#1
Beste forum leden,
Mijn vriendin en ik gaan binnenkort naar een festival. Voor haar zal dit haar eerste festival zijn, ik ben al naar meerdere gegaan. Tijdens een festival gebruik ik normaliter XTC en dit wil zij ook graag uitproberen.
Ze heeft nog nooit harddrugs gebruikt dus ik stelde voor om een keer thuis xtc uit te proberen zodat ze in een comfortabele veilige omgeving is.
Via mijn dealer groene F1 (max verstappen) pillen gehaald, volgens mij rond de 200mg wat er mij werd verteld.
Eenmaal om 21:30 thuis allebei een kwartje genomen en toen zijn we series gaan kijken tot die in zou kicken. We hebben van te voren wat gegeten, hamburger en friet dus niet ontzettend veel.
Rond 22:30 begon ze moe te worden terwijl ik de xtc langzaam voelde opkomen.
Om 22:45 kwam ze tegen mij aanliggen en deed haar ogen dicht en zei dat ze moe was.
Rond 23:00 leek het alsof ze aan het slapen was wat ik vreemd vond. Ik probeerde haar wakker te maken maar ze werd moeilijk of bijna niet wakker. rond 23:15 werd ze wakker en keek constant om zich heen. Het kwam op mij over alsof ze niet wist waar ze was en toen ze mij aankeek leek het ook alsof ze mij niet herkende. Bij elk geluid wat er van buiten was (woon in grote stad) keek ze zenuwachtig in de richting van mijn raam. Vanuit het niks viel ze weg en leek ze weer te slapen. Dit heeft zich heel vaak tot 03:30 herhaald waarbij ze tijdens de periodes waarbij ze wakker leek te zijn zenuwachtig om zich heen keek, mij niet herkende, naar het plafond keek met d'r ogen snel van links naar rechts alsof ze iets op mijn plafond zag. Op alle momenten dat ze wakker was praatte ze ook helemaal niet, er kwam geen woord uit.
Rond 01:00 werd ze wakker en leek ze angstig te zijn waarbij ze mij echt niet herkende en zelfs afstand van mij probeerde te nemen. Op deze momenten probeerde ik haar te kalmeren en rustig met haar te praten, foto's en filmpjes van ons laten zien zodat ze mij wel zou herkennen.
Ze was 5 minuten ''wakker'' waarna ze weer wegviel. ik bleef bij haar en controleerde ook haar ademhaling regelmatig aangezien deze gebeurtenissen mij wel angstig maakte. Op een gegeven haalde ze 4-6 maal adem waarna ze diep adem haalde, haar adem inhield en pas na 30-40 seconde weer uitademde. Toen ik dit met de ademhaling merkte stond ik op het punt om 112 te bellen maar heb dit niet gedaan. Ik telde elke keer mee wanneer dit gebeurde en heb 5-6 keer zelfs op d'r borst gedrukt om haar te forceren om te ademen als het mij te lang duurde maar het misschien niet nodig was (angstige momenten waarbij de xtc die ik had ingenomen ook niet hielp).
Op de momenten dat ze ''sliep'' was haar lichaam heel slap en was ze ook niet wakker te krijgen. Rond 03:30 zei ze uiteindelijk mijn naam waarna er nog een half uur stilte was vanuit haar. Ik ben naast haar gaan liggen in bed en toen ze eenmaal rustig lag en een half uur lang sliep ben ik ook in slaap gevallen naast haar.
De volgende ochtend was ze goed in orde maar wist zelf nog weinig van wat er gebeurd was. Ik heb een kleine sticker met een draak op mijn computer zitten en deze zag ze tot leven komen. Ze vertelde ook toen de pil inkickte ze het gevoel had een tunnel ingezogen te worden waarbij ze opeens voor zichzelf stond.
Nu, 3 dagen later voelt ze zich een beetje down wat misschien wel normaal kan zijn maar ook niet extreem slecht of niet, gewoon niet helemaal lekker in d'r vel. Ze geeft aan met Dreamfields alsnog xtc te willen doen in een lagere dosis maar ik heb hierbij mijn twijfels.
Vandaag vertelde ze ook dat ze weleens hartkloppingen heeft, niet heel veel last van en gaan ook makkelijk weg maar ik denk dat dit wel belangrijk is om te vermelden.
Het zit mij niet helemaal lekker om haar weer xtc te laten proberen aangezien de eerste ervaring op deze manier is gegaan terwijl ze het zelf bijna niet ervaren heeft of als heel negatief ervaren heeft.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt of kan iemand hierop aanvulling geven?
Alvast heel erg bedankt voor de tijd om dit gelezen te hebben.
Aanvulling: mijn vriendin heeft die dag voordat we xtc namen in een dipje gezeten door wat rotgevoelens vanwege thuissituatie.
Tevens voelde ik weinig van de xtc kwartje.
Mijn vriendin en ik gaan binnenkort naar een festival. Voor haar zal dit haar eerste festival zijn, ik ben al naar meerdere gegaan. Tijdens een festival gebruik ik normaliter XTC en dit wil zij ook graag uitproberen.
Ze heeft nog nooit harddrugs gebruikt dus ik stelde voor om een keer thuis xtc uit te proberen zodat ze in een comfortabele veilige omgeving is.
Via mijn dealer groene F1 (max verstappen) pillen gehaald, volgens mij rond de 200mg wat er mij werd verteld.
Eenmaal om 21:30 thuis allebei een kwartje genomen en toen zijn we series gaan kijken tot die in zou kicken. We hebben van te voren wat gegeten, hamburger en friet dus niet ontzettend veel.
Rond 22:30 begon ze moe te worden terwijl ik de xtc langzaam voelde opkomen.
Om 22:45 kwam ze tegen mij aanliggen en deed haar ogen dicht en zei dat ze moe was.
Rond 23:00 leek het alsof ze aan het slapen was wat ik vreemd vond. Ik probeerde haar wakker te maken maar ze werd moeilijk of bijna niet wakker. rond 23:15 werd ze wakker en keek constant om zich heen. Het kwam op mij over alsof ze niet wist waar ze was en toen ze mij aankeek leek het ook alsof ze mij niet herkende. Bij elk geluid wat er van buiten was (woon in grote stad) keek ze zenuwachtig in de richting van mijn raam. Vanuit het niks viel ze weg en leek ze weer te slapen. Dit heeft zich heel vaak tot 03:30 herhaald waarbij ze tijdens de periodes waarbij ze wakker leek te zijn zenuwachtig om zich heen keek, mij niet herkende, naar het plafond keek met d'r ogen snel van links naar rechts alsof ze iets op mijn plafond zag. Op alle momenten dat ze wakker was praatte ze ook helemaal niet, er kwam geen woord uit.
Rond 01:00 werd ze wakker en leek ze angstig te zijn waarbij ze mij echt niet herkende en zelfs afstand van mij probeerde te nemen. Op deze momenten probeerde ik haar te kalmeren en rustig met haar te praten, foto's en filmpjes van ons laten zien zodat ze mij wel zou herkennen.
Ze was 5 minuten ''wakker'' waarna ze weer wegviel. ik bleef bij haar en controleerde ook haar ademhaling regelmatig aangezien deze gebeurtenissen mij wel angstig maakte. Op een gegeven haalde ze 4-6 maal adem waarna ze diep adem haalde, haar adem inhield en pas na 30-40 seconde weer uitademde. Toen ik dit met de ademhaling merkte stond ik op het punt om 112 te bellen maar heb dit niet gedaan. Ik telde elke keer mee wanneer dit gebeurde en heb 5-6 keer zelfs op d'r borst gedrukt om haar te forceren om te ademen als het mij te lang duurde maar het misschien niet nodig was (angstige momenten waarbij de xtc die ik had ingenomen ook niet hielp).
Op de momenten dat ze ''sliep'' was haar lichaam heel slap en was ze ook niet wakker te krijgen. Rond 03:30 zei ze uiteindelijk mijn naam waarna er nog een half uur stilte was vanuit haar. Ik ben naast haar gaan liggen in bed en toen ze eenmaal rustig lag en een half uur lang sliep ben ik ook in slaap gevallen naast haar.
De volgende ochtend was ze goed in orde maar wist zelf nog weinig van wat er gebeurd was. Ik heb een kleine sticker met een draak op mijn computer zitten en deze zag ze tot leven komen. Ze vertelde ook toen de pil inkickte ze het gevoel had een tunnel ingezogen te worden waarbij ze opeens voor zichzelf stond.
Nu, 3 dagen later voelt ze zich een beetje down wat misschien wel normaal kan zijn maar ook niet extreem slecht of niet, gewoon niet helemaal lekker in d'r vel. Ze geeft aan met Dreamfields alsnog xtc te willen doen in een lagere dosis maar ik heb hierbij mijn twijfels.
Vandaag vertelde ze ook dat ze weleens hartkloppingen heeft, niet heel veel last van en gaan ook makkelijk weg maar ik denk dat dit wel belangrijk is om te vermelden.
Het zit mij niet helemaal lekker om haar weer xtc te laten proberen aangezien de eerste ervaring op deze manier is gegaan terwijl ze het zelf bijna niet ervaren heeft of als heel negatief ervaren heeft.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt of kan iemand hierop aanvulling geven?
Alvast heel erg bedankt voor de tijd om dit gelezen te hebben.
Aanvulling: mijn vriendin heeft die dag voordat we xtc namen in een dipje gezeten door wat rotgevoelens vanwege thuissituatie.
Tevens voelde ik weinig van de xtc kwartje.