Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapprobleem

Slaapprobleem

27 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben het meer dan :kots: beu,ik ben het zat bijna iedere dag,nacht sorry,de schaapjes te zitten tellen.
Soms val ik in slaap als mensen gaan werken en ben na 3/4uur weer wakker.

Of ik slaap niet :(,de hele nacht niet,en dan vragen mensen of ik overdag niet slaap,antwoord:neen,ook niets,maar helemaal niets :cry: ja .

Weet er dan niemand een medicijn dat ik kan vragen,waarvan jullie DF'ers van zeggen,daar zul je wel van slapen.

Mijn psychiater zie ik wekelijks,mijn psychologe wnnr ik maar wil.
En mijn huisarts die zie ik 1x in de maand,maar mag hem altijd contacteren,dat zegt mijn psychiater ook.
Dus is iets positief,dus mijn vraag,waarvan jullie denken of zeker weten,van dat zul je wel slape. Dat als ik het inneem ik het voel opkomen,me in mijn bed leg en slaap. Direct,want inslapen is een probleem als doorslapen.

Maar als er een medicijn zou zijn waarvan jullie denken,ik denk dat dat wel een oplossing is voor Ganja-man.
Dus post maar zou ik zegen aub,al slaap ik er maar een een uurtje of 2/3langer van,zal ik heel blij zijn en geholpen.

Mijn psychiater weet het zelf ook al niet meer.
Maar hou er wel rekening mee,ik moet het wel mee krijgen is natuurlijk de bedoeling,maar dat hij niet zegt,oei oei,ik weet niet of ik je dat wel mag geven.

Kan het altijd voorleggen bij mijn psychiater of huisarts en zien wat zij ervan denken.
Echt help,dit is echt alles behalve leuk,heel :cry: is het.

Maar heb al 2 helpers,als ze dit lezen. Al enorm bedankt voor jullie steun :) .

Bedankt,het is door jullie dat ik hier nog ben op chat,enz...

Groeten Ganja-man :smoke:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet kunnen slapen is vreselijk, het vinden van een goed middel kan zo lang duren met pech. Inderdaad sporten goed eten, en leefstyle helpen.

Als het kan zou ik eens naar een slaaplab gaan. Die kunnen zien wat er actief is in je brein als je slecht slaapt. En daardoor soms snel duidelijk kunnen krijgen of er een tekort is aan melatonine of iets. Nadeel is wel dat je geen medicatie mag gebruiken in zo'n lab als ik het goed heb.

Je zou zomaar een tekort aan melatonine kunnen hebben. Dat al eens geprobeert? Ps melatonine werkt pas optimaal na 3 weken dagelijks gebruik. Denk aan dosis van 5mg dagelijks, vraag het eens aan huisarts anders.
d
dabber91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kan je dat werkelijk vinden bho dacht dat dit nerges te krijge is hoewel ik me wel al een rig aangeschaft heb haha
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat wil je dan precies weten? Wil je weten welke medicijnen er nog meer beschikbaar zijn?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hem inderdaad even verplaatst naar Farmaceutische drugs.

Dat is een flinke lijst medicatie die je neemt. Komt dit allemaal nog op recept bij de apotheek vandaan? Kan me toch niet voorstellen dat je zo veel krijgt voorgeschreven!

Heb je een vraag of heb je het puur geplaatst om je verhaal te delen? Hoe lang zit je al op deze hoeveelheden?
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat dit bij farmaceutische drugs zou moeten staan,maar ben het niet zeker. Het kan eventueel nog verplaats worden he?
Dit is nu toch niet meer te doen he,niet? Neem wel al jaren benzodiazepinen en slaapmedicatie
Heb nu al in totaal over gans m'n dag ;
6x traxene 50 mg
6x alprozolan 2mg
5x zolpidem 10mg
2x remergon 45mg soltab
5x seroquel 400 xr ( heb er eens 10 genomen) en zelf niet iets langer van blijven slapen ofzo
3x xanax retard 1 mg
4x rivotril van Roche
3x nozinan 25mg
En dan op gans mijn dag ook al enkele ché's ,zelf iets meer dan enkele,voel me t'chill,maar slapen,das wel probleem,nog wat, :smoke: smook en verder wat muziek beluisteren en schaapjes tellen zeker. Ga binnenkort is bijhouden wat ik al genomen heb,tot als ik echt / krom zit. In mijn instellingen zeiden ze ook,als wij normale mensen dat zouden in nemen, worden we nooit meer wakker , of slapen 4/5 dagen continu (leuk te horen) :rolleyes: :wave: goede nacht
(Ik zeg het,mag nog neurloleptica of slaapmedicatie overdag nemen,je gaat en zult verschil niet zien of merken)

M'n volgende post is met wat ik neem en :openmouth:ok 1tje met erin welke medicatie ik al gehad heb gehad . Goede n8 allemaal
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo,bericht voor SmartieAndMe .
En benzo's neem ik al van m'n 10/11 jaar,en daar voor van m'n 6 tot 9de,maar nam ze niet,had geen werking , dan heb ik het over relatine ,en mijn ouders zagen ook geen verbetering,spijtig genoeg. Maar wat op de eerste post is gezet, dat nam ik allemaal nog niet als ik 10/11 jaar was. En na mijn verslaving,was er medicatie ,zoals ja,bv: benzodiazepinen en neuroleptica en slaap medicijnen .En dat geeft de doorslag gegeven dat ik van alle harddrugs van af was, medicatie praat ik ook niet goed ,maar ik vind het dan toch beter dan dat vuile bruine & witte spul
En ja hoor,dat komt allemaal van op recept van bij mijn apotheker. Ga er wel eerlijk bij zetten,ik ben er niet trots op wat ik je ga zeggen.Maar om antwoord op je vraag te geven,ik neem en heb dan misschien zoveel medicatie genomen ja,maar daar is een reden voor hoor,en dat meen ik,of velen zullen zeggen dat dit tussen men hoofd of oren zit. En dit is echter niet uit mijn duim gezogen en of gelogen,maar is werkelijk wel zo,en 1 normale dokter doet en schrijft dat niet voor,daarom dat ik bij meerdere dokters dan ook ga. En ja :visite's zijn nooit goedkoop is het niet,en je moet wat change hebben dan bij allemaal andere ,maar ga erbij zeggen geen 1 van die dokters zegt of laat me niet kiezen,bedoel ik maar,het is niet dat ze zeggen:ja zeg het maar is ze,wat moet je allemaal hebben,neen. Zo ken ik er g1 en ben blij dat ik zo niemand ken ook om eerlijk te zijn. Want dan had ik al langer,maar dan ook vele jaren langer terug mij maar bij 2 of 3 , maximum 4 medicatie gehouden en niets meer , maar sommige dokters zijn gewoon dom om correct te zijn,of sommigen hebben een laag iq-gehalte ,denk dat hé,weet dat natuurlijk niet. de volgende post,pots ik ja ,je zou het kunnen noemen,in het kort mijn levensverhaal is vertellen hoe ik me nu tot op vandaag voel , maar zal niet in details gaan,en hou het zou kort mogelijk houden,want heb dan 1 keer is mail gehad van bericht dat ik dubbel heb gepost,wat echt mijn bedoeling niet was en heb en ben
daarvoor verwittigd,of waarschuwing ,of een spam gekregen? Ik weet het niet, een verwittiging zeker. En ja,was niet net opzet bedoeld .De medicatie die ik heb,zal ik erbij op zetten met daarin erbij hoeveel stuks met en bij welke medicatie. Wat je gelezen is echter genen zever of leugen,moet niet niet zoveel nemen maar de medicatie die ik allemaal noemde,dat was allemaal waar,maar mag wel die medicatie nemen,maar dan zoveel niet. Kan en mag ik posten,hoeveel ik juist mag nemen, en dan zal ik erbij zetten. Wat ik genomen heb zoal vroeger of in mijn instellingen dan zoal,zal ik er ook bij vermelden,maar dan bij een bij farmaceutische drugs,maar dan onder onderwerp bv: wat heb jij zoals genomen qua mediacatie en dan wat ik nu neen nog neem.
Je zal wel al gelezen dat ik aan bruin en wit verslaafd was,vooral aan dat bruine heb gezeten,ik lieg,soms op 1 jaar gebruik ik het niet,dan heb ik is een jaar dat ik het 2maal of toch op men ene hand kan tellen,heel sporadisch dus. Zou graag is kort levensverhaal willen doen,later misschien noch. Groetjes Ganja-man

Heb denk ik niets verkeerd gezegd,grtzzz
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoelang gebruik je benzodiazepinen. Je zult er toch niets meer van merken en merk je er nog wel iets van dan is het een kwestie van tijd voordat je immuun bent voor benzo's. Heb zelf ongeveer 6 jaar benzodiazepinen genomen. Ben er mee gestopt omdat het niets meer deed te hoge tolerantie. Daarna ging er ineens een hele wereld open.

Het is veel verstandiger om je verslaving op een gezonde manier aan te pakken. Maar dat is mijn mening, medicijnen lossen niets op en stellen je werkelijke klachten of leven alleen maar uit. Natuurlijk zijn medicijnen soms nodig bij verslaving maar dan wel het juiste medicijn bij de juiste verslaving of problematiek.

Nu snap ik wel waar je vandaan komt. Heb zelf ongeveer hetzelfde gehad en heb het nog steeds maar dan wel momenteel met wat anders. Ik was ervan overtuigd nooit te kunnen functioneren zonder benzodiazepinen. Ben toch rustig afgebouwd in een half jaar. Vervolgens ben ik zonder hevige ontwenning gestopt. Je moet wel zelf willen stoppen anders werkt het niet. Maar daar vraag je niet om maar ik dacht toch even mijn ervaring te delen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."