Goed om eens wat anders te lezen naast de diverse vragen over MDMA hier. Ook positief om te horen dat er een boodschap afgegeven wordt, waarbij er niet direct heftig met het vingertje gewezen wordt.
Ik gebruik het nog niet zo lang en ben op oudere leeftijd begonnen. Ben daardoor, maar ook omdat ik zo zelf in elkaar zit, een vrij bewuste gebruiker. Ik schrik van sommige tripreports ed hier. Hoe het gaat, de leeftijd, hoeveelheden en ook hoe 'leuk en grappig' het is. Ik krijg er geen goed gevoel bij en dan voel ik net als jij Neo-Shulginist een oud zeikwijf
![:tonguewink:]()
Waar mogelijk licht ik mensen in over het gevaar van het gebruik zoals verkeerde, teveel dosering en onzuivere MDMA. Altijd je drugs laten testen! Zodat je ook weet hoe je moet doseren. Ik snap mensen niet die het doen adhv kwartjes en halfjes. Waarom zo omgaan met je lijf en hersenen???
Als ik erover nadenk, gaat mijn visie niet alleen op voor MDMA, maar voor middelengebruik in het algemeen (alcohol meegerekend). Gewoon even een wijntje doen. Een snuifje accepteren omdat het je aangeboden wordt. Ik heb nog wat cocaïne, laat ik dat even opmaken. Ik voel na 15 min nog niks, mijn vrienden wel. Kut, ik neem nog een halfje van een pil waarvan ik niet weet hoeveel erin zit. Keywords: bewustwording en bewustzijn.
Overigens, ik ben geen heilige. Mijn gebruik zal niet binnen het 'gezonde' vallen. En wat dat betreft, lange leve het zelfbeschikkingsrecht. Iedereen moet en mag het zelf weten. Maar denk gewoon na en maak bewuste keuzes
Oh ja, ben fan van jou Neo-Shulginist
![:grimacing:]()
Heb je reacties gelezen op mijn topics en lees je her en der ook weleens. Goed taalgebruik en je hebt mooie gedachten(gangen).