#1
Na de eerste keer xtc was ik 3 dagen depressief, de 2e keer xtc ongeveer anderhalve maand later had ik ook helemaal nergens last van ![:)]()
Ik was zaterdag bij bkjn vs Partyraiser. Heb lekker gesnoept. 150mg flugels. 3 stuks. Ging zo faking hard, lekker gefeest, top feessie.
Nu zijn we dus bij de dinsdag, en voel me top. Zondag natuurlijk goed gegeten, veel vitamine, broccoli en een vitaminepil. Gisteren ook veel water gedronken, savonds weer broccoli, aardappelen en 2 stukken hamburgers.
Hoe komt het dat ik me helemaal goed vol? Komt het door het goeie eten? Of komt die dip van de week nog?
Ging zondagavond ook half 9 naar bed en half 7 de wekker.
Ik hou altijd anderhalf tot 2 maanden pauze tussen snoepen.
Ik ben 1.81 en weeg 75KG.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."