Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrie dagen geleden xtc genomen: geen erectie kunnen krijgen

Drie dagen geleden xtc genomen: geen erectie kunnen krijgen

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verwondering. Iedere keer weer als ik een reactie van @lysergic bink lees.
K

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Kikemoes
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAap zei:
Verwondering. Iedere keer weer als ik een reactie van @lysergic bink lees.
Klik om te vergroten...
Hahaha hier net zo,
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZERO- zei:
Re: Drie dagen geleden xtc genomen: geen erectie kunnen krij

Drie dagen is niet zo lang, ik zou nog even afwachten eigenlijk. Maar ik heb eigenlijk niet zo veel verstand van dit onderwerp haha.
Ik heb een keer een hoorcollege seksuologie gehad en erectieproblemen kunnen echt wel een miljoen oorzaken hebben. Nog andere dingen waar het misschien aan kan liggen?
Klik om te vergroten...
Jazeker, extra stress, slecht slapen, hoge bloeddruk, ongezond eten en niet zo tof in je vel zitten helpen ook allemaal mee.

Toch fijn, die MDMA. :')
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Jazeker, extra stress, slecht slapen, hoge bloeddruk, ongezond eten en niet zo tof in je vel zitten helpen ook allemaal mee.

Toch fijn, die MDMA. :')
Klik om te vergroten...
Ehhh moet ZERO- 2017 nu antwoord gaan geven op ZERO- 2014?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh, dit is wel heel oud. Hoop voor TS dat zn probleem voorbij is. xD
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Drie dagen geleden heb ik xtc gebruikt en tot op de dag van vandaag lukt het me niet om een volledig harde erectie te krijgen. Impotentie komt volgens mij wel eens voor bij overmatig gebruik maar ik gebruik het maar ongeveer eens in de 1-2 maanden. Moet ik me zorgen maken?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Drie dagen geleden xtc genomen: geen erectie kunnen krij

Drie dagen is niet zo lang, ik zou nog even afwachten eigenlijk. Maar ik heb eigenlijk niet zo veel verstand van dit onderwerp haha.
Ik heb een keer een hoorcollege seksuologie gehad en erectieproblemen kunnen echt wel een miljoen oorzaken hebben. Nog andere dingen waar het misschien aan kan liggen?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Drie dagen geleden xtc genomen: geen erectie kunnen krij

Inderdaad, wacht het nog eventjes af. Als je er echt mee zit gewoon even langs de huisarts gaan, die kan je vast verder helpen. Zelf heb ik de dag daarna ook moeite om 'm fatsoenlijk omhoog te krijgen, 1 keer was dat zelfs 2 dagen.

Je kunt het ook beter bij eens in de 3 maanden houden, dan is je lichaam volledig hersteld.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmmm herinner me ook rare toestanden van vroeger dat ik niet kon zeiken van de mdma.
Klaarkomen was ook moeilijker.... maar drie dagen nslappe pik??????
Had je dat weekend niet gewoon nwijf opgescharreld , waar je je rot van schrok bij daglicht...
en hangt ze daar nu nog rond in je woonst, je ramen boenend, met van die lange donsharen aan haar kin en keel die je zelfs nog ziet in haar silhouette dwars door je verduisterde pornokamerramen heen?
Of heb je nvreemde geur geroken toen je ze naaide, lang als je bent, op zen hondjes met je kop bonkend tegen de schuine plafondzijde, snuffelend als een politiehond gatverdamme zeggend...
Let dan op dat je vader volgende week niet komt zeggen, jongen, rook jij dat dan niet? er zat godverdomme een nest dode vogels onder de dakpannen vlakbij je kamer, de stank is niet te harden.
Het zijn allemaal waargebeurde parabels vermengt in dit zinvol stukje...mss heb jer wat aan.
Bezin eer je ze van geurtjes beticht, er kunnen steeds dode vogels onder de dakpannen zitten makker, had ik die wijsheid maar geleerd vroeger, ... maar ja
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."