat naar stuk of 7/8 per dag omdat het zn heerlijke rush gaf die te vergelijken is met een soort coke/speed! Iemand ook ervaring met dex? Groetjes Klik om te vergroten... Ja, dat heb ik ook gehad maar dat is tijdelijk want je zal al snel gaan merken dat dat effect heeft op je dagelijkse beslommeringen, een strippie perdag (10st) ga je bijna 2 dagen hard op leuk voor een weekendje stappen.Wat ik gemerkt heb is dat de aanvangs dosering vrij hoog moet zijn om verder de dag geen andere pillen nodig te hebben, ik start er met 4 en neem soms 's middags 1 xtra. Dan blijf ik gewoon doen wat ik moet doen zonder last te hebben van mijn meds. Na een tijdje reguleerd het zich vanzelf of je gaat kompleet door het lint ermee dan is het idd zaak om er mee optehouden ."
"High there...!! Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ik heb al 44jaar last van mijzelf vanwege mijn adhd, "vroeger"toen ik nog wat jonger was was er geen ritalin en het verschijnsel adhd werd altijd afgedaan als iemand die waarschijnlijk zuurstof tekort had bij de geboorte en daarom hyperactief zou zijn.Vanwege dit heb ik nooit een behandeling gehad voor adhd tot mijn 30ste.Voor die tijd is mijn leven een aan een schakeling van incidenten waarbij ook de justitie komt kijken vanwege mijn impulsiviteit.Voor de behandeling hebben ze mijn leven proberen te reguleren met een Vaste structuur waar door je je adhd kan controleren en zelf reguleren. Het enige probleem daarbij is dat je als adhd'r na een tijdje steeds uit die structuur ontrekt omdat het niet genoeg impulsen bevat om iets te doen met dat adhd gevoel( ik heb altijd erg veel gesport werkt ook aardig goed ) Maarja het bloed kruipt altijd waar het heen wil gaan . en ik ontdekte marihuana en hasjisch dat adhd heel goed onderdrukt maar niet verhelpt, want als je het weer wegneemt komt de adhd 3x zo hard terug met alle gevolgenvan dien .Het is dus enkel een symptoom bestrijder en geen verhelpend middel.Nadat ik zo rond mijn 30ste er door iemand op gewezen werd dat er voor mijn "probleempje" een termelogie bestond en daar ook een behandeling voor was met een medicatie.Na enige resurch ontdekte ik waarom ik zo'n hang had naar stimulerende middelen zoals coke speed caffeine enz enz. alwaar ik een aardige en ook zeer onaardige relatie mee had opgebouwd een zgn Verslaving. Na de intake gesprekken van de psychiaters werd dus duidelijk wat ik dus wel "mankeerde"en een van de zwaarste vormen had zelfs...9 op de schaal van adhd.Daarvoor werd ik dus behandeld met Ritalin ook wel methylfenidaat genoemd.Het probleem hiermee is helaas waar meerdere volwassenen mee kampen dat zij slecht tegen de methylverbinding kunnen die er in ritalin zit, en zelfs zo erg dat het depressiviteit veroorzaakt vanwege de hoge dosering , ik slikte zo'n 300stuks per maand .Daar werd ik niet vrolijker van dus ik ben naar alternatiefen gaan zoeken en kwam zo uit op een artikel uit america dat ging over behandeling met dexamphetaminesulfaat op volwassenen met adhd en dat er goedde resultaten werden behaald omdat de depressie uitblijft..Tegenwoordig heb ik dus dexies al meds en slik er +/- 170stuks per maand van en ben verder overal mee opgehouden omdat de drang is weg om drugs te gebruiken...Pfieuww..Ik moet wel zeggen ik rook nog wel steeds een stickie maar dat heeft een positief effect want dat stimuleerd je eet gedrag en je slaap cyclus in zoverre dat het bijna normaal is wat je allemaal doet en het zelfs afmaakt waar je aan bent begonnen zonder concentratie verlies. En wisten jullie dat je zelfs een F16 mag vliegen met dexamphetamine op , ze geven het nml ook aan lange vlieg missies mee zodat de piloten scherp en geconcentreerd blijven tijden de lange vluchten.It's certefied shit so to say!! En wat het relaxed maakt die dexies is de halfwaarde tijd die is maar 6 uur tegen wat de meesten gebruiken als speed Benzidrine wat een halfwaardetijd heeft van 17 tot 36 uur en nooit 100% zuiver is.Mijn conclusie is ook dan dat Dexampetaminesulfaat perfect werkt En NIET verslavend is want aan dex raak je enkel maar geestelijk verslaafd want het zit tussen je oren, het beste is nml om af entoe GEEN dex in te nemen en zo weer eens het verschil te merken voor jezelf.WANT ONHOU JE NEEMT HET IN VOOR JEZELF OMDAT JIJ LAST HEBT VAN JE ADHD,ANDEREN MOETEN ER MAAR MEE LEREN LEVEN DAT JIJ DAT HEBT,MAAR ALS JE LAST HEBT VAN JEZELF IS HET EEN OPLOSSING. Ps. : zuivere speed bestaat niet behalve als het van de pharmacuitische industrie komt want op straat koop je altijd een half fabrikaat en dat versnijden ze dan ook nog eens en x met vanalles !"