Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC nemen na weinig slaap

XTC nemen na weinig slaap

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RainbowUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen!

Ik ga vandaag op een festival voor het eerst sinds een jaar of zes weer eens XTC nemen, alleen een kwartje, heel misschien twee. Nu heb ik (waarschijnlijk omdat ik het toch weer spannend vind na al die tijd) vannacht nogal kort en niet zo best geslapen, terwijl ik juist uitgerust wilde zijn. Hoe erg is het als toch dat kwartje neem, ondanks dat ik misschien moe ben?
R
RtbyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toevallig ben ik ook alweer vroeg wakker en na een uurtje op het internet. En ook vandaag een feestje op de planning. Het is denk ik heel normaal dat je er een beetje gespannen voor bent en wat minder hebt geslapen, zolang die gezonde spanning er is/blijft zal xtc ook speciaal voor je zijn is mijn mening.

Doe gewoon de rest van de ochtend rustig aan, beetje lummelen, blijf lekker in bed liggen als je daar zin in hebt. Of, doe wat licht werk. Zelf werk ik alvast vanuit huis wat voor voor maandag, omdat ik dan wat rustiger aan wil doen. Ik raad het af om zeer intensief te gaan sporten, daar ga je wel last van krijgen.

Verder kijk gewoon hoe jij je voelt vandaag! Ga mee met de flow. Als je echt ziek bent niet doen, maar verder dan dat is het geen enkel probleem. X geeft je toch wel die energie als ik eerlijk ben
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niks aan het handje! Gewoon kwartje erin en je vermoeidheid verdwijnt als sneeuw voor de zon. Geniet vooral van de liefde, kleurtjes en muziekjes dat is het belangrijkste! Morgen goed voor jezelf zorgen met extra fruitjes en veel broccoli dan komt dat helemaal goed.

Njoy!

Ps schrijf je een rapportje hoe het was na 6 jaar niks??
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Valt wel mee hoor, zodra dat kwartje inslaat trekt de vermoeidheid vaak wel. En anders tik je van tevoren wat vlugge erin:smirk:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar dat ik de nacht voor het festival helemaal naar de klote ga terwijl ik altijd mijn rust probeer te pakken. maak je geen zorgen, als ik dan aan de x kan zitten kan jij het ook!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is beter natuurlijk om pas als je goed uitgerust bent drugs te nemen. Maar ik snap heel goed je zenuwen en je zin om weer eens xtc te doen. Zeker na zo een tijd. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden en hoe het voelt.
De dag er na kun je wel extra moe zijn natuulijk maar als je goed rust, gezond en goed eet en misschien even een wandelingetje maakt oid komt het vast goed.
Veel plezier!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neem gewoon je kwartje, en binnen no-time heb je energie voor 1.-000,000 man. Ik wens je heel veel plezier. Ik ben zeker jaloers. Ik wou dat ik terug kon gaan in de tijd, naar me aller eerste keer mdma. :)

Veel plezier, en wel een trip reportje schrijven he. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
En anders tik je van tevoren wat vlugge erin:smirk:
Klik om te vergroten...

Wat is vlugge?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Wat is vlugge?
Klik om te vergroten...
Snelle, speed of ook wel amfetamine genoemd in de volksmond.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Snelle, speed of ook wel amfetamine genoemd in de volksmond.
Klik om te vergroten...
Ow oke, thanks. Geen slim advies dan vanLeipvaleriaan, speed nemen voor je xtc gaat doen. Voel je weinig of niks van je xtc. Zonde.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Ow oke, thanks. Geen slim advies dan vanLeipvaleriaan, speed nemen voor je xtc gaat doen. Voel je weinig of niks van je xtc. Zonde.
Klik om te vergroten...
Dat is helemaal zo, maar Leipe stond ook nooit bekend om zijn slimme adviezen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Dat is helemaal zo, maar Leipe stond ook nooit bekend om zijn slimme adviezen.
Klik om te vergroten...

Heerlijk, ik ging wederom gestrekt thuis. :grimacing::grimacing: Natuurlijk moet je dat advies met een snuifje zout nemen. XTC in combo met pep is nogal toxic van aard, maar het is wel een lekkere cocktail. ALS JE ANDERS BEWEERD BEN JE EEN GROOT MIETJE!!!!!!!! Overigens neemt het innemen van speed alvorens XTC gebruik echt niet helemaal het effect weg. Het hangt allemaal samen met de hoeveelheid. Als je 2 a 3 (gematigde) tikjes van tevoren neemt ben je minstens zo van de kaart als zonder. In het kader van verantwoorde advisering raad ik je echter aan het bij 1 van de middelen te houden inderdaad.:yum:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee hoor je bent helemaal geen mietje, het was maar domme praat van mij. Ik weet toch dat jij een verstandig gebruiker bent kerel. Het is inderdaad maar wat je prefereert en wat je lichaam aangeeft. Bij mij merkte ik geen verschil op, maar bij jou kan dit uiteraard verschillen. Over het algemeen valt die 5x de mist ingaan wel mee, zul je geen blijvende schade aan overhouden gelukkig.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
Heerlijk, ik ging wederom gestrekt thuis. :grimacing::grimacing: Natuurlijk moet je dat advies met een snuifje zout nemen. XTC in combo met pep is nogal toxic van aard, maar het is wel een lekkere cocktail. ALS JE ANDERS BEWEERD BEN JE EEN GROOT MIETJE!!!!!!!! Overigens neemt het innemen van speed alvorens XTC gebruik echt niet helemaal het effect weg. Het hangt allemaal samen met de hoeveelheid. Als je 2 a 3 (gematigde) tikjes van tevoren neemt ben je minstens zo van de kaart als zonder. In het kader van verantwoorde advisering raad ik je echter aan het bij 1 van de middelen te houden inderdaad.:yum:
Klik om te vergroten...
Misschien ben ik een mietje dan maar ik vind die combi dus wel echt zonde van je lekkere XTC space, zelfs bij minimale hoeveelheden speed. Het is zeker niet zo dat het XTC effect helemaal weg is inderdaad, maar wel aanzienlijk minder voor mij in ieder geval. Dat gezegd hebbende, heb ik deze combi inmiddels toch ook wel minstens 5 keer gedaan dus blijkbaar trap ik er toch elke keer weer in.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
leipebaviaan zei:
Nee hoor je bent helemaal geen mietje, het was maar domme praat van mij. Ik weet toch dat jij een verstandig gebruiker bent kerel.
Klik om te vergroten...
Haha ik weet dat het een grap was hoor, vond het zelf leuk er even op door te gaan. Maar waardeer je opmerking desalniettemin enorm.

Ik verwacht er ook niet perse blijvende schade aan overgehouden te hebben. Denk persoonlijk dat mijn periode waarin ik XTC net ontdekte en het enigszins misbruikt heb zonder speed meer schade heeft aangericht. Of het blijvend is, wie zal het zeggen. Ik heb in ieder geval een goede baan en schijn nog te functioneren ook, dus daar merk ik gelukkig niet veel aan.

Ik las in een ander topic dat jij je leven goed op orde hebt gekregen in je afwezigheid hier, goed bezig hoor kerel.
R
RainbowUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou het is helemaal goed gegaan hoor jongens :grin: ik heb ontzettend genoten en voelde me de hele tijd goed. Heb uiteindelijk drie kwartjes genomen omdat ik best de smaak te pakken had :P nu lig ik thuis op de bank te chillen na te genieten :) en had me al goed voorbereid op de dag van morgen met fruit enzo! Dus ook dat komt goed :) tnx iedereen voor de reacties!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
RainbowUnicorn zei:
Nou het is helemaal goed gegaan hoor jongens :grin: ik heb ontzettend genoten en voelde me de hele tijd goed. Heb uiteindelijk drie kwartjes genomen omdat ik best de smaak te pakken had :P nu lig ik thuis op de bank te chillen na te genieten :) en had me al goed voorbereid op de dag van morgen met fruit enzo! Dus ook dat komt goed :) tnx iedereen voor de reacties!
Klik om te vergroten...
Dat is mooi nieuws. Het minder leuke nieuws is dat je nu 3 maanden moet wachten voordat je weer mag nemen. :( duurt altijd zo lang.:rock:
R
RainbowUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAZING zei:
Dat is mooi nieuws. Het minder leuke nieuws is dat je nu 3 maanden moet wachten voordat je weer mag nemen. :( duurt altijd zo lang.:rock:
Klik om te vergroten...
Ik weet het! Maar tussen gisteren en de vorige keer zat zes à zeven jaar dus ik denk dat ik drie maanden wel volhoud :wink:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
RainbowUnicorn zei:
Ik weet het! Maar tussen gisteren en de vorige keer zat zes à zeven jaar dus ik denk dat ik drie maanden wel volhoud :wink:
Klik om te vergroten...
Knap hoor.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je speed neemt voordat je MDMA neemt, dan verkloot dat het effect van de MDMA. Niet doen dus, en het is extra belastend voor je hart. Het is het één of het ander.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."