Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen dip.

Geen dip.

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KetamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na de eerste keer xtc was ik 3 dagen depressief, de 2e keer xtc ongeveer anderhalve maand later had ik ook helemaal nergens last van :)
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was zaterdag bij bkjn vs Partyraiser. Heb lekker gesnoept. 150mg flugels. 3 stuks. Ging zo faking hard, lekker gefeest, top feessie.

Nu zijn we dus bij de dinsdag, en voel me top. Zondag natuurlijk goed gegeten, veel vitamine, broccoli en een vitaminepil. Gisteren ook veel water gedronken, savonds weer broccoli, aardappelen en 2 stukken hamburgers.

Hoe komt het dat ik me helemaal goed vol? Komt het door het goeie eten? Of komt die dip van de week nog?

Ging zondagavond ook half 9 naar bed en half 7 de wekker.

Ik hou altijd anderhalf tot 2 maanden pauze tussen snoepen.

Ik ben 1.81 en weeg 75KG.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bent nu al 3 dagen later, dus die dip zal wel niet meer komen.

Al dan geen dip is naast of je er persoonlijk bevattelijk voor bent of niet afhankelijk van een aantal factoren. Zelf heb ik ook zo goed als geen dips meer na MDMA, en dat was in de jaren 90 wel anders.

Goed eten na gebruik zal zeker wel iets uitmaken maar is zeker niet bepalend.
M
MangoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij is het heel wisselend of ik een dip krijg of niet.
De dip is bij mij vooral afhankelijk van de hoeveelheid slaap die ik (niet) krijg voor en na een feest.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Krackkid zei:
Ik was zaterdag bij bkjn vs Partyraiser. Heb lekker gesnoept. 150mg flugels. 3 stuks. Ging zo faking hard, lekker gefeest, top feessie.

Nu zijn we dus bij de dinsdag, en voel me top. Zondag natuurlijk goed gegeten, veel vitamine, broccoli en een vitaminepil. Gisteren ook veel water gedronken, savonds weer broccoli, aardappelen en 2 stukken hamburgers.

Hoe komt het dat ik me helemaal goed vol? Komt het door het goeie eten? Of komt die dip van de week nog?

Ging zondagavond ook half 9 naar bed en half 7 de wekker.

Ik hou altijd anderhalf tot 2 maanden pauze tussen snoepen.

Ik ben 1.81 en weeg 75KG.
Klik om te vergroten...

Het is bekend dat de MDMA kater in het begin voor een deel of zelfs volledig uitblijft. Ik moet je helaas wakker schudden uit deze mooie droom, want zo was het ook voor mij, maar je kan gezond eten en goed slapen tot je een ons weegt, ze krijgt je wel te pakken.

Die kater is niet iets om weg te lachen. Hoe langer je doorgaat met het slikken van MDMA hoe eerder je die vieze zwarte rotkater krijgt, en hij is oprecht verschrikkelijk.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik het zo lees heb je je goed voorbereid op de voedingsstoffen die je na BKJN hard nodig hebt. Je bent er wel wat verloren, want dat festival was enorm dik, maar helaas was het ook te warm en te druk.

Volgens mij heb je niet zitten wachten op een dip. Ik zelf wacht altijd op of 1 of andere manier er op, dus die dip komt dan ook altijd. Als ik er niet op zou wachten, net zoals het niet wachten op het inslaan van een XTC pil, dan valt het effect uiteindelijk ook beter. Denk dat dat het is bij je, je dacht geen enkel moment na BKJN aan een dip en viel daardoor weer terug in je normale levenspatroon waardoor je dip oversloeg.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Krackkid 450mg is idioot veel, meer dan vier keer de maximale dosering die voor iemand met jouw gewicht voor wordt geschreven. Doe wat je niet laten kunt, maar je vergroot op deze manier de kans dat de magie van de drug over tijd uit gaat werken door het beschadigen van je serotonine receptoren. Wel goed dat je inderdaad niet te vaak neemt en een lange tussenpauze houdt.

Wat de dip betreft; er is geen garantie dat je een paar dagen later een dip krijgt. Ik heb op soortgelijke doseringen - waar ik inmiddels gelukkig mee gestopt ben - weleens een dip gehad, maar zeker niet altijd. Ik heb één keer liggen hallucineren op een feest na een halve gram mdma genomen te hebben en heb daarna nooit een dip gehad. Er zijn waarschijnlijk een hoop andere factoren die hier een rol in spelen. Alles wat je de dagen daarop hebt gedaan om aan de juiste vitaminen te komen heeft daar zeker aan bijgedragen. :)
A
AlbatrossLid
01-01-2024, 00:00
#8
De MDMA dip zou je je altijd op moeten voorbereiden, maar soms komt het gewoon niet.
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanks iedereen! :) Dip is idd nooit gekomen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."