Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - Kameraden

XTC - Kameraden

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie oh wie voelt zich geroepen eea te organiseren?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wordt het alleen een gesloten meeting voor DF leden of mag ik een maatje van me meenemen?
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meenemen!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben niet zo van de meetings nog, voel me dan ook wel een oma tussen al jullie jong spul denk. Maar misschien ooit. Facebooken vind ik wel leuk, dus als iemand dat ook leuk vind, stuur ff pb ofzo. Gezellie.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#5
lijkt mij een leuk idee! Echter is het dan inderdaad wel fijn om te weten wat het concept inhoudt om te kunnen bepalen of het voor iedereen leuk is?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat ik inmiddels een erg goede ervaring heb met het (virtueel) ontmoeten van mensen (Roze Olifant o.a vriendin voor het leven!) van hier, nog maar een keer een oproepje: Wie het leuk vind gezellig te Facebooken, om elkaar gezelschap te houden tijdens slapeloze nachten, tripjes en gewoon gezellig te chatten, stuur me gerust een PB. :grinning:
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja, concept. Gewoon gezellig spacen met een aantal mensen op een leuke locatie?
Iemand suggesties voor een locatie? En datum?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Locatie en dag ligt aan de soort drugs die genuttigd worden vermoed ik
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Browa zei:
Hey mede-forumleden,

Ben nieuw hier op het forum als member, maar speur al een jaar lang alle berichten af die geplaatst worden onder het kopje XTC. Ik vind het altijd zeer interessant om ervaringen van anderen te lezen. Ik zelf ben een semi-ervaren XTC gebruiker, gebruik om de drie tot vier maanden, tik dan wel de 3 tot 4 pillen aan van +- 150-170mg. Pak hier wel 9 uur voor in totaal. Daarna ook minimaal drie maanden rust. Zit nu zelfs op een half jaar. Hieruit ook meteen mijn vraag/mededeling.

Ik ben een sociaal persoon dat altijd op zoek is naar nieuwe contacten. Ik heb veel vrienden, maar woon in Noord-Limburg en mijn vrienden zijn alles behalve bekend met XTC, zelfs anti-drugs. Elk weekend klemzuipen met alcohol is het liefste dat ze doen, maar een joint is in hun ogen drugs en dus slecht. Overigens zijn het goede maten, verder niets op aan te merken :wink:

Het lijkt me leuk om mensen te leren kennen die in huiskamersetting xtc/mdma of andere drugsnachten organiseren en die het ook leuk vinden om andere gebruikers te leren kennen. Ik weet overigens helemaal niet of het toegestaan is om posts als deze te plaatsen, if not, begrijp ik dat volkomen. Echter is het zo dat ik niet in de stad woon en weinig gebruikers ken, terwijl ik goede gesprekken en vage dingen doen elke keer o zo grappig vind. Voorheen deed ik het altijd met een goede kameraad en vrienden van hem, echter ben ik hem uit het oog verloren en spreek ik hem niet tot nauwelijks meer.

Zijn er wel eens bijeenkomsten waar men afspreekt, bestaat zoiets, of is dit alleen maar binnen vriendengroepen? Ik ben daar eigenlijk alles behalve bekend mee. Het lijkt me leuk gelijkgestemde te ontmoeten / te leren kennen. :grin: Hoe zouden jullie dit aanpakken? Alleen los gaan op xtc (wat ik overigens ook goed kan samen met mijn vriendin) is zeker leuk, maar het sociale aspect is voor mij o zo belangrijk en van meerwaarde. Iemand tips of ideeën hoe ik dit het beste kan aanpakken / in aanmerking kom met anderen?

Thanks in advance

Browa
Klik om te vergroten...
Ik raad je aan als je graag nieuwe mensen ontmoet om naar Goa feestjes te gaan oftewel raves genaamd, deze mensen zijn veel opener en knuffelen en delen met elkaar (vooral op free party's) en je kan er echt goede gesprekken mee voeren. Er hangt echt een sfeer die niet uit te leggen valt, eens je deze mensen kent kun je ook achteraf nog afspreken als je dat wil, ik ben persoonlijk niet zo voor meetings met mensen die ik niet ken. Ben op dat vlak een beetje wantrouwig en ik space sowiezo al niet graag thuis, enkel na een feestje maar personen die het wel willen veel plezier gewenst
Q
QuinnofSteelLid
01-01-2024, 00:00
#10
SanneBanne zei:
Omdat ik inmiddels een erg goede ervaring heb met het (virtueel) ontmoeten van mensen (Roze Olifant o.a vriendin voor het leven!) van hier, nog maar een keer een oproepje: Wie het leuk vind gezellig te Facebooken, om elkaar gezelschap te houden tijdens slapeloze nachten, tripjes en gewoon gezellig te chatten, stuur me gerust een PB. :grinning:
Klik om te vergroten...
Acidfreakx zei:
Ik raad je aan als je graag nieuwe mensen ontmoet om naar Goa feestjes te gaan oftewel raves genaamd, deze mensen zijn veel opener en knuffelen en delen met elkaar (vooral op free party's) en je kan er echt goede gesprekken mee voeren. Er hangt echt een sfeer die niet uit te leggen valt, eens je deze mensen kent kun je ook achteraf nog afspreken als je dat wil, ik ben persoonlijk niet zo voor meetings met mensen die ik niet ken. Ben op dat vlak een beetje wantrouwig en ik space sowiezo al niet graag thuis, enkel na een feestje maar personen die het wel willen veel plezier gewenst
Klik om te vergroten...
waar vind ik deze feestje, lijkt me leuk ^^
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Via dit forum, en via zń .info-broertje, heb ik de afgelopen paar jaar al wel een handjevol keren met in totaal iets van 15 van de .info en 4 van dit forum gemeet. En het is eigenlijk altijd hardstikke gezellig geweest! Dus als we een leuk plan hebben wanneer ik kan, dan ben ik er zeker weer aanwezig! :)

Dan ga ik wel weer liever niet de hele avond op een feestje staan, het lijkt me juist lachen om een beetje rustig gesprekken met elkaar te kunnen voeren. Maar mochten mensen daar graag de ochtend willen afsluiten, dan ben ik daar misschien nog wel voor te porren. :P
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#12
QuinnofSteel zei:
waar vind ik deze feestje, lijkt me leuk ^^
Klik om te vergroten...
Als je geinteresseerd bent moet je eens op de site van goabase kijken, of je moet iemand uit die wereld kennen :wink:
Het is zeker wel een aanrader

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."