SmartieAndMe zei:
Wat wil je dan precies weten? Wil je weten welke medicijnen er nog meer beschikbaar zijn?
Hallo SmartAndMe,
Alles goed met jou?
Sorry dat ik hier nu op reageer,want had dat veel eerder moeten doen.
Maar jah,als je da dat zou willen doen,ik ben echt geïnteresseerd,in welke medicatie/medicijnen er nog beschikbaar zijn,en hopelijk zitten er tussen die ik nog niet genomen heb.
Want ik heb,en zit met zowel een
inslaapprobleem,als ook een
doorslaapprobleem,wat niet leuk is natuurlijk,en zeker niet als je er zo een goeie 8 jaar al met zit al
En sorry,maar om even terug te gaan naar 3 maart 2014,om 14:43
Ik had 3 puntjes toen vermeld.
1.Had ik gepost: Kan en mag ik posten hoeveel ik juist mag nemen,dat erbij zeggen,en dat vb.dat ik noemde.
-Je antwoord daarop was:G1 probleem,mag je gerust posten.
M'n antwoord,sorry,maar het klinkt mss belachelijk,maar ik durf sommige dingen niet te posten,weet waarom.Ben er totaal al niet fier op,en velen zullen
![:openmouth:]()
zijn denk ik niet,maar ben ik daar vrij zeker.
2.Had toen gezegd:na mijn verslaving was er medicatie,he vb.(den) gegeven,en dat ik van die H verslaving en C,en alle andere,vooral die 2 hoofdletters af ben dan.
-Daarop zei je
![:grin:]()
at je het goed vond dat ik uit dat illegale circuit ben,en dat ik bij apotheek zekerheid heb van correcte levering en kwaliteit,en ben je van plan om er iets aan te doen?
M'n antwoord daarop,ik gebruikte toen ik a d H zat en gebruikte,nam toen ook medicatie,maar na mijn verslaving is het echt alleen maar beginnen verergeren. Maar idd,zoals je zegt,het is fijn om uit dat illegale circuit te zijn. Neem nu wel iedere dag mijn onderhoudsdosis methadon,waar ik mee kan leven,

,farma's en heel soms is

.
Ik ben van plan om er iets aan te doen,ga het op z'n minst proberen en we zien wel,maar ga het een kans geven,maar zal tijd vragen vrees ik...
En dan 3.Ik sprak over levensverhaal dat laatste.
-Je antoordde toen ,voel je vrij om te spreken.Er zijn genoeg mensen op het forum met vergelijkbare ervaringen,zowel mensen die in dezelfde situatie zitten als mensen die er mee gestopt zijn.
Mijn antwoord daarop,ik ben vrij om te spreken,maar durf dat niet,uit schaamte,gewoon puur
![:flushed:]()
al1 al,ik durf niet schrijven wat ik zoals neem,er zullen vele mensen van op het forum,gewoon al
![:openmouth:]()
zijn als ik mijn verhaal zou doen,en ik denk niet dat er mensen zijn met een vergelijkbare situatie,daar ben ik vrij zeker van
![:cry:]()
.Want ik wil nog als een gewoon iemand worden aangesproken,en reacties en nog kunnen posten op sommige hun onderwerp,en niet als die gekke/zotte iemand word bekeken/beschouwd. Hoop dat je je er een beetje uit verstaat. Sorry voor lange...
Groetjes Ganja-man
