#1
Wat is het toch dat iedereen zo moeilijk doet over pluggen? Hoezo is je eigen lichaam vies? Beetje kinderachtig komt het bijna over. Overigens geen direct verwijt naar jou toe hoor @De Dunne, want velen hebben dit.
Ik heb zelf overigens ook nog nooit geplugged, maar dat is eigenlijk vooral omdat ik het gewoon niet heel praktisch vind.
Waarom moet iets in hemelsnaam praktisch zijn? Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?