#1
Hallo,
Over een aantal dagen wil ik voor de eerste keer (pure) mdma doen. Wel heb ik hier een aantal vragen over. Ik heb namelijk in mijn verleden een (best) zware vorm van epilepsie gehad. Ik ben nu 20 jaar, mijn laatste aanval kreeg ik ongeveer 12 jaar geleden. Sindsdien mocht ik ook stoppen met de medicatie (11-12 jaar geleden).
Sindsdien heb ik geen aanvallen meer gehad en/of andere verschijnselen van epilepsie.
In de tijd van mijn puberjaren tot nu heel wat alcohol genuttigd, gebruik gemaakt van hasj/wiet/hasj en wiet, 15mg ritalin per dag (i.v.m. Attention Dificit Disorder (A.D.D.)), doe ik aan verschillende vechtsporten (boksen, kickboksen, jiu jitsu, mma) waarbij ik behoorlijk wat klappen op m'n hoofd vang. Alle bovengenoemde beschrijvingen zonder dat ik ook maar enige verschijnselen krijg van epilepsie.
Ik heb geen last van gekleurde lichtjes in een club, alleen soms van fel wit knipperende lichtjes. Nou hoor ik ook van vrienden (die geen epilepsie hebben/hadden) dat zij ook last hebben van deze lichtjes, wat me wel gerust stelt.
Nou wil ik ongeveer 20/30mg pure mdma bij een feestje in een club over een paar dagen.
Ik vroeg me af wat de kans is dat ik weer een aanval krijg?
En mocht ik een aanval krijgen, is mijn epilepsie dan ook weer terug?
Het is namelijk wel een erg kleine dosis mdma lijkt me.
Wat kan ik voor de rest verwachten / waar moet ik voor de rest rekening mee houden?
Hoe verstandig is dit om te doen?
Heb ik een grotere kans dan een ander voor het krijgen van een aanval?
Ik hoor graag antwoord van deskundigen en/of ervaringen
Gr.
Over een aantal dagen wil ik voor de eerste keer (pure) mdma doen. Wel heb ik hier een aantal vragen over. Ik heb namelijk in mijn verleden een (best) zware vorm van epilepsie gehad. Ik ben nu 20 jaar, mijn laatste aanval kreeg ik ongeveer 12 jaar geleden. Sindsdien mocht ik ook stoppen met de medicatie (11-12 jaar geleden).
Sindsdien heb ik geen aanvallen meer gehad en/of andere verschijnselen van epilepsie.
In de tijd van mijn puberjaren tot nu heel wat alcohol genuttigd, gebruik gemaakt van hasj/wiet/hasj en wiet, 15mg ritalin per dag (i.v.m. Attention Dificit Disorder (A.D.D.)), doe ik aan verschillende vechtsporten (boksen, kickboksen, jiu jitsu, mma) waarbij ik behoorlijk wat klappen op m'n hoofd vang. Alle bovengenoemde beschrijvingen zonder dat ik ook maar enige verschijnselen krijg van epilepsie.
Ik heb geen last van gekleurde lichtjes in een club, alleen soms van fel wit knipperende lichtjes. Nou hoor ik ook van vrienden (die geen epilepsie hebben/hadden) dat zij ook last hebben van deze lichtjes, wat me wel gerust stelt.
Nou wil ik ongeveer 20/30mg pure mdma bij een feestje in een club over een paar dagen.
Ik vroeg me af wat de kans is dat ik weer een aanval krijg?
En mocht ik een aanval krijgen, is mijn epilepsie dan ook weer terug?
Het is namelijk wel een erg kleine dosis mdma lijkt me.
Wat kan ik voor de rest verwachten / waar moet ik voor de rest rekening mee houden?
Hoe verstandig is dit om te doen?
Heb ik een grotere kans dan een ander voor het krijgen van een aanval?
Ik hoor graag antwoord van deskundigen en/of ervaringen
Gr.