#1
Heb dit altijd als ze aan me tong blijven plakken
Bobsacamano zei:Hoe zou dit kunnen en ben ik de enige sukkel die hier last van heeft.
Tekzor668 zei:Bobsacamano zei:Hoe zou dit kunnen en ben ik de enige sukkel die hier last van heeft.
nee je bent niet de enige sukkel. Komt hier ook altijd voor.
Zou dit aan de spierverlammende effecten kunnen liggen?
Bobsacamano zei:Maar smaak heeft op zich niet zoveel met de spierfunctie van de tong te maken volgens mij. Maar ik vind het wel raar. Niks smaakt me echt goed zon dag of ochtend erna. Vaak duurt het tot de ochtend/middag de dag er na.
Psychedelibee zei:Dit is mij eigenlijk nog nooit opgevallen na benzo gebruik, zal er een volgende keer is bewust op letten als ik weer wat van de benzo pot heb gesnoept.. Bij stimulanten merk ik altijd wel heel duidelijk dat mijn smaak minder is tot een dag na gebruik.
Pffff ik heb het bij uppers juist heel erg! Ketchup, soep of ovenpizza de dag erna, ZO ZOUT. Zo vies! Net als komkommer, dat is juist smaakloos. Bah bah bah.Bobsacamano zei:Heb het met uppers niet. Wel dat ik absoluut niet wil eten al half moet kotsen van het idee alleen. Maar als ik dan wat eet dan is de smaak niet zozeer anders.
Psychedelibee zei:Dit is mij eigenlijk nog nooit opgevallen na benzo gebruik, zal er een volgende keer is bewust op letten als ik weer wat van de benzo pot heb gesnoept.. Bij stimulanten merk ik altijd wel heel duidelijk dat mijn smaak minder is tot een dag na gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."