Psychiatrische instellingen vol pillekoppen ![:fearscream:]()
als behandeling voor mensen met eetstoornissen zoals anorexia en boulimia.
Ik zeg ook niet dat ik direct denk dat het perse gaat helpen hoor. Maar de resultaten voor de behandeling van ptss zijn tot nu toe in ieder geval veel belovend dus waarom dan ook niet naar andere psychische stoornissen kijken.Zelfs al neem je een lage dosis dan worden je hersenen overladen met stoffen, en wat je ook doet dit ga je zeker merken als dit uitwerkt. Dit betekent dat er na de therapie alleen maar nog intensievere therapie nodig is.
Wat een goed plan, mensen die moeite hebben met eten stimulanten geven.
Iemand is hier gestopt met nadenken.
Ik zou MDMA een wondermiddel willen noemen, maar om het voor elke stoornis te gebruiken is natuurlijk complete onzin. Net als de grote voordelen zitten er aan MDMA net zulke grote nadelen die meestal worden vergeten of gebagatelliseerd.
Volgens mij ben jij degene die hier gestopt is met nadenken, want het lijkt me toch vrij duidelijk dat het hier niet om het bestrijden van een fysiek probleem gaat maar juist om een onderliggende psychische aandoening aan te pakken.Wat een goed plan, mensen die moeite hebben met eten stimulanten geven.
Iemand is hier gestopt met nadenken.
Anorexia en boulimia komen vaak voort uit een laag zelfbeeld, dat is iets psychisch wat je met therapie zult moeten behandelen en het lijkt me niet heel gek dat mdma dat proces van zelf acceptatie kan bevorderen. Dat iemand dan tijdens het gebruik zelf niet of weinig eet lijkt me dan niet echt het probleem.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."