#1
Ik ben het meer dan
beu,ik ben het zat bijna iedere dag,nacht sorry,de schaapjes te zitten tellen.
Soms val ik in slaap als mensen gaan werken en ben na 3/4uur weer wakker.
Of ik slaap niet
,de hele nacht niet,en dan vragen mensen of ik overdag niet slaap,antwoord:neen,ook niets,maar helemaal niets
ja .
Weet er dan niemand een medicijn dat ik kan vragen,waarvan jullie DF'ers van zeggen,daar zul je wel van slapen.
Mijn psychiater zie ik wekelijks,mijn psychologe wnnr ik maar wil.
En mijn huisarts die zie ik 1x in de maand,maar mag hem altijd contacteren,dat zegt mijn psychiater ook.
Dus is iets positief,dus mijn vraag,waarvan jullie denken of zeker weten,van dat zul je wel slape. Dat als ik het inneem ik het voel opkomen,me in mijn bed leg en slaap. Direct,want inslapen is een probleem als doorslapen.
Maar als er een medicijn zou zijn waarvan jullie denken,ik denk dat dat wel een oplossing is voor Ganja-man.
Dus post maar zou ik zegen aub,al slaap ik er maar een een uurtje of 2/3langer van,zal ik heel blij zijn en geholpen.
Mijn psychiater weet het zelf ook al niet meer.
Maar hou er wel rekening mee,ik moet het wel mee krijgen is natuurlijk de bedoeling,maar dat hij niet zegt,oei oei,ik weet niet of ik je dat wel mag geven.
Kan het altijd voorleggen bij mijn psychiater of huisarts en zien wat zij ervan denken.
Echt help,dit is echt alles behalve leuk,heel
is het.
Maar heb al 2 helpers,als ze dit lezen. Al enorm bedankt voor jullie steun
.
Bedankt,het is door jullie dat ik hier nog ben op chat,enz...
Groeten Ganja-man
beu,ik ben het zat bijna iedere dag,nacht sorry,de schaapjes te zitten tellen.Soms val ik in slaap als mensen gaan werken en ben na 3/4uur weer wakker.
Of ik slaap niet
Weet er dan niemand een medicijn dat ik kan vragen,waarvan jullie DF'ers van zeggen,daar zul je wel van slapen.
Mijn psychiater zie ik wekelijks,mijn psychologe wnnr ik maar wil.
En mijn huisarts die zie ik 1x in de maand,maar mag hem altijd contacteren,dat zegt mijn psychiater ook.
Dus is iets positief,dus mijn vraag,waarvan jullie denken of zeker weten,van dat zul je wel slape. Dat als ik het inneem ik het voel opkomen,me in mijn bed leg en slaap. Direct,want inslapen is een probleem als doorslapen.
Maar als er een medicijn zou zijn waarvan jullie denken,ik denk dat dat wel een oplossing is voor Ganja-man.
Dus post maar zou ik zegen aub,al slaap ik er maar een een uurtje of 2/3langer van,zal ik heel blij zijn en geholpen.
Mijn psychiater weet het zelf ook al niet meer.
Maar hou er wel rekening mee,ik moet het wel mee krijgen is natuurlijk de bedoeling,maar dat hij niet zegt,oei oei,ik weet niet of ik je dat wel mag geven.
Kan het altijd voorleggen bij mijn psychiater of huisarts en zien wat zij ervan denken.
Echt help,dit is echt alles behalve leuk,heel
Maar heb al 2 helpers,als ze dit lezen. Al enorm bedankt voor jullie steun
Bedankt,het is door jullie dat ik hier nog ben op chat,enz...
Groeten Ganja-man

goede nacht