@masquerate wat een eng verhaal zeg. Wat enorm vervelend dat het zo is uitgepakt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je enorm had verheugd hierop. Het is toch altijd een bijzonder moment om iemand te introduceren in een nieuwe drug. Maar dit is in ieder geval geen "normale" reactie op een lage dosis MDMA.
Als het inderdaad 50mg MDMA is dat ze binnen heeft gekregen dan is dit alsnog een hele bijzondere reactie op MDMA en zou ik even langs een huisarts gaan met dit verhaal. Een huisarts heeft beroepsgeheim. Bij hem kun je veilig en eerlijk vertellen wat jullie mee hebben gemaakt. Ik zou haar in ieder geval niet zomaar opnieuw xtc geven zonder dit verder uitgezocht te hebben.
UIt deze opmerking maak ik op dat je je pillen waarschijnlijk niet hebt laten testen. Zonder testen weet je niet zeker of er uberhaupt wel MDMA in je pillen zit en zo ja hoeveel. Als je pillen niet getest zijn zou ik dat nu alsnog doen!volgens mij rond de 200mg wat er mij werd verteld.
Als het inderdaad 50mg MDMA is dat ze binnen heeft gekregen dan is dit alsnog een hele bijzondere reactie op MDMA en zou ik even langs een huisarts gaan met dit verhaal. Een huisarts heeft beroepsgeheim. Bij hem kun je veilig en eerlijk vertellen wat jullie mee hebben gemaakt. Ik zou haar in ieder geval niet zomaar opnieuw xtc geven zonder dit verder uitgezocht te hebben.