Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc hallucinatie (2D wezens)

Xtc hallucinatie (2D wezens)

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KetaruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou het fijn vinden als het een keer over het topic zou kunnen gaan maar helaas is dat nog amper gebeurt
K
KetaruikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste lezers,

Ik gebruik nu al een jaartje xtc. En bij een hoge dosis krijg ik meestal hallucinaties. Op het begin waren die hallucinaties totaal random. Maar sinds de laatste 4 maanden zie ik steeds dezelfde hallucinaties. Ik zie kleine doorzichtige platte beestjes overal kruipen. Op de muren, vloer en zelfs buiten. Op het begin vondt ik dit heel vet maar na de 3de of 4de keer begon het een beetje te realistisch te lijken. Dus begon ik te experimenteren wat dit nou was. De beestjes zijn vooral goed te zien als het donker is. Ze hebben verschillende kleuren maar vooral rood en groen komen het vaakst voor. Als ik de beestjes aan raak reageren ze daarop. Ik druk ze dan voor 5 sec in en verschuif ze met mijn vinger naar een andere plek op de muur. Het beestje raakt dan een gedeelte van zijn lichaam kwijt en smelt dan weer samen met de rest van het lichaam waardoor het beestje kleiner wordt. Als ik op de beestjes tik beginnen ze te breken en zie ik ze dood gaan. Wat heel realistisch is. Ik zie zelfs de beestjes eromheen reageren op deze gebeurtenis wat me erg verbaasd. Ze worden emotioneel. Op de hoeken van muren zie ik gummy bear achtige beestjes die elkaar vast grijpen in een lange strekkende ketting die steeds breekt en dan weer herstelt. Het lijkt wel een samenleving van organisme die alleen zichtbaar zijn in de juiste omstandigheden, MDA dus. wat me ook verbaasde is dat deze beestjes soms ook elkaar opeten. Omdat ik me afvroeg of alleen ik ze kon zien had ik laatst samen met 2 vrienden 2 xtc pillen pp geslikt. We namen de 2 pillen snel achter elkaar in. Na de piek legde ik mijn vrienden uit hoe je ze kon zien. We deden het ligt uit en lieten een klein lampje aan staan. Toen keken we van 1 meter afstand naar de hoek van de kamer. En ja ook mijn vrienden zagen ze. Het bijzondere aan deze hallucinatie is dat hij niet verdwijnt en als je het eenmaal hebt gezien Kun je het niet meer niet zien. Natuurlijk begrijp ik dat ik mis te geobsedeerd ben door deze hallucinatie. Daarom heb ik besloten om geen hard drugs meer te doen. Maar mijn vraag aan jullie is of jullie het een keertje willen uit proberen ? Of al mis gezien hebben.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dude! Stop!!!

Dit is een one way ticket naar permanente hersenbeschadiging
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ditt zijn wel heel heftige hallucinaties voor xtc. Zelf heb ik nog nooit gehallucineerd van xtc, zelfs niet met hoge doseringen.

Probeer wel langere pauzes tussen gebruik te houden, makker.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Troll post dit.
K
KetaruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
GoldenGrow zei:
Ditt zijn wel heel heftige hallucinaties voor xtc. Zelf heb ik nog nooit gehallucineerd van xtc, zelfs niet met hoge doseringen.

Probeer wel langere pauzes tussen gebruik te houden, makker.
Klik om te vergroten...
Ja hallucinaties zijn wel een bekend iets bij hoge dosis xtc. Maar ik ben nu gestopt met alle drugs
K
KetaruikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
Troll post dit.
Klik om te vergroten...
Nee
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#8
2x per maand???? Maar oké dan de hallucinaties wijzen op overdosering, let er dus echt op dat je voortaan minder neemt. Men neemt zo gauw te snel, gister nog gezien iemand die doorwilde naar een after. Hij nam in +- 11 uur 4 pillen a 175 Mg per stuk, helemaal gestoord
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat heb ik ook een keer gehad hele vreemde space met bepaalde pillen.
Ik heb ergens gelezen dat het heeft te maken dat je lichaam MDA maakt van mdma en daarvan kan je heel erg hallucineren.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snel 2 pillen na elkaar. Als dat gemiddeld 200 a 220 per pil is heb je bijna een halve gram mdma op. Niet gek dat je hallucineert. Jij moet onwijs veel tolerantie hebben.

Ooit 1 hele pil van +200mg genomen (nooit meer en niemand hoeft dat na te doen) en die inslag kwam onwijs hard en met hallucineren. Bij net iets teveel gaat mijn wiet al dansen of kleine dingen vervormen.

Als je rustig beestjes gaat knijpen en volgen heb je naar mijn gevoel al wat hersenschade gemaakt door telkens overdosseren. Je neemt best een hele tijd niets!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
T is wel echte drugsproza lol die beestjes.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo een overdreven rapport waar je bang word gemaakt. Waar allerlei combinaties worden afgeraden die juist prima werken...
Zwaar overdreven issues :tearsofjoy:
Word moe van de zogenaamde perfecte drugs adviezen die zijn gemaakt door mensen die zelf waarschijnlijk nooit drugs hebben gebruikt..

Mensen zulke rapporten zijn bangmakerij!
Anders was ik al 15 jaar geleden overleden en had ik al zware hersenen schade opgelopen net als een paar andere 1000 mensen....

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Genieter je gaat hier telkens in tegen adviezen van anderen, denkt het allemaal beter te weten en veegt harm reduction regeltjes aan je laars. Je hoort hier gewoon niet thuis :thinking:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Genieter , bij jou ging het goed. Bij veel anderen gaat het ook goed. Ik ken er ook een hoop die het niet zo nauw nemen en met wie het nog goed gaat.
Toch ken ik er ook persoonlijk bij wie het NIET goed is gegaan. Korte termijn geheugen naar de klote, angsten, geen concentratie meer etc. Diegene zijn ouders moeten zijn huishouden en bankzaken doen omdat meneer zijn brein kapot is geslikt en gesnoven. Hij is net over de 50 en moet bij alles geholpen worden, werkt niet meer en ga zo maar door.
Tuurlijk is dat een extreem geval, dat weet ik maar om nou steeds te blijven blèren dat het allemaal wel meevalt is niet slim.

Maar waarom zouden we geen goed advies geven? Voorzichtig omgaan met drugs is toch goed? Ik begrijp niet dat jij het niet zo ziet. Daarbij zijn het adviezen en richtlijnen die hier gegeven worden, geen verplichting om je aan die adviezen te houden. Het zijn adviezen. Jij doet daar niks mee, prima, hoeft ook niet maar om dan te adviseren dat het allemaal wel meevalt is niet goed.

Ga lekker naar Partyflock toe, daar zitten mensen zoals jij die het allemaal wel mee vinden vallen.
K
KetaruikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
@Genieter , bij jou ging het goed. Bij veel anderen gaat het ook goed. Ik ken er ook een hoop die het niet zo nauw nemen en met wie het nog goed gaat.
Toch ken ik er ook persoonlijk bij wie het NIET goed is gegaan. Korte termijn geheugen naar de klote, angsten, geen concentratie meer etc. Diegene zijn ouders moeten zijn huishouden en bankzaken doen omdat meneer zijn brein kapot is geslikt en gesnoven. Hij is net over de 50 en moet bij alles geholpen worden, werkt niet meer en ga zo maar door.
Tuurlijk is dat een extreem geval, dat weet ik maar om nou steeds te blijven blèren dat het allemaal wel meevalt is niet slim.

Maar waarom zouden we geen goed advies geven? Voorzichtig omgaan met drugs is toch goed? Ik begrijp niet dat jij het niet zo ziet. Daarbij zijn het adviezen en richtlijnen die hier gegeven worden, geen verplichting om je aan die adviezen te houden. Het zijn adviezen. Jij doet daar niks mee, prima, hoeft ook niet maar om dan te adviseren dat het allemaal wel meevalt is niet goed.

Ga lekker naar Partyflock toe, daar zitten mensen zoals jij die het allemaal wel mee vinden vallen.
Klik om te vergroten...
Maar dat is niet waar deze report over gaat. Het gaat over specifieke xtc hallucinaties. Ik heb geen preek nodig van een stel junkies die het denken beter te weten. Ik weet dat ik overdoseerde en dat hersenschade een gevolg kan zijn . Maar dat is niet waarom ik dit met jullie deelde. Ik wil gewoon weten of deze hallucinatie meerdere mensen bekend voor komt en of ze daar iets meer over willen vertellen. dat drugs slecht voor je zijn is niks nieuws.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ketaruiker zei:
Maar dat is niet waar deze report over gaat. Het gaat over specifieke xtc hallucinaties. Ik heb geen preek nodig van een stel junkies die het denken beter te weten. Ik weet dat ik overdoseerde en dat hersenschade een gevolg kan zijn . Maar dat is niet waarom ik dit met jullie deelde.
Klik om te vergroten...
Stel junkies? Lekker gedrag van je maat!
Je komt hier wat posten, stelt eigenlijk geen echte vraag, je weet dat je ongezond bezig bent en als men dan met advies komt ga je mensen junkies noemen? Spreek voor jezelf, je bent zelf een behoorlijk junkie anders.
Wat was uberhaupt je insteek van dit topic dan?
Die hallucinaties komen door je drugs gebruik dus het advies is wel degelijk relevant.
Als je hier iets post kun je reacties verwachten. Ook reacties die je misschien niet wil krijgen. Zo werkt een forum.
En dit is drugsforum, geen Viva forum of iets. Op een drugsforum kun je idd wel eens junkies tegenkomen.
K
KetaruikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Stel junkies? Lekker gedrag van je maat!
Je komt hier wat posten, stelt eigenlijk geen echte vraag, je weet dat je ongezond bezig bent en als men dan met advies komt ga je mensen junkies noemen? Spreek voor jezelf, je bent zelf een behoorlijk junkie anders.
Wat was uberhaupt je insteek van dit topic dan?
Die hallucinaties komen door je drugs gebruik dus het advies is wel degelijk relevant.
Als je hier iets post kun je reacties verwachten. Ook reacties die je misschien niet wil krijgen. Zo werkt een forum.
En dit is drugsforum, geen Viva forum of iets. Op een drugsforum kun je idd wel eens junkies tegenkomen.
Klik om te vergroten...
Als mensen willen weten hoe ze veilig xtc moeten gebruiken gaan ze waarschijnlijk een ander topic zoeken. Ik was een junk maar als je de moeite had genomen om mijn report te lezen had je kunnen zien dat ik allang was gestopt met gebruiken maar inplaats daarvan probeer je iedereen de les voor te lezen. Lekker bezig “badass junkie”! De hallucinaties zijn er omdat een gedeelte van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in mda. Volgens mij zo’n 7%. Van mda ga je hallucineren. De insteek van dit topic is dat ik graag wil weten of andere mensen ook deze specifieke hallucinaties hebben gezien en of ze daar iets over willen vertellen, omdat de hallucinatie mij erg fascineerde. Ik vroeg niet of dit verantwoordlijk gebruik was, ik neem aan dat de meeste mensen met een beetje verstand weten dat dat niet zo is. Iedereen mag zijn mening uitte natuurlijk, maar jij bent degene die @Genieter begint aan te vallen over zijn mening. En dat vindt ik niet oké aangezien hij één van de weinige is die iets waardevols had toe te voegen in betrekking tot het topic. Daarbij wil ik zeggen dat ik niet neerkijk op junkies maar ik kijk wel neer op junkies die andere junkies de les voor lezen . Dat vindt ik gewoon hypocriet .
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketaruiker zei:
Als mensen willen weten hoe ze veilig xtc moeten gebruiken gaan ze waarschijnlijk een ander topic zoeken. Ik was een junk maar als je de moeite had genomen om mijn report te lezen had je kunnen zien dat ik allang was gestopt met gebruiken maar inplaats daarvan probeer je iedereen de les voor te lezen. Lekker bezig “badass junkie”! De hallucinaties zijn er omdat een gedeelte van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in mda. Volgens mij zo’n 7%. Van mda ga je hallucineren. De insteek van dit topic is dat ik graag wil weten of andere mensen ook deze specifieke hallucinaties hebben gezien en of ze daar iets over willen vertellen, omdat de hallucinatie mij erg fascineerde. Ik vroeg niet of dit verantwoordlijk gebruik was, ik neem aan dat de meeste mensen met een beetje verstand weten dat dat niet zo is. Iedereen mag zijn mening uitte natuurlijk, maar jij bent degene die @Genieter begint aan te vallen over zijn mening. En dat vindt ik niet oké aangezien hij één van de weinige is die iets waardevols had toe te voegen in betrekking tot het topic. Daarbij wil ik zeggen dat ik niet neerkijk op junkies maar ik kijk wel neer op junkies die andere junkies de les voor lezen . Dat vindt ik gewoon hypocriet .
Klik om te vergroten...
Weet je, laat maar. Ik viel niemand aan. Genieter geeft juist als eerste commentaar op anderen. Ander advies geven of iemand corrigeren is geen aanval. Jammer dat het vaak zo wordt gezien.
Discussiëren is blijkbaar niet meer mogelijk zonder dat men het verkeerd opvat of met goede argumenten komt.
Doe wat je wil, doe niet wat je wil. Maakt mij geen reet uit weet je...
Peace man. Ik als badass junkie steek nog lekker een dikke toeter op! :stoned: Gegroet!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ketaruiker zei:
Ik heb geen preek nodig van een stel junkies die het denken beter te weten.
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Spreek voor jezelf, je bent zelf een behoorlijk junkie anders.
Klik om te vergroten...
Beetje lief voor elkaar blijven hè.

De Dunne heeft wel gelijk, als je op een forum post kun je niet verwachten dat mensen alleen maar reacties plaatsen waar jij op zit te wachten. En zeker omdat je eindigde met "Daarom heb ik besloten om geen hard drugs meer te doen. Maar mijn vraag aan jullie is of jullie het een keertje willenuit proberen ? Of al mis gezien hebben." kun je dit soort reacties verwachten. Het is niet cool om anderen aan te moedigen om een stof zo te misbruiken.

Nu graag weer on topic en stoppen met elkaar junkies noemen en dat soort ongein, anders zet ik zo een slotje op dit topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."