#1
Hoi,
Ik heb een doosje clonazepam te pakken en heb gehoord dat je bij hogere doses euforisch wordt en zelfs kan gaan trippen. Nu vraag ik me af hoeveel je daarvoor moet nemen. Ja, ik weet, het is een paardemiddel en echt verantwoord is het nooit, maar goed, hoeveel kun je nemen zonder dat je er echt gelijk doodziek van wordt? MIjn tolerantie is laag (gebruik wel veel bromazepam). Zou 12 mg (6 tabletten van 2 mg) nog verantwoord zijn?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Ik heb een doosje clonazepam te pakken en heb gehoord dat je bij hogere doses euforisch wordt en zelfs kan gaan trippen. Nu vraag ik me af hoeveel je daarvoor moet nemen. Ja, ik weet, het is een paardemiddel en echt verantwoord is het nooit, maar goed, hoeveel kun je nemen zonder dat je er echt gelijk doodziek van wordt? MIjn tolerantie is laag (gebruik wel veel bromazepam). Zou 12 mg (6 tabletten van 2 mg) nog verantwoord zijn?
Alvast bedankt voor jullie reakties.