#1
Ik zou het fijn vinden als het een keer over het topic zou kunnen gaan maar helaas is dat nog amper gebeurt
Als mensen willen weten hoe ze veilig xtc moeten gebruiken gaan ze waarschijnlijk een ander topic zoeken. Ik was een junk maar als je de moeite had genomen om mijn report te lezen had je kunnen zien dat ik allang was gestopt met gebruiken maar inplaats daarvan probeer je iedereen de les voor te lezen. Lekker bezig “badass junkie”! De hallucinaties zijn er omdat een gedeelte van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in mda. Volgens mij zo’n 7%. Van mda ga je hallucineren. De insteek van dit topic is dat ik graag wil weten of andere mensen ook deze specifieke hallucinaties hebben gezien en of ze daar iets over willen vertellen, omdat de hallucinatie mij erg fascineerde. Ik vroeg niet of dit verantwoordlijk gebruik was, ik neem aan dat de meeste mensen met een beetje verstand weten dat dat niet zo is. Iedereen mag zijn mening uitte natuurlijk, maar jij bent degene die @Genieter begint aan te vallen over zijn mening. En dat vindt ik niet oké aangezien hij één van de weinige is die iets waardevols had toe te voegen in betrekking tot het topic. Daarbij wil ik zeggen dat ik niet neerkijk op junkies maar ik kijk wel neer op junkies die andere junkies de les voor lezen . Dat vindt ik gewoon hypocriet .Stel junkies? Lekker gedrag van je maat!
Je komt hier wat posten, stelt eigenlijk geen echte vraag, je weet dat je ongezond bezig bent en als men dan met advies komt ga je mensen junkies noemen? Spreek voor jezelf, je bent zelf een behoorlijk junkie anders.
Wat was uberhaupt je insteek van dit topic dan?
Die hallucinaties komen door je drugs gebruik dus het advies is wel degelijk relevant.
Als je hier iets post kun je reacties verwachten. Ook reacties die je misschien niet wil krijgen. Zo werkt een forum.
En dit is drugsforum, geen Viva forum of iets. Op een drugsforum kun je idd wel eens junkies tegenkomen.
Weet je, laat maar. Ik viel niemand aan. Genieter geeft juist als eerste commentaar op anderen. Ander advies geven of iemand corrigeren is geen aanval. Jammer dat het vaak zo wordt gezien.Als mensen willen weten hoe ze veilig xtc moeten gebruiken gaan ze waarschijnlijk een ander topic zoeken. Ik was een junk maar als je de moeite had genomen om mijn report te lezen had je kunnen zien dat ik allang was gestopt met gebruiken maar inplaats daarvan probeer je iedereen de les voor te lezen. Lekker bezig “badass junkie”! De hallucinaties zijn er omdat een gedeelte van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in mda. Volgens mij zo’n 7%. Van mda ga je hallucineren. De insteek van dit topic is dat ik graag wil weten of andere mensen ook deze specifieke hallucinaties hebben gezien en of ze daar iets over willen vertellen, omdat de hallucinatie mij erg fascineerde. Ik vroeg niet of dit verantwoordlijk gebruik was, ik neem aan dat de meeste mensen met een beetje verstand weten dat dat niet zo is. Iedereen mag zijn mening uitte natuurlijk, maar jij bent degene die @Genieter begint aan te vallen over zijn mening. En dat vindt ik niet oké aangezien hij één van de weinige is die iets waardevols had toe te voegen in betrekking tot het topic. Daarbij wil ik zeggen dat ik niet neerkijk op junkies maar ik kijk wel neer op junkies die andere junkies de les voor lezen . Dat vindt ik gewoon hypocriet .
Gegroet!Ik heb geen preek nodig van een stel junkies die het denken beter te weten.
Beetje lief voor elkaar blijven hè.Spreek voor jezelf, je bent zelf een behoorlijk junkie anders.
Ik heb geen preek nodig van een stel junkies
anders zet ik zo een slotje op dit topic.
Meteen dichtgooien die handel![]()
Jullie zijn een stel junkies, maar zouden jullie deze drug willen misbruiken voor mij?Vraag soms af waarom mensen hier registreren met dergelijke uitspraken en gedachtegang.
Zeggen dat iemand hier niet thuis hoort en maar wat blèrt noem ik aanvallen. Maar oké als jij geen goeie argumenten meer kunt geven en wilt vluchten in je joint moet je dan natuurlijk zelf weten.Weet je, laat maar. Ik viel niemand aan. Genieter geeft juist als eerste commentaar op anderen. Ander advies geven of iemand corrigeren is geen aanval. Jammer dat het vaak zo wordt gezien.
Discussiëren is blijkbaar niet meer mogelijk zonder dat men het verkeerd opvat of met goede argumenten komt.
Doe wat je wil, doe niet wat je wil. Maakt mij geen reet uit weet je...
Peace man. Ik als badass junkie steek nog lekker een dikke toeter op!Gegroet!
Dat verwacht ik ook niet. Ik heb bovendien nooit gezegd hoeveel Mg MDMA er in de pillen zit dus Kun je ook niet weten of ik ze misbruik. En het zou heel fijn zijn als we voor het eerst on topic kunnen blijven.Beetje lief voor elkaar blijven hè.
De Dunne heeft wel gelijk, als je op een forum post kun je niet verwachten dat mensen alleen maar reacties plaatsen waar jij op zit te wachten. En zeker omdat je eindigde met "Daarom heb ik besloten om geen hard drugs meer te doen. Maar mijn vraag aan jullie is of jullie het een keertje willenuit proberen ? Of al mis gezien hebben." kun je dit soort reacties verwachten. Het is niet cool om anderen aan te moedigen om een stof zo te misbruiken.
Nu graag weer on topic en stoppen met elkaar junkies noemen en dat soort ongein, anders zet ik zo een slotje op dit topic.
Dat vraag ik me ook afVraag soms af waarom mensen hier registreren met dergelijke uitspraken en gedachtegang.
Meteen dichtgooien die handel![]()
Wat wil je weten ?@Ketaruiker
Maar om terug te komen op de beestjes, kun je mij daar iets meer over vertellen?
Ik kan wel blijven knokken om je topic open en on topic te houden, maar als je zelf alleen maar terugkomt om modder te gooien dan houdt het snel op. De reden dat we steeds off topic blijven gaan is omdat jij boos reageert, en mensen dáár weer op reageren.Zeggen dat iemand hier niet thuis hoort en maar wat blèrt noem ik aanvallen. Maar oké als jij geen goeie argumenten meer kunt geven en wilt vluchten in je joint moet je dan natuurlijk zelf weten.
Dat verwacht ik ook niet. Ik heb bovendien nooit gezegd hoeveel Mg MDMA er in de pillen zit dus Kun je ook niet weten of ik ze misbruik. En het zou heel fijn zijn als we voor het eerst on topic kunnen blijven.
Dat vraag ik me ook af
Acht, ondertussen ben je de grens van "flauw maar grappig" wel aan het overschrijden. Dit is nergens voor nodig dus doe maar gewoon niet.@Ketaruiker
Maar om terug te komen op de beestjes, kun je mij daar iets meer over vertellen?
Volgens mij zijn dit toch best redelijke argumenten.Korte termijn geheugen naar de klote, angsten, geen concentratie meer etc. Diegene zijn ouders moeten zijn huishouden en bankzaken doen omdat meneer zijn brein kapot is geslikt en gesnoven. Hij is net over de 50 en moet bij alles geholpen worden, werkt niet meer en ga zo maar door.
Ja ik vlucht, ik vlucht weg, weg van alles. Hoog over de wolken, fly de Dunne, fly like an Eagle!Maar oké als jij geen goeie argumenten meer kunt geven en wilt vluchten in je joint moet je dan natuurlijk zelf weten.
Dat vraag ik me ook af
Ik zou het fijn vinden als het een keer over het topic zou kunnen gaan maar helaas is dat nog amper gebeurt
No shit Sherlock! En ik had het over jou en dunne. De rede dat ik boos reageer is dat jullie de enigste persoon die normaal reageert afsnauwen. Ik wens je verder veel succes met je verslaving !Ik had het vooral op jou en genieter om dat even duidelijk te stellen.
Als je echt wil dat het over de topicstart gaat is het antwoord op jouw vraag duidelijk. Nee wij gaan geen heroische dosis MDMA nemen om te bereiken wat jij zo merkwaardig vind. Als jij jouw daar kwaad om maakt sta er es bij stil hoe gevoelig jou snaartje niet is geworden door 2 pillen in 1 door je keel te douwen. Verstandig dat je stopt met druggebruik, dat wil ik er wel zeker bij vermelden!
No shit Sherlock! En ik had het over jou en dunne. De rede dat ik boos reageer is dat jullie de enigste persoon die normaal reageert afsnauwen. Ik wens je verder veel succes met je verslaving !![]()
Ik wil even melden dat ik niet meer ga reageren op dit soort zielige kinderachtige uitspraken. Iemand moet hier namelijke de grotere persoon zijnJe komt meer en meer over als een opgefokte trol. En bedankt, ik onderhoud ze verstandig.
Ik wil even melden dat ik niet meer ga reageren op dit soort zielige kinderachtige uitspraken. Iemand moet hier namelijke de grotere persoon zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."