Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - Kameraden

XTC - Kameraden

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BrowaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mede-forumleden,

Ben nieuw hier op het forum als member, maar speur al een jaar lang alle berichten af die geplaatst worden onder het kopje XTC. Ik vind het altijd zeer interessant om ervaringen van anderen te lezen. Ik zelf ben een semi-ervaren XTC gebruiker, gebruik om de drie tot vier maanden, tik dan wel de 3 tot 4 pillen aan van +- 150-170mg. Pak hier wel 9 uur voor in totaal. Daarna ook minimaal drie maanden rust. Zit nu zelfs op een half jaar. Hieruit ook meteen mijn vraag/mededeling.

Ik ben een sociaal persoon dat altijd op zoek is naar nieuwe contacten. Ik heb veel vrienden, maar woon in Noord-Limburg en mijn vrienden zijn alles behalve bekend met XTC, zelfs anti-drugs. Elk weekend klemzuipen met alcohol is het liefste dat ze doen, maar een joint is in hun ogen drugs en dus slecht. Overigens zijn het goede maten, verder niets op aan te merken :wink:

Het lijkt me leuk om mensen te leren kennen die in huiskamersetting xtc/mdma of andere drugsnachten organiseren en die het ook leuk vinden om andere gebruikers te leren kennen. Ik weet overigens helemaal niet of het toegestaan is om posts als deze te plaatsen, if not, begrijp ik dat volkomen. Echter is het zo dat ik niet in de stad woon en weinig gebruikers ken, terwijl ik goede gesprekken en vage dingen doen elke keer o zo grappig vind. Voorheen deed ik het altijd met een goede kameraad en vrienden van hem, echter ben ik hem uit het oog verloren en spreek ik hem niet tot nauwelijks meer.

Zijn er wel eens bijeenkomsten waar men afspreekt, bestaat zoiets, of is dit alleen maar binnen vriendengroepen? Ik ben daar eigenlijk alles behalve bekend mee. Het lijkt me leuk gelijkgestemde te ontmoeten / te leren kennen. :grin: Hoe zouden jullie dit aanpakken? Alleen los gaan op xtc (wat ik overigens ook goed kan samen met mijn vriendin) is zeker leuk, maar het sociale aspect is voor mij o zo belangrijk en van meerwaarde. Iemand tips of ideeën hoe ik dit het beste kan aanpakken / in aanmerking kom met anderen?

Thanks in advance

Browa
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik herken dit wel een beetje. Ik zelf ben wat ouder (40) en uitgaan doe ik niet meer. Het is dus wat lastiger om mensen te leren kennen die een beetje gelijkgestemd zijn, juist om toch samen wat dingen te ondernemen of juist wel eens uit te gaan weer. Mensen zijn toch vaak wat minder ruimdenkend als ik hoop. Ik vermaak me opzich ook wel prima alleen met een snoepje, en wat online contacten maar het kan nog leuker denk ik dan. Ik zelf zit op zo'n bekende gratis "date" site waar je ook "opzoek" kunt naar enkel vriendschappelijk contact, maar tot nu nog niet echt iets uitgehaald.
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikzelf heb een groep vrienden met wie we een paar keer per jaar spacen. Meesten zitten aan de XTC. We kiezen vaak een mooie locatie, liefst in de natuur. Bijvoorbeeld op een boerderij of een gehuurd huis ergens. Ook hebben we het eens ineen enorme tip itent gedaan met groot kampvuur in het midden en een jacuzzi.

Het is een groep van zo'n 25 / 30 man. Meestal is de opkomst van zo'n feestje tussen de 10 en 20 man. We doen altijd ons best om alle ruimtes zo leuk mogelijk in te richten.

Feel free to join :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kipcorn zei:
Ikzelf heb een groep vrienden met wie we een paar keer per jaar spacen. Meesten zitten aan de XTC. We kiezen vaak een mooie locatie, liefst in de natuur. Bijvoorbeeld op een boerderij of een gehuurd huis ergens. Ook hebben we het eens ineen enorme tip itent gedaan met groot kampvuur in het midden en een jacuzzi.

Het is een groep van zo'n 25 / 30 man. Meestal is de opkomst van zo'n feestje tussen de 10 en 20 man. We doen altijd ons best om alle ruimtes zo leuk mogelijk in te richten.

Feel free to join :confused:mile:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt wel leuk en relaxt zo zeg. Goede ideeen en lijken me leuke "feestjes".
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf ook een vriendengroep met wie ik samen één keer in de zoveel tijd drugs ga gebruiken, maar dat is meestal op een feestje of een festival. Thuis drugs gebruiken doe ik meestal gewoon met m'n vriend. Daarmee zit ik gelukkig wel goed op één lijn haha. (Hahahahahah die pun was not intended)

Maar als je niet zo veel mensen kent die drugs gebruiken dan begrijp ik wel dat je daarnaar op zoek bent. Ik wilde ook heel lang LSD doen (m'n vrienden wilden niet), voordat ik mensen tegen kwam met wie ik het kon doen.

Maar is 't niet mogelijk 't forum hier er gewoon voor te gebruiken? Meetings zijn toegestaan dus eh.. :P
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
je mag een meeting organiseren, of ga yolo in op het aanbod van @Kipcorn

Je kan altijd nog eerst 1 keertje met hem afspreken zo dat je elkaar beter leert kennen, of stuur een pb.
B
BrowaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja Kipcorn heeft me al benaderd, wat ik erg kan waarderen. Ben benieuwd :)
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn er ook mensen in omgeving van Amsterdam die het leuk lijken om met nieuwe mensen in contact te komen? Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Maar noord-Limburg is me ietjes te ver weg
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een df meeting??
Midden nederland?
Wel ff prive anderd word het een tijdje stil op df:sweatsmile:
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een "DF meeting" lijkt mij wel leuk!
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb al meerdere 'aanmeldingen' dus vermoed dat er meer zijn die het leuk zouden vinden.
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar aanmelden dan?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
In me postvak
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liefhebbertje zei:
In me postvak
Klik om te vergroten...
Ga jij het organiseren dan? En waarom niet gewoon een topic aanmaken waarin mensen zich kunnen aanmelden? Dat laatste is een stuk transparanter in ieder geval.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lijkt me ook handiger in een topic dan elk individueel berichtjes sturen naar elkaar...
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Ga jij het organiseren dan? En waarom niet gewoon een topic aanmaken waarin mensen zich kunnen aanmelden? Dat laatste is een stuk transparanter in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Daar heb ik nooit de behoefte aan gehad.
Maar kreeg spontaan berichten na mijn eerste post.
Ik ga het ook niet 'stil' organisen.
Maar kan wel overzichtelijk maken of er veel animi is.
Zonder dat meteen iedereen bekent is of word.
Weet niet of iedereen gelijk openbaar zich aan wilt melden.
Dus heb dit stukje ongewild en ongevraagd op me genomen en dat vind niet erg verder.
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maareh, wanneer is het feestje? :dancers:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maak een topic aan met data en waar het het beste kan, je kan anoniem blijven tot de meeting.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben altijd voor een meeting mits ik tijd heb om te komen!
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie oh wie voelt zich geroepen eea te organiseren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."