#1
Door willekeurige toeval kwam enkele maanden geleden venlafaxine op mijn pad, vrij letterlijk.
Zo liep ik op straat en lag vrij plots een doosje op mijn pad zonder dat de eigenaar te bekennen viel.
Bedachtzaam dat ik was besloot ik het doosje venlafaxine van straat te verwijderen om te voorkomen dat er mogelijke slachtoffers zouden vallen aan deze vrij op straat verkrijgbare drugs.
Eerst heeft deze enkele maanden in mijn onderste lade gelegen, prima toevoeging aan de verzameling zonder er verder al te veel interesse naar te hebben.
De afgelopen tijd hebben zich echter gedachten van misbruik verzamelt in mijn hoofd en staan deze op een punt zich te manifesteren in handelingen.
Ik ben mij bewust dat het sjoemelen met AD (antidepressiva) met de nodige serotonine schommelingen kan komen wat zich wel eens negatief zou kunnen uiten in mijn mentale en fysieke gesteldheid. Ik heb echter het gevoel dat ik op een stabiel punt in mijn leven ben en deze eventuele schommelingen goed kan 'handelen'.
Zelf ben ik erg nieuwsgierig naar de effecten van AD en denk dat het wel een informatieve toevoeging kan wezen als ik hier een rapportje over uit tik aangezien er weinig informatie over te vinden is en wel een unieke toevoeging zou wezen aan het archief.
Uiteraard lees ik mezelf van tevoren goed in en zal ik een geschikt moment hier voor uitkiezen. Het leek mij echter eventueel relevant of er wellicht nog mensen waren die tips/informatie hebben en/of ervaring hiermee voordat ik aan dit kleine avontuurtje begin.
Zo liep ik op straat en lag vrij plots een doosje op mijn pad zonder dat de eigenaar te bekennen viel.
Bedachtzaam dat ik was besloot ik het doosje venlafaxine van straat te verwijderen om te voorkomen dat er mogelijke slachtoffers zouden vallen aan deze vrij op straat verkrijgbare drugs.
Eerst heeft deze enkele maanden in mijn onderste lade gelegen, prima toevoeging aan de verzameling zonder er verder al te veel interesse naar te hebben.
De afgelopen tijd hebben zich echter gedachten van misbruik verzamelt in mijn hoofd en staan deze op een punt zich te manifesteren in handelingen.
Ik ben mij bewust dat het sjoemelen met AD (antidepressiva) met de nodige serotonine schommelingen kan komen wat zich wel eens negatief zou kunnen uiten in mijn mentale en fysieke gesteldheid. Ik heb echter het gevoel dat ik op een stabiel punt in mijn leven ben en deze eventuele schommelingen goed kan 'handelen'.
Zelf ben ik erg nieuwsgierig naar de effecten van AD en denk dat het wel een informatieve toevoeging kan wezen als ik hier een rapportje over uit tik aangezien er weinig informatie over te vinden is en wel een unieke toevoeging zou wezen aan het archief.
Uiteraard lees ik mezelf van tevoren goed in en zal ik een geschikt moment hier voor uitkiezen. Het leek mij echter eventueel relevant of er wellicht nog mensen waren die tips/informatie hebben en/of ervaring hiermee voordat ik aan dit kleine avontuurtje begin.