Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Akimbo, Ik herken me zo erg in je verhaal. Het is alsof je mijn leven op hebt geschreven. Ik heb het middel net voorgeschreven gekregen, naast prozac en de rest en ik ga opbouwen naar 450 mg. Als ik ook wat lichter in mijn hoofd word, wat blijer, wat opgeruimder dan ben ik blij. Ik kan mijn verhaal niet vertellen omdat het teveel pijn doet en ik huil al heel de dag en kom tot niets. Ik wil je bedanken dat je me een lichtpuntje gegeven hebt met je verhaal. Dank je, Ilse"
"Ik slik nu ruim twee weken Wellbutrin, naast Prozac en Lithium en Thyrax. Ik merk dat ik niet meer zo vreselijk moe ben de hele dag. Ik ben vrolijker, valt ook op in mijn omgeving. Ik wordt wel s nachts soms wakker en slaap dan moeilijker in maar ik ben in de ochtend voor het eerst sinds jaren wakker, gewoon op tijd en ready to go. Ik ben gediagnosticeerd met PTSS, Borderline, Bipolaire stoornis, chronische depressie en ADHD. Wist niet dat er zoveel stickers op mijn hoofd pasten....!!!! Ik heb jarenlang samen met mijn kinderen geleefd en een full time baan gehad. Mijn kinderen hebben A.S.S. en ADHD. Ik heb vorig jaar de handdoek in de ring gegooid en mijn kinderen zijn 'vrijwillig' uit huis geplaatst. Ben helemaal ingestort. Kinderen weg, werk weg, huis weg en nu zoek ik mijn weg terug naar boven. Met pillen en therapie? Hoe anders? Ik hoop dat 450 mg Wellbutrin mijn hoofd rustig maakt en mij minder angstig maakt. Wie slikt er al 450 mg Wellbutrin?? gr.Ilse"
"Ik heb oxazepam 50 mg. gekregen van de dokter. Al slik ik er 3 tegelijk, ik merk er niets van. Ik ben met alle pammen maar gestopt, want het doet niets voor mij, gek he?? Ilse"
"Ik heb wel diazempam 10 mg. veel geslikt, misschien dat het hierdoor komt. Voor nu stop ik er maar helemaal mee. Als het toch niets doet. Toch heb ik moeite om mijn gevoelend niet te dempen en drink ik weer vaker een wijntje, of een paar...... Ilse"
"Kreeg de neiging om de pillen te stampen en te snuiven. Dat kickt lekker in. Ik heb dus maar opbiecht aan de arts dat dit niet het middel is voor mij. Junkie-style."