#1
Ik zou het gewoon aan je kaakchirurg vragen. Ik denk dat hij het je sowieso afraadt, maar hij kan je een prima indicatie geven.
Ik zou het gewoon aan je kaakchirurg vragen. Ik denk dat hij het je sowieso afraadt, maar hij kan je een prima indicatie geven.
Ik zou daar niets over durven te zeggen. Geen idee hoelang het duurt voor zoiets geneest. Ik zou het zelf in ieder geval niet doen zolang je nog pijnstilling gebruikt en/of antibiotica (als dat van toepassing is) en vooral op het moment goed luisteren naar je lichaam. Ik sluit me dus eigenlijk gewoon bij Langspeelplaat aan, gewoon aan de arts vragen die weet het beter als wie dan ook van het forum. Hij heeft ook een geheimhoudingsplicht dus geen enkele reden om het niet gewoon te vragen. Dat hij het misschien niet direct weet zou wel kunnen maar dan zal hij dat wel voor je uit kunnen zoeken.
Ja maar zo werkt het niet, want elke operatie en persoon is anders. Dus wat voor een ander werkt hoeft voor jou niet te werken. Jou arts kent jouw situatie, wij niet.Dat had ik zelf ook in gedachte, alleen ik dacht ik vraag t hier ook, misschien weet iemand iets, ik lees namelijk verhalen van mensen die heel kort daarna het gewoon doen
Verder zijn artsen in mijn ervaring echt niet zo conservatief dat ze pertinent nee zullen zeggen. Ze geven meestal gewoon een eerlijk antwoord over dit soort dingen.
Toevallig heb ik ook een overbeet correctie gehad. Twee zware operaties waar ik maanden van heb moeten herstellen. Ik moet er wel bij vertellen dat de eerste keer dat ik MDMA had genomen deze operatie toch al wel 2 jaar achter mij lag. Sneller dan een jaar na de operatie zou ik in mijn geval niet gedaan hebben, maar het ligt eraan hoe zwaar deze operatie is, ik weet namelijk niet de omvang.
Ik had mijn kaak op drie delen gebroken gekregen waarmee deze stukken als een soort gestoorde legpuzzel met ijzer bij elkaar werd gehouden. Los van dat MDMA het herstelproces niet ten goede komt is de beroemde kaakklem echt het domste wat je in deze situatie kunt doen en lijkt mij bovendien ONTZETTEND pijnlijk.
Stel je toch voor dat je je kaak letterlijk "terug" in zijn oude positie kauwt.
Overleg het in elk geval met de orthodontist, chirurg, anesthesist, huisarts enzovoort.
Ik denk dat hij niet standaard 'xtc poppen' onder 'alles' schaart, je hebt best kans dat hij geen idee heeft wat voor bijwerkingen het veroorzaakt. Zou voor de zekerheid toch even navragen of de extra kaakspanning, gestopte speekselproductie of opengekouwd tandvlees kwaad kanOh, ik wist niet dat het ook zo serieus kon zijn, ik hoor van de arts dat ik na 2/3 week afhankelijk van hoe ik er op reageer en herstel gewoon in principe alles weer kan doen, bedankt voor je reactie ik laat mdma dan wel even een tijdje liggen, en alle andere meuk ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."