#1
Zolang je geen achterlijke hoeveelheden gebruikt en niet zo dom bent om in een ballon te blijven ademen valt het allemaal wel mee. Alle ernstige ervaringen hebben in ieder geval met zeer grote hoeveelheden of hoge frequentie te maken.Ik lees de laatste tijd toch veel nadelen over lachgasballonnen. Het staat wel op mijn todo list maar nu weet ik het niet meer hoor. Ik dacht dat het vrij onschuldig was.