Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Een paar vrienden en ik waren van plan over 1.5-2maanden xtc te gebruiken op een festivalletje (170mg per pil, zuiver, getest bij Jellinek). Nou maakte iemand van ons een grapje door te vragen of we ook truffels wilde doen voordat we erheen gaan, maar toen dachten we: waarom ook niet eigenlijk? Nou is mijn vraag aan jullie of iemand hier verstand van heeft, en of dit de moeite waard is. Heel veel kan ik hierover niet op internet vinden. Wij hebben vaker truffels gedaan (thuis welliswaar) en ook vaker mdma/xtc gebruikt op festivals. Is het de kosten waard om het beiden te gebruiken op een festival? Moet het tegelijk geconsumeerd worden, of de een eerst en na enige tijd de ander? Wat voor feeling krijg je hiermee? Heeft de “sterkte” van de truffels invloed op je trip? Hoeveel gram truffels moet je nemen bij een pil van 170mg mdma? Ook vinden wij het vaak prettig om tijdens de mdma trip ballonnen te gebruiken, kan dit ook bij een mix van truffels en xtc? Ik hoor graag van jullie ervaringen en misschien wat antwoorden op mijn vragen Groet"
"Hallo, Over een aantal dagen wil ik voor de eerste keer (pure) mdma doen. Wel heb ik hier een aantal vragen over. Ik heb namelijk in mijn verleden een (best) zware vorm van epilepsie gehad. Ik ben nu 20 jaar, mijn laatste aanval kreeg ik ongeveer 12 jaar geleden. Sindsdien mocht ik ook stoppen met de medicatie (11-12 jaar geleden). Sindsdien heb ik geen aanvallen meer gehad en/of andere verschijnselen van epilepsie. In de tijd van mijn puberjaren tot nu heel wat alcohol genuttigd, gebruik gemaakt van hasj/wiet/hasj en wiet, 15mg ritalin per dag (i.v.m. Attention Dificit Disorder (A.D.D.)), doe ik aan verschillende vechtsporten (boksen, kickboksen, jiu jitsu, mma) waarbij ik behoorlijk wat klappen op m'n hoofd vang. Alle bovengenoemde beschrijvingen zonder dat ik ook maar enige verschijnselen krijg van epilepsie. Ik heb geen last van gekleurde lichtjes in een club, alleen soms van fel wit knipperende lichtjes. Nou hoor ik ook van vrienden (die geen epilepsie hebben/hadden) dat zij ook last hebben van deze lichtjes, wat me wel gerust stelt. Nou wil ik ongeveer 20/30mg pure mdma bij een feestje in een club over een paar dagen. Ik vroeg me af wat de kans is dat ik weer een aanval krijg? En mocht ik een aanval krijgen, is mijn epilepsie dan ook weer terug? Het is namelijk wel een erg kleine dosis mdma lijkt me. Wat kan ik voor de rest verwachten / waar moet ik voor de rest rekening mee houden? Hoe verstandig is dit om te doen? Heb ik een grotere kans dan een ander voor het krijgen van een aanval? Ik hoor graag antwoord van deskundigen en/of ervaringen Gr."
"Psychedelibee zei: Ik durf helaas geen uitspraken te doen over de vragen die je stelt. Wellicht een idee om dit eens aan een arts te vragen. Probeer anders eens het spreekuur partydrugs, daar kun je gewoon mee bellen en zij zijn gespecialiseerd in drugs gerelateerde klachten. In principe zijn zij er voor wanneer er al klachten zijn, maar lijkt me dat ze je bij een preventieve vraag ook wel willen helpen. In principe juich ik lage doseringen alleen maar toe. Echter is dit zo laag dat je het net zo goed niet kan doen. Je zult hier amper wat van merken en toch zal het nog een groot deel van je serotonine voorraad leeg trekken. Het leeg trekken hiervan zal dan echter over zo'n lange periode uitgesmeerd worden dat je er dus amper wat van gaat merken. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord! Zou ik dit denk je ook met mijn huisarts kunnen bespreken, Of is dit misschien niet zo handig? Is het trouwens niet zo dat een minder hoge dosis resulteert in een minder hoge kans op een aanval? Want daar hoopte ik namelijk op bij het nemen van zo'n lage dosis. Gr."
"Psychedelibee zei: Dat zou zeker moeten kunnen, uiteindelijk hangt het een beetje af van hoe open minded je huisarts is of die hierin echt wilt meedenken natuurlijk. Vandaar dat ik eventueel het spreekuur partydrugs adviseerde, Google het eens zou ik zeggen. Is goed, ik zal het even googlen. Hopelijk is het in de buurt van Amsterdam . In principe wel, maar wat je nu gekozen hebt is zo laag dat je er waarschijnlijk amper wat van merkt. Dan loop je nog steeds risico en tegelijk heb je er geen voordelen aan, dus dat schiet ook niet op. Klik om te vergroten... Wat zou dan een goede (veilige!) dosis is voor de eerste keer (pure) mdma? Want als het inderdaad zo weinig is, is het het inderdaad misschien niet waard. Misschien ook goed om te vermelden dat ik niet van plan ben dit vaker te gaan doen, en meer eenmalig is? Nogmaals bedankt voor de reactie!"
"Psychedelibee zei: Ik zou eerst checken bij een arts of het verantwoord of wel het risico acceptabel is in jouw geval. Als het antwoord daar ja op is, dan zou ik 1mg per kg aanhouden. Genoeg om het goed te voelen in ieder geval. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie. Versta je onder arts gewoon de huisarts, of een meer gespecialiceerde discipline?"
"Hallo, Over een aantal dagen wil ik voor de eerste keer (pure) mdma doen. Wel heb ik hier een aantal vragen over. Ik heb namelijk in mijn verleden een (best) zware vorm van epilepsie gehad. Ik ben nu 20 jaar, mijn laatste aanval kreeg ik ongeveer 12 jaar geleden. Sindsdien mocht ik ook stoppen met de medicatie (11-12) jaar geleden. Sindsdien heb ik geen aanvallen meer gehad en/of andere verschijnselen van epilepsie. In de tijd van mijn puberjaren tot nu heel wat alcohol genuttigd, gebruik gemaakt van hasj/wiet/hasj en wiet, 15mg ritalin per dag (i.v.m. Attention Dificit Disorder (A.D.D.)), doe ik aan verschillende vechtsporten (boksen, kickboksen, jiu jitsu, mma) waarbij ik behoorlijk wat klappen op m'n hoofd vang. Alle bovengenoemde beschrijvingen zonder dat ik ook maar enige verschijnselen krijg van epilepsie. Ik heb geen last van gekkeurde lichtjes in een club, alleen soms van fel wit knipperende lichtjes. Nou hoor ik ook van vrienden (die geen epilepsie hebben/hadden) dat zij ook last hebben van deze lichtjes, wat me wel gerust stelt. Ik ben 1.85 en weeg rond de 88kg (met een vetpercentage van ongeveer 11-12%), mocht dit enige invloed hebben op het gebruik. Nou wil ik ongeveer 20/30mg pure mdma bij een feestje in een club gebruiken over een paar dagen, om laag te beginnen. Ik vroeg me af wat de kans is dat ik weer een aanval krijg? En mocht ik een aanval krijgen, is mijn epilepsie dan ook weer terug? Het is namelijk wel een erg kleine dosis mdma lijkt me. Wat kan ik voor de rest verwachten / waar moet ik voor de rest rekening mee houden? Hoe verstandig is dit om te doen? Heb ik meer kans dan een ander op het krijgen van een aanval? Ik hoor graag antwoord van deskundigen en/of ervaringen Gr."
"Dunnetjess33 zei: Enne, 1 post met deze vraag was voldoende geweest hoor. Klik om te vergroten... Hahaha ja sorry ik zag hem er niet bijstaan en dacht dat het niet was doorgekomen dus had ik een nieuwe gemaakt. Bedankt voor de reactie!"