Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapprobleem

Slaapprobleem

27 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hem inderdaad even verplaatst naar Farmaceutische drugs.

Dat is een flinke lijst medicatie die je neemt. Komt dit allemaal nog op recept bij de apotheek vandaan? Kan me toch niet voorstellen dat je zo veel krijgt voorgeschreven!

Heb je een vraag of heb je het puur geplaatst om je verhaal te delen? Hoe lang zit je al op deze hoeveelheden?
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat dit bij farmaceutische drugs zou moeten staan,maar ben het niet zeker. Het kan eventueel nog verplaats worden he?
Dit is nu toch niet meer te doen he,niet? Neem wel al jaren benzodiazepinen en slaapmedicatie
Heb nu al in totaal over gans m'n dag ;
6x traxene 50 mg
6x alprozolan 2mg
5x zolpidem 10mg
2x remergon 45mg soltab
5x seroquel 400 xr ( heb er eens 10 genomen) en zelf niet iets langer van blijven slapen ofzo
3x xanax retard 1 mg
4x rivotril van Roche
3x nozinan 25mg
En dan op gans mijn dag ook al enkele ché's ,zelf iets meer dan enkele,voel me t'chill,maar slapen,das wel probleem,nog wat, :smoke: smook en verder wat muziek beluisteren en schaapjes tellen zeker. Ga binnenkort is bijhouden wat ik al genomen heb,tot als ik echt / krom zit. In mijn instellingen zeiden ze ook,als wij normale mensen dat zouden in nemen, worden we nooit meer wakker , of slapen 4/5 dagen continu (leuk te horen) :rolleyes: :wave: goede nacht
(Ik zeg het,mag nog neurloleptica of slaapmedicatie overdag nemen,je gaat en zult verschil niet zien of merken)

M'n volgende post is met wat ik neem en :openmouth:ok 1tje met erin welke medicatie ik al gehad heb gehad . Goede n8 allemaal
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,bericht voor SmartieAndMe .
En benzo's neem ik al van m'n 10/11 jaar,en daar voor van m'n 6 tot 9de,maar nam ze niet,had geen werking , dan heb ik het over relatine ,en mijn ouders zagen ook geen verbetering,spijtig genoeg. Maar wat op de eerste post is gezet, dat nam ik allemaal nog niet als ik 10/11 jaar was. En na mijn verslaving,was er medicatie ,zoals ja,bv: benzodiazepinen en neuroleptica en slaap medicijnen .En dat geeft de doorslag gegeven dat ik van alle harddrugs van af was, medicatie praat ik ook niet goed ,maar ik vind het dan toch beter dan dat vuile bruine & witte spul
En ja hoor,dat komt allemaal van op recept van bij mijn apotheker. Ga er wel eerlijk bij zetten,ik ben er niet trots op wat ik je ga zeggen.Maar om antwoord op je vraag te geven,ik neem en heb dan misschien zoveel medicatie genomen ja,maar daar is een reden voor hoor,en dat meen ik,of velen zullen zeggen dat dit tussen men hoofd of oren zit. En dit is echter niet uit mijn duim gezogen en of gelogen,maar is werkelijk wel zo,en 1 normale dokter doet en schrijft dat niet voor,daarom dat ik bij meerdere dokters dan ook ga. En ja :visite's zijn nooit goedkoop is het niet,en je moet wat change hebben dan bij allemaal andere ,maar ga erbij zeggen geen 1 van die dokters zegt of laat me niet kiezen,bedoel ik maar,het is niet dat ze zeggen:ja zeg het maar is ze,wat moet je allemaal hebben,neen. Zo ken ik er g1 en ben blij dat ik zo niemand ken ook om eerlijk te zijn. Want dan had ik al langer,maar dan ook vele jaren langer terug mij maar bij 2 of 3 , maximum 4 medicatie gehouden en niets meer , maar sommige dokters zijn gewoon dom om correct te zijn,of sommigen hebben een laag iq-gehalte ,denk dat hé,weet dat natuurlijk niet. de volgende post,pots ik ja ,je zou het kunnen noemen,in het kort mijn levensverhaal is vertellen hoe ik me nu tot op vandaag voel , maar zal niet in details gaan,en hou het zou kort mogelijk houden,want heb dan 1 keer is mail gehad van bericht dat ik dubbel heb gepost,wat echt mijn bedoeling niet was en heb en ben
daarvoor verwittigd,of waarschuwing ,of een spam gekregen? Ik weet het niet, een verwittiging zeker. En ja,was niet net opzet bedoeld .De medicatie die ik heb,zal ik erbij op zetten met daarin erbij hoeveel stuks met en bij welke medicatie. Wat je gelezen is echter genen zever of leugen,moet niet niet zoveel nemen maar de medicatie die ik allemaal noemde,dat was allemaal waar,maar mag wel die medicatie nemen,maar dan zoveel niet. Kan en mag ik posten,hoeveel ik juist mag nemen, en dan zal ik erbij zetten. Wat ik genomen heb zoal vroeger of in mijn instellingen dan zoal,zal ik er ook bij vermelden,maar dan bij een bij farmaceutische drugs,maar dan onder onderwerp bv: wat heb jij zoals genomen qua mediacatie en dan wat ik nu neen nog neem.
Je zal wel al gelezen dat ik aan bruin en wit verslaafd was,vooral aan dat bruine heb gezeten,ik lieg,soms op 1 jaar gebruik ik het niet,dan heb ik is een jaar dat ik het 2maal of toch op men ene hand kan tellen,heel sporadisch dus. Zou graag is kort levensverhaal willen doen,later misschien noch. Groetjes Ganja-man

Heb denk ik niets verkeerd gezegd,grtzzz
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoelang gebruik je benzodiazepinen. Je zult er toch niets meer van merken en merk je er nog wel iets van dan is het een kwestie van tijd voordat je immuun bent voor benzo's. Heb zelf ongeveer 6 jaar benzodiazepinen genomen. Ben er mee gestopt omdat het niets meer deed te hoge tolerantie. Daarna ging er ineens een hele wereld open.

Het is veel verstandiger om je verslaving op een gezonde manier aan te pakken. Maar dat is mijn mening, medicijnen lossen niets op en stellen je werkelijke klachten of leven alleen maar uit. Natuurlijk zijn medicijnen soms nodig bij verslaving maar dan wel het juiste medicijn bij de juiste verslaving of problematiek.

Nu snap ik wel waar je vandaan komt. Heb zelf ongeveer hetzelfde gehad en heb het nog steeds maar dan wel momenteel met wat anders. Ik was ervan overtuigd nooit te kunnen functioneren zonder benzodiazepinen. Ben toch rustig afgebouwd in een half jaar. Vervolgens ben ik zonder hevige ontwenning gestopt. Je moet wel zelf willen stoppen anders werkt het niet. Maar daar vraag je niet om maar ik dacht toch even mijn ervaring te delen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat wil je dan precies weten? Wil je weten welke medicijnen er nog meer beschikbaar zijn?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik probeerde niet te zeggen dat ik je niet geloof hoor, ben gewoon niet heel bekend in de wereld van medicatie en bruin.
Ganja-man zei:
Kan en mag ik posten,hoeveel ik juist mag nemen, en dan zal ik erbij zetten. Wat ik genomen heb zoal vroeger of in mijn instellingen dan zoal,zal ik er ook bij vermelden,maar dan bij een bij farmaceutische drugs,maar dan onder onderwerp bv: wat heb jij zoals genomen qua mediacatie en dan wat ik nu neen nog neem.
Klik om te vergroten...

Geen probleem hoor, dat mag je gewoon posten.

Ganja-man zei:
En na mijn verslaving,was er medicatie ,zoals ja,bv: benzodiazepinen en neuroleptica en slaap medicijnen .En dat geeft de doorslag gegeven dat ik van alle harddrugs van af was, medicatie praat ik ook niet goed ,maar ik vind het dan toch beter dan dat vuile bruine & witte spul
Klik om te vergroten...

Het is sowieso natuurlijk prettig dat je uit het illegale circuit bent en je middelen gewoon bij de apotheek kunt halen. Ben je in ieder geval verzekerd van constante levering en kwaliteit. Verder blijft het inderdaad gewoon een verslaving, ben je van plan er iets aan te doen?

Ganja-man zei:
Zou graag is kort levensverhaal willen doen,later misschien noch.
Klik om te vergroten...
Voel je vrij om te schrijven! Er zijn genoeg mensen op het forum met vergelijkbare ervaringen, zowel mensen die in dezelfde situatie zitten als mensen die inmiddels gestopt zijn. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, buiten mijn recreatieve gebruik, maar ik kan je wel sterkte wensen :)
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#7
willemv zei:
Hoelang gebruik je benzodiazepinen. Je zult er toch niets meer van merken en merk je er nog wel iets van dan is het een kwestie van tijd voordat je immuun bent voor benzo's. Heb zelf ongeveer 6 jaar benzodiazepinen genomen. Ben er mee gestopt omdat het niets meer deed te hoge tolerantie. Daarna ging er ineens een hele wereld open.

@ Willem ,ik neem al van sinds men 10de m'n eerste benzo,

Ik herken me daarin in,ik neem nu al langer benzo's,en echt hevige 0-tolerantie qua - benzo's dan,ik mag nog zoveel benzo's nemen,noem geen getal,want ik wil niet stoer over komen. Maar dat doet me soms niks ,echt niets. Ik zou er graag mee stoppen,maar dan weet ik al dat ik terug ga grijpen naar andere vuiligheid als je snapt wat ik wil zeggen.?Zijn het geen benzo's,dan is het wel slaapmedicatie. En ook,ik ben een beest als ik geen benzo's neem,wil ik zeggen,ik ben echt m'n eigen niet,(denk ik dan),of is echt zo,maar bv:mocht bv mijn broer,zus of m'n moeder of vader zegt,wablief,dan kan ik het zo brullen hé,en dat is niet enkel s'morgens,dat jullie niet denken ochtendhumeur , maar is ganse dag voor mij,en ik vind dat ook niet leuk,maar doe dat niet met opzet hé . En ik zeg hun iets ,dan kan ik mij daar echt in opsmijten,daarmee bedoel ik dat ik m'n broer/zus/moeder/vader,of zelfs goeie vrienden dan ook. En ook,als ik er geen 1 in neem,is de kans groot,maar vele groter, dat ik stuiptrekkingen of epilepsie - attacks krijg. En ik merk er wel nog iets van,maar wat moet ik dan allemaal niet innemen... & dan drink ik graag is ook wat whisky:Jack Daniels (niet dagelijks) en ja dan heb je dan ook de kans,dat je hoe zeggen ze dat,krom zit,jullie snappen me wel.

En wat ik dagelijks neem en wettelijk voorgeschreven krijg :

Methadon
Depakine chrono 500mg, retardtabletten
Invega 9mg, tabletten
Wellbutrin xr 300 mg, tabletten
Xanax retard 1mg: retardtabletten
Alprozolan 2mg, tabletten
Tranxene 50mg, tabletten
Rivotril roche 2mg:zo 100 in klein glazen potje,smelter ' tjes en je kan ze in 4 breken
Nozinan 25mg ,tabletten
Seroquel xr 400 ,tabletten
Remergon Soltab 45mg, smelt - tabletten
Zolpidem 10mg,tabletten
Risperdal consta 50 mg,om de 2 weken: IV in spier,bv:bil

Dat is wat ik me direct herinner, en heb het aantal er niet bij gezet,dat ik geen opmerking zou krijg.


Ps:ben ik echt jaloers op,op de uitspraak van je ben ik echt jaloers en vind ik echt mooi gezegd Willem : dat je dacht dat je nooit zou kunnen functioneren zonder benzo's ,maar dat het je tog gelukt is,daarvoor van mij,echt waar chapeau. Geloof het of niet,maar ben daar echt trots op man. Dikke chapeau daarvoor!! Bij sommige,heb ik het op mijn eigen: dat je misschien(ik dus)al zodanig ver zit en dat het al te laat is,of ik er niet in geloof. :confused:
Groetjes Ganja-man
Klik om te vergroten...
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag Ganjaman,

Als ik het zo lees wat je zegt leef je in een vergelijkbare situatie waarin ik ook heb geleefd. Het doorflippen als je nuchter bent is bij mij heel bekend. Zodra ik niets neem of minimaal medicatie gebruik wordt ik extreem antisociaal naar iedereen en alles. Ik neem nu methadon i.c.m. cannabis om dat niet te hoeven ervaren. Heb ik het verleden veel meer medicatie gehad maar dat wil ik gewoonweg niet meer.

Hoe minder hoe beter. Makkelijk gezegd maar het werkt wel. Door heel veel medicatie te nemen weet je nooit wat je echte problematiek is en wordt heel moeilijk om dat aan te pakken. Wat ik zelf zou doen is afbouwen naar normale doseringen en als het even kan een aantal middelen weglaten.

Het stoppen met benzo's leek onmogelijk net als zoveel andere middelen. Waar een wil is is een weg. En neem van mij aan het is nooit te laat om te stoppen. Stoppen met benzo's kan alleen door heel langzaam af te bouwen. Het afbouwen kan soms wel een jaar duren.

Grtzzz
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#9
willemv zei:
Dag Ganjaman,

Als ik het zo lees wat je zegt leef je in een vergelijkbare situatie waarin ik ook heb geleefd. Het doorflippen als je nuchter bent is bij mij heel bekend. Zodra ik niets neem of minimaal medicatie gebruik wordt ik extreem antisociaal naar iedereen en alles. Ik neem nu methadon i.c.m. cannabis om dat niet te hoeven ervaren. Heb ik het verleden veel meer medicatie gehad maar dat wil ik gewoonweg niet meer.

Hoe minder hoe beter. Makkelijk gezegd maar het werkt wel. Door heel veel medicatie te nemen weet je nooit wat je echte problematiek is en wordt heel moeilijk om dat aan te pakken. Wat ik zelf zou doen is afbouwen naar normale doseringen en als het even kan een aantal middelen weglaten.

Het stoppen met benzo's leek onmogelijk net als zoveel andere middelen. Waar een wil is is een weg. En neem van mij aan het is nooit te laat om te stoppen. Stoppen met benzo's kan alleen door heel langzaam af te bouwen. Het afbouwen kan soms wel een jaar duren.

Grtzzz
Klik om te vergroten...


Hey Willem,

1st wat betreft die medicatie,als ik g1 medicatie,of nog maar echt,iets of wat te weinig,dan begin ik niet door te flippen,maar eerder ja,asociaal,stil zoals je zei+als nu neem:dat iemand van m'n ouders/broer of zus,iets 2 x moet zeggen,ja dat heb ik in vorig bericht gepost hoe ik dan reageer :openmouth:(

Want ik kan zo heel soms is een dagje van al de benzodiazepinen die ik neem,en mag nemen,van elk 1tje minder nemen,zodat ik dag er na toch wat meer kan nemen. Maar ook dat geeft geen effect meer,enkel ls ik begin te mixen. Je snapt me wel?

En wat betreft dit,dat moet ook echt juist lukken,je weet van waar ik kom,sta ook nog op methadondosis+ook i.c.m cannabis,en ik ben verscheidene keren binnen gegaan,maar heb altijd gezegd,dat nemen ze me nu eens niet af,dat houdt me juist ervan,die :smoke: . En ja,velen zullen zeggen dat dit tussen m'n oren,die cannabis houd mij ervan af+ik word niet paranoïde,psychotisch of achterdochtig of andere,...

En daar heb je ook een punt,je kan stoppen met benzo's,maar zoals je zelf wilt. Je moet er zelf achter staan en dat kan ook iets langer duren hoor dan1 jaar. Ik ben nu blij dat ik die 2 heb,of zat nog altijd in dat zelfde vuile straatje.

Ik ga je laten,want ben aan het uitwijken van onderwerp.


Groetjes Ganja-man :stoned:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wil mij corrigeren beste formuleden die post's van me gelezen hebben.
In plaats van 0 tolerantie bedoel ik juist het tegenovergestelde , dat ik hoge tolerantie heb.
Mijn excuses daarvoor.

Groetjes Ganja-man :smoke:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch ben ik ervan overtuigd dat je met minder medicatie ook van de harddrugs af kan blijven. Heb zelf jaren lang gezegd dat ik niet kan functioneren zonder drugs, pep, benzo's, heroine, etc. Dit door steeds meer afbouwen verandert zelfs mijn kijk op mijn gebruik is heel anders..

Meestal is het een kwestie van tijd voordat mensen willen veranderen. Benzo's zijn en blijven een korte termijn oplossing. Het is enkel een kwestie van tijd tot je er niets van merkt wat nu al goed zo kan zijn. Je slikt zoveel medicatie dus kunt niet weten wat wat bij je doet. En waarschijnlijk richt al die medicatie op de lange termijn ook schade aan je lijf net als drugs dat doen.
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#12
willemv zei:
Toch ben ik ervan overtuigd dat je met minder medicatie ook van de harddrugs af kan blijven. Heb zelf jaren lang gezegd dat ik niet kan functioneren zonder drugs, pep, benzo's, heroine, etc. Dit door steeds meer afbouwen verandert zelfs mijn kijk op mijn gebruik is heel anders..

Meestal is het een kwestie van tijd voordat mensen willen veranderen. Benzo's zijn en blijven een korte termijn oplossing. Het is enkel een kwestie van tijd tot je er niets van merkt wat nu al goed zo kan zijn. Je slikt zoveel medicatie dus kunt niet weten wat wat bij je doet. En waarschijnlijk richt al die medicatie op de lange termijn ook schade aan je lijf net als drugs dat doen.
Klik om te vergroten...


Je kan uiteraard met minder medicatie van de harddrugs afblijven .
Ik zeg dat niet Willem,het is inderdaad een korte termijn oplossing. Enja,merk er niets meer van,tot als ik begin te mengen.Maar kom,dat doe ik niet elke dag of week.
Maar Willem,wat ik zeg,en ik maak mijn eigen niets wijs,het is gewoon zo,als ik,dan heb ik het vooral over mijn dagelijkse portie benzodiazepinen,als ik die niet neem,of te weinig,sorry,maar ik functioneer niet zoals een normaal iemand. Ik ben niet de persoon die ik ben.
Als ik mijn dagelijkse medicatie neem,of soms er wat over,functioneer ik pas normaal.
Neem ik ze niet,of te weinig,ben een tikkende tijdbom,en niet aanspreekbaar.
Wil niemand zien,ben echt super dwaas dan,en iedereen moet mij gerust laten.
Dat klinkt niet alleen hard,en vind het ook niet leuk.
Maar neem geen pep of andere, en ja heel zelden nog is ja,... :angry: maarja,maar anders gewoon dagelijks mijn methadon,medicatie,en ja :smoke: . Maar dat is het ook.
En wat betreft schade,niet alleen lichaam,ook hersenen,deze hier spreekt van uit eigen ervaring :(
Maar ik begrijp je boodschap naar mij en anderen toe.


Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja beste mensen/forumleden,

Ik zou graag antwoorden krijgen en hopen dat jullie,me mss kunnen helpen met ideeën.Ik krijg dus voorgeschreven van m'n psychiater,als slaapmedicatie dit,het is dan ook echt een goede psychiater.Wou het nog 1ns hebben over mijn slaapprobleem:nu ik dus al enkele jaren al1 woon ik krijg en neem nu wel al lang dit :confused:eroquel XR's van 400 mg & ook XR's van 200mg.Als ik dan is tegen mijn eigen zeg,heb goesting bv:600mg te nemen,neem ik 1 v 400 & 1 v 200 mg,omdat als je XR's breekt,hebben ze g1 of lichte werking.Gewone seroquel's kan je wel breken.
Dus -seroquel XR 400 mg(mag ik er 2 van 400 mg nemen)
-seroquel XR 200mg(omdat ik al serieus verlaagd ben qua dosis,1van 400 en 1 van200mg dan)
-remergon 45mg soltab's(2 stuks)
-Zolpidem (4 mag ik er nemen,maar neem er altijd 6 pf :sunglasses:
Slaap wel even,maar totaal niet lang :( op een goeie dag,4/5 uurtjes slaap ik en niets overdag!

En dit komt niet van m'n psychiater,maar van dokter,en dat is Zolpidem 10 mg(mag er 4 nemen,maar neem er meestal tog 6 soms 8.Dit gaat & ging enkel over mijn slaapmedicatie.Als i d dag,ver continue benzo's,wat ook niet leuk is :(
Nu sinds onlangs,probeer ik Nozininan 25mg.mijn psychiater en ik dachten,hij geeft een wel hoge tolerantie(ik),door vroegere verleden/achtergrond.En in instellingen vele verscheidene slaapmedicijnen geprobeerd,als-Trazodone of Trazolan / Staurodorm->speciaal voor slaapstoornissen,of bij mensen die een angst stoornis hebben.Dan ook nog clopixoldruppels,maar werd er rustig van en kon nog functioneren na +- 30druppels :confused: maar zo een hoeveelheid druppels en nog goed functioneren.Mijn vraag naar ieder1 toe,suggesties/advies/tips,het kan zijn dat ik het middel al geprobeerd heb.Kan niet alles bedenken wat ik in verscheidene instellingen kreeg,en nam altijd iets anders in,ik wil mijn bed in gaan en b.w.z v spreken,na 5 min
In diepe en vaste slaap ben.Goed vb is:deze week om 5.15 i d morgend pas in slaap kunnen vallen,en om 10.20 weer klaar wakker,wat ni leuk is!En zo is dat al jaren a d gang :rolleyes:
Dus ik herhaal,hebben jullie:voorstellen/suggesties/advies en post's zijn altijd toegestaan. Als het me kan helpen,mvg


Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu ben ik het echt meer dan beu ! :openmouth:
Geeft er iemand advies of informatie dat ik dan eventueel : aan mijn arts kan voorstellen , en zou kunnen bespreken als er medicijnen die ik nog niet genomen zou hebben ? Morgen post ik wat ik zoal neem van medicatie,mvg


Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
Wat wil je dan precies weten? Wil je weten welke medicijnen er nog meer beschikbaar zijn?
Klik om te vergroten...


Ik had graag geweten wat wel nog invloed geeft op mij,zoals iets voor overdag en iets dat ik inneem,naar mijn bed ga,en na 5 of 10 min er zeker van ben dat ik als een blok in slaap val. Moet wel te vragen kunnen zijn aan en bij huisarts. Je weet wat in neem allemaal en hoge tolerantie heb. Wat hulp zou leuk zijn,of mogelijke antwoorden,... Mvg,



Groetjes Ganja-man :smoke:
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had graag geweten wat wel nog invloed geeft op mij,zoals iets voor overdag en iets dat ik inneem,naar mijn bed ga,en na 5 of 10 min er zeker van ben dat ik als een blok in slaap val.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je zeker niet nog meer medicatie moet gaan nemen. Je slaap probleem word hoogst waarschijnlijk erdoor veroorzaakt. Door nog meer medicatie te nemen slaap je waarschijnlijk even beter maar het probleem word alleen maar groter.
Ik wens je veel succes en hoop dat je er uit komt!

R0mmelP0t
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#17
r0mmelp0t zei:
.
Ik denk dat je zeker niet nog meer medicatie moet gaan nemen. Je slaap probleem word hoogst waarschijnlijk erdoor veroorzaakt. Door nog meer medicatie te nemen slaap je waarschijnlijk even beter maar het probleem word alleen maar groter.
Ik wens je veel succes en hoop dat je er uit komt!
.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
rOMmelpOT

Dag rOmmelpOt,

Dank je voor je positieve bericht.
Ik accepteer je mening.
Maar ik zou inderdaad kunnen,door bv:minder slaapmedicatie nemen,of ermee afbouwen. En een sterker slaapmedicijn kan vragen misschien,aan m'n huisarts of psychiater,en dat ik die slaapmedicatie die ik overdag kan innemen,laat ik dan vallen. Daarom krijg ik het nog niet he,zoals flunitrazepam zullen ze me nooit geven,(ik ken het wel,door 1 foute vriend). En mijn psychiater en huisarts zijn niet vals,g1 foute,en/of ze geven wat je wilt. Maar ben nu van H vanaf,op 1 jaar misschien maar 1tot2 keer,ik kan het in ieder geval op m'n 1 hand bijhouden. Maar op die H na ja, :smoke: doe ik nog wel. Maar het is en zal g1 makkie worden,enen lange , lange weg zijn. Maar sommige medicatie MOET ik nu 1x innemen . Zoals onderhoudsdosis,daar heb ik me bij neergelegd,en smoke kan ik ook mee leven,dat zie ik wel i d toekomst. En door meer medicatie slaap je niet beter. Ik tog niet,en dat is behoorlijk ambetant/lastig.
Zal je op de hoogte houden,als je dat wilt?
Groetjes,



Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gdvd,ik ben dat :kots: ze zeg:Ik heb en neem slapers,3/4 verschillende soorten van benzo's,a d lopende band, :smoke: op gemak en blijf rustig ,en altijd van t'zelfde liedje.
Wanneer kan ik nu slapen.
Neem nu dat ik binnen bv:binnen 20/30 minuutjes in slaap val,wat me zou verbazen,maar kom :openmouth: en wat denk ik niet het geval zal zijn.Maar neem nu:tussen 8u30 9u45,ten laatste 10 u,ben Ik alweer wakker :openmouth: !
Ik kan er me zo in opsmijten/in op jagen :angry:




Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Wat wil je dan precies weten? Wil je weten welke medicijnen er nog meer beschikbaar zijn?
Klik om te vergroten...

Hallo SmartAndMe,

Alles goed met jou?

Sorry dat ik hier nu op reageer,want had dat veel eerder moeten doen.
Maar jah,als je da dat zou willen doen,ik ben echt geïnteresseerd,in welke medicatie/medicijnen er nog beschikbaar zijn,en hopelijk zitten er tussen die ik nog niet genomen heb.
Want ik heb,en zit met zowel een inslaapprobleem,als ook een doorslaapprobleem,wat niet leuk is natuurlijk,en zeker niet als je er zo een goeie 8 jaar al met zit al :( :cry:

En sorry,maar om even terug te gaan naar 3 maart 2014,om 14:43
Ik had 3 puntjes toen vermeld.

1.Had ik gepost: Kan en mag ik posten hoeveel ik juist mag nemen,dat erbij zeggen,en dat vb.dat ik noemde.
-Je antwoord daarop was:G1 probleem,mag je gerust posten.

M'n antwoord,sorry,maar het klinkt mss belachelijk,maar ik durf sommige dingen niet te posten,weet waarom.Ben er totaal al niet fier op,en velen zullen :openmouth: zijn denk ik niet,maar ben ik daar vrij zeker.

2.Had toen gezegd:na mijn verslaving was er medicatie,he vb.(den) gegeven,en dat ik van die H verslaving en C,en alle andere,vooral die 2 hoofdletters af ben dan.
-Daarop zei je:grin:at je het goed vond dat ik uit dat illegale circuit ben,en dat ik bij apotheek zekerheid heb van correcte levering en kwaliteit,en ben je van plan om er iets aan te doen?

M'n antwoord daarop,ik gebruikte toen ik a d H zat en gebruikte,nam toen ook medicatie,maar na mijn verslaving is het echt alleen maar beginnen verergeren. Maar idd,zoals je zegt,het is fijn om uit dat illegale circuit te zijn. Neem nu wel iedere dag mijn onderhoudsdosis methadon,waar ik mee kan leven, :smoke: ,farma's en heel soms is :beer: .
Ik ben van plan om er iets aan te doen,ga het op z'n minst proberen en we zien wel,maar ga het een kans geven,maar zal tijd vragen vrees ik... :confused:

En dan 3.Ik sprak over levensverhaal dat laatste.
-Je antoordde toen ,voel je vrij om te spreken.Er zijn genoeg mensen op het forum met vergelijkbare ervaringen,zowel mensen die in dezelfde situatie zitten als mensen die er mee gestopt zijn.

Mijn antwoord daarop,ik ben vrij om te spreken,maar durf dat niet,uit schaamte,gewoon puur :flushed: al1 al,ik durf niet schrijven wat ik zoals neem,er zullen vele mensen van op het forum,gewoon al :openmouth: zijn als ik mijn verhaal zou doen,en ik denk niet dat er mensen zijn met een vergelijkbare situatie,daar ben ik vrij zeker van :( :cry: .Want ik wil nog als een gewoon iemand worden aangesproken,en reacties en nog kunnen posten op sommige hun onderwerp,en niet als die gekke/zotte iemand word bekeken/beschouwd. Hoop dat je je er een beetje uit verstaat. Sorry voor lange... :wave:

Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoveelste n8,man man. Ik kom over als een zaag zeker.
Weet het,val in herhaling zeker weer wel.
Het zal weer op de vroege morgend,binnen 1u een half u/2u krijg ik soms maar m'n kloppen/slaap kan krijgen.

En rond 9/10 u ,10u30 ben ik al al zeker weer wakker,waar ik :openmouth: en me voor :flushed: .
Gebeurt soms dat ik al rond 8 u wakker ben :(.Gebeurt weinig,amper,minder,maar gebeurt dat ik dan niet slaap,maar is al voorgevallen :flushed:



Groetjes Ganja-man :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."