#1
Mooie tijd was dat. Vooral een simpelere tijd.
Ook wel een beetje een vermoeiende tijd soms hoor. Kent iemand van jullie het welbefaamde ‘doordenken’ nog? Of is dat echt bejaardentijdperkmateriaal?
Zei je iets compleet normaals, bijvoorbeeld ‘ik ga even wat anders doen’, vond iemand van je klas het weer nodig om ‘DOORDENKEN’ te roepen want omg je zei het woord ‘doen’ en dat was oversekst. Echt schijtirritant was dat haha.