#1
Ik zou het fijn vinden als het een keer over het topic zou kunnen gaan maar helaas is dat nog amper gebeurt
Ja hallucinaties zijn wel een bekend iets bij hoge dosis xtc. Maar ik ben nu gestopt met alle drugsDitt zijn wel heel heftige hallucinaties voor xtc. Zelf heb ik nog nooit gehallucineerd van xtc, zelfs niet met hoge doseringen.
Probeer wel langere pauzes tussen gebruik te houden, makker.
NeeTroll post dit.
Maar dat is niet waar deze report over gaat. Het gaat over specifieke xtc hallucinaties. Ik heb geen preek nodig van een stel junkies die het denken beter te weten. Ik weet dat ik overdoseerde en dat hersenschade een gevolg kan zijn . Maar dat is niet waarom ik dit met jullie deelde. Ik wil gewoon weten of deze hallucinatie meerdere mensen bekend voor komt en of ze daar iets meer over willen vertellen. dat drugs slecht voor je zijn is niks nieuws.@Genieter , bij jou ging het goed. Bij veel anderen gaat het ook goed. Ik ken er ook een hoop die het niet zo nauw nemen en met wie het nog goed gaat.
Toch ken ik er ook persoonlijk bij wie het NIET goed is gegaan. Korte termijn geheugen naar de klote, angsten, geen concentratie meer etc. Diegene zijn ouders moeten zijn huishouden en bankzaken doen omdat meneer zijn brein kapot is geslikt en gesnoven. Hij is net over de 50 en moet bij alles geholpen worden, werkt niet meer en ga zo maar door.
Tuurlijk is dat een extreem geval, dat weet ik maar om nou steeds te blijven blèren dat het allemaal wel meevalt is niet slim.
Maar waarom zouden we geen goed advies geven? Voorzichtig omgaan met drugs is toch goed? Ik begrijp niet dat jij het niet zo ziet. Daarbij zijn het adviezen en richtlijnen die hier gegeven worden, geen verplichting om je aan die adviezen te houden. Het zijn adviezen. Jij doet daar niks mee, prima, hoeft ook niet maar om dan te adviseren dat het allemaal wel meevalt is niet goed.
Ga lekker naar Partyflock toe, daar zitten mensen zoals jij die het allemaal wel mee vinden vallen.
Stel junkies? Lekker gedrag van je maat!Maar dat is niet waar deze report over gaat. Het gaat over specifieke xtc hallucinaties. Ik heb geen preek nodig van een stel junkies die het denken beter te weten. Ik weet dat ik overdoseerde en dat hersenschade een gevolg kan zijn . Maar dat is niet waarom ik dit met jullie deelde.
Als mensen willen weten hoe ze veilig xtc moeten gebruiken gaan ze waarschijnlijk een ander topic zoeken. Ik was een junk maar als je de moeite had genomen om mijn report te lezen had je kunnen zien dat ik allang was gestopt met gebruiken maar inplaats daarvan probeer je iedereen de les voor te lezen. Lekker bezig “badass junkie”! De hallucinaties zijn er omdat een gedeelte van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in mda. Volgens mij zo’n 7%. Van mda ga je hallucineren. De insteek van dit topic is dat ik graag wil weten of andere mensen ook deze specifieke hallucinaties hebben gezien en of ze daar iets over willen vertellen, omdat de hallucinatie mij erg fascineerde. Ik vroeg niet of dit verantwoordlijk gebruik was, ik neem aan dat de meeste mensen met een beetje verstand weten dat dat niet zo is. Iedereen mag zijn mening uitte natuurlijk, maar jij bent degene die @Genieter begint aan te vallen over zijn mening. En dat vindt ik niet oké aangezien hij één van de weinige is die iets waardevols had toe te voegen in betrekking tot het topic. Daarbij wil ik zeggen dat ik niet neerkijk op junkies maar ik kijk wel neer op junkies die andere junkies de les voor lezen . Dat vindt ik gewoon hypocriet .Stel junkies? Lekker gedrag van je maat!
Je komt hier wat posten, stelt eigenlijk geen echte vraag, je weet dat je ongezond bezig bent en als men dan met advies komt ga je mensen junkies noemen? Spreek voor jezelf, je bent zelf een behoorlijk junkie anders.
Wat was uberhaupt je insteek van dit topic dan?
Die hallucinaties komen door je drugs gebruik dus het advies is wel degelijk relevant.
Als je hier iets post kun je reacties verwachten. Ook reacties die je misschien niet wil krijgen. Zo werkt een forum.
En dit is drugsforum, geen Viva forum of iets. Op een drugsforum kun je idd wel eens junkies tegenkomen.
Weet je, laat maar. Ik viel niemand aan. Genieter geeft juist als eerste commentaar op anderen. Ander advies geven of iemand corrigeren is geen aanval. Jammer dat het vaak zo wordt gezien.Als mensen willen weten hoe ze veilig xtc moeten gebruiken gaan ze waarschijnlijk een ander topic zoeken. Ik was een junk maar als je de moeite had genomen om mijn report te lezen had je kunnen zien dat ik allang was gestopt met gebruiken maar inplaats daarvan probeer je iedereen de les voor te lezen. Lekker bezig “badass junkie”! De hallucinaties zijn er omdat een gedeelte van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in mda. Volgens mij zo’n 7%. Van mda ga je hallucineren. De insteek van dit topic is dat ik graag wil weten of andere mensen ook deze specifieke hallucinaties hebben gezien en of ze daar iets over willen vertellen, omdat de hallucinatie mij erg fascineerde. Ik vroeg niet of dit verantwoordlijk gebruik was, ik neem aan dat de meeste mensen met een beetje verstand weten dat dat niet zo is. Iedereen mag zijn mening uitte natuurlijk, maar jij bent degene die @Genieter begint aan te vallen over zijn mening. En dat vindt ik niet oké aangezien hij één van de weinige is die iets waardevols had toe te voegen in betrekking tot het topic. Daarbij wil ik zeggen dat ik niet neerkijk op junkies maar ik kijk wel neer op junkies die andere junkies de les voor lezen . Dat vindt ik gewoon hypocriet .
Gegroet!Ik heb geen preek nodig van een stel junkies die het denken beter te weten.
Beetje lief voor elkaar blijven hè.Spreek voor jezelf, je bent zelf een behoorlijk junkie anders.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."