Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapprobleem

Slaapprobleem

27 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hem inderdaad even verplaatst naar Farmaceutische drugs.

Dat is een flinke lijst medicatie die je neemt. Komt dit allemaal nog op recept bij de apotheek vandaan? Kan me toch niet voorstellen dat je zo veel krijgt voorgeschreven!

Heb je een vraag of heb je het puur geplaatst om je verhaal te delen? Hoe lang zit je al op deze hoeveelheden?
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja beste mensen/forumleden,

Ik zou graag antwoorden krijgen en hopen dat jullie,me mss kunnen helpen met ideeën.Ik krijg dus voorgeschreven van m'n psychiater,als slaapmedicatie dit,het is dan ook echt een goede psychiater.Wou het nog 1ns hebben over mijn slaapprobleem:nu ik dus al enkele jaren al1 woon ik krijg en neem nu wel al lang dit :confused:eroquel XR's van 400 mg & ook XR's van 200mg.Als ik dan is tegen mijn eigen zeg,heb goesting bv:600mg te nemen,neem ik 1 v 400 & 1 v 200 mg,omdat als je XR's breekt,hebben ze g1 of lichte werking.Gewone seroquel's kan je wel breken.
Dus -seroquel XR 400 mg(mag ik er 2 van 400 mg nemen)
-seroquel XR 200mg(omdat ik al serieus verlaagd ben qua dosis,1van 400 en 1 van200mg dan)
-remergon 45mg soltab's(2 stuks)
-Zolpidem (4 mag ik er nemen,maar neem er altijd 6 pf :sunglasses:
Slaap wel even,maar totaal niet lang :( op een goeie dag,4/5 uurtjes slaap ik en niets overdag!

En dit komt niet van m'n psychiater,maar van dokter,en dat is Zolpidem 10 mg(mag er 4 nemen,maar neem er meestal tog 6 soms 8.Dit gaat & ging enkel over mijn slaapmedicatie.Als i d dag,ver continue benzo's,wat ook niet leuk is :(
Nu sinds onlangs,probeer ik Nozininan 25mg.mijn psychiater en ik dachten,hij geeft een wel hoge tolerantie(ik),door vroegere verleden/achtergrond.En in instellingen vele verscheidene slaapmedicijnen geprobeerd,als-Trazodone of Trazolan / Staurodorm->speciaal voor slaapstoornissen,of bij mensen die een angst stoornis hebben.Dan ook nog clopixoldruppels,maar werd er rustig van en kon nog functioneren na +- 30druppels :confused: maar zo een hoeveelheid druppels en nog goed functioneren.Mijn vraag naar ieder1 toe,suggesties/advies/tips,het kan zijn dat ik het middel al geprobeerd heb.Kan niet alles bedenken wat ik in verscheidene instellingen kreeg,en nam altijd iets anders in,ik wil mijn bed in gaan en b.w.z v spreken,na 5 min
In diepe en vaste slaap ben.Goed vb is:deze week om 5.15 i d morgend pas in slaap kunnen vallen,en om 10.20 weer klaar wakker,wat ni leuk is!En zo is dat al jaren a d gang :rolleyes:
Dus ik herhaal,hebben jullie:voorstellen/suggesties/advies en post's zijn altijd toegestaan. Als het me kan helpen,mvg


Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu ben ik het echt meer dan beu ! :openmouth:
Geeft er iemand advies of informatie dat ik dan eventueel : aan mijn arts kan voorstellen , en zou kunnen bespreken als er medicijnen die ik nog niet genomen zou hebben ? Morgen post ik wat ik zoal neem van medicatie,mvg


Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Wat wil je dan precies weten? Wil je weten welke medicijnen er nog meer beschikbaar zijn?
Klik om te vergroten...


Ik had graag geweten wat wel nog invloed geeft op mij,zoals iets voor overdag en iets dat ik inneem,naar mijn bed ga,en na 5 of 10 min er zeker van ben dat ik als een blok in slaap val. Moet wel te vragen kunnen zijn aan en bij huisarts. Je weet wat in neem allemaal en hoge tolerantie heb. Wat hulp zou leuk zijn,of mogelijke antwoorden,... Mvg,



Groetjes Ganja-man :smoke:
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had graag geweten wat wel nog invloed geeft op mij,zoals iets voor overdag en iets dat ik inneem,naar mijn bed ga,en na 5 of 10 min er zeker van ben dat ik als een blok in slaap val.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je zeker niet nog meer medicatie moet gaan nemen. Je slaap probleem word hoogst waarschijnlijk erdoor veroorzaakt. Door nog meer medicatie te nemen slaap je waarschijnlijk even beter maar het probleem word alleen maar groter.
Ik wens je veel succes en hoop dat je er uit komt!

R0mmelP0t
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#6
r0mmelp0t zei:
.
Ik denk dat je zeker niet nog meer medicatie moet gaan nemen. Je slaap probleem word hoogst waarschijnlijk erdoor veroorzaakt. Door nog meer medicatie te nemen slaap je waarschijnlijk even beter maar het probleem word alleen maar groter.
Ik wens je veel succes en hoop dat je er uit komt!
.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
rOMmelpOT

Dag rOmmelpOt,

Dank je voor je positieve bericht.
Ik accepteer je mening.
Maar ik zou inderdaad kunnen,door bv:minder slaapmedicatie nemen,of ermee afbouwen. En een sterker slaapmedicijn kan vragen misschien,aan m'n huisarts of psychiater,en dat ik die slaapmedicatie die ik overdag kan innemen,laat ik dan vallen. Daarom krijg ik het nog niet he,zoals flunitrazepam zullen ze me nooit geven,(ik ken het wel,door 1 foute vriend). En mijn psychiater en huisarts zijn niet vals,g1 foute,en/of ze geven wat je wilt. Maar ben nu van H vanaf,op 1 jaar misschien maar 1tot2 keer,ik kan het in ieder geval op m'n 1 hand bijhouden. Maar op die H na ja, :smoke: doe ik nog wel. Maar het is en zal g1 makkie worden,enen lange , lange weg zijn. Maar sommige medicatie MOET ik nu 1x innemen . Zoals onderhoudsdosis,daar heb ik me bij neergelegd,en smoke kan ik ook mee leven,dat zie ik wel i d toekomst. En door meer medicatie slaap je niet beter. Ik tog niet,en dat is behoorlijk ambetant/lastig.
Zal je op de hoogte houden,als je dat wilt?
Groetjes,



Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gdvd,ik ben dat :kots: ze zeg:Ik heb en neem slapers,3/4 verschillende soorten van benzo's,a d lopende band, :smoke: op gemak en blijf rustig ,en altijd van t'zelfde liedje.
Wanneer kan ik nu slapen.
Neem nu dat ik binnen bv:binnen 20/30 minuutjes in slaap val,wat me zou verbazen,maar kom :openmouth: en wat denk ik niet het geval zal zijn.Maar neem nu:tussen 8u30 9u45,ten laatste 10 u,ben Ik alweer wakker :openmouth: !
Ik kan er me zo in opsmijten/in op jagen :angry:




Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Wat wil je dan precies weten? Wil je weten welke medicijnen er nog meer beschikbaar zijn?
Klik om te vergroten...

Hallo SmartAndMe,

Alles goed met jou?

Sorry dat ik hier nu op reageer,want had dat veel eerder moeten doen.
Maar jah,als je da dat zou willen doen,ik ben echt geïnteresseerd,in welke medicatie/medicijnen er nog beschikbaar zijn,en hopelijk zitten er tussen die ik nog niet genomen heb.
Want ik heb,en zit met zowel een inslaapprobleem,als ook een doorslaapprobleem,wat niet leuk is natuurlijk,en zeker niet als je er zo een goeie 8 jaar al met zit al :( :cry:

En sorry,maar om even terug te gaan naar 3 maart 2014,om 14:43
Ik had 3 puntjes toen vermeld.

1.Had ik gepost: Kan en mag ik posten hoeveel ik juist mag nemen,dat erbij zeggen,en dat vb.dat ik noemde.
-Je antwoord daarop was:G1 probleem,mag je gerust posten.

M'n antwoord,sorry,maar het klinkt mss belachelijk,maar ik durf sommige dingen niet te posten,weet waarom.Ben er totaal al niet fier op,en velen zullen :openmouth: zijn denk ik niet,maar ben ik daar vrij zeker.

2.Had toen gezegd:na mijn verslaving was er medicatie,he vb.(den) gegeven,en dat ik van die H verslaving en C,en alle andere,vooral die 2 hoofdletters af ben dan.
-Daarop zei je:grin:at je het goed vond dat ik uit dat illegale circuit ben,en dat ik bij apotheek zekerheid heb van correcte levering en kwaliteit,en ben je van plan om er iets aan te doen?

M'n antwoord daarop,ik gebruikte toen ik a d H zat en gebruikte,nam toen ook medicatie,maar na mijn verslaving is het echt alleen maar beginnen verergeren. Maar idd,zoals je zegt,het is fijn om uit dat illegale circuit te zijn. Neem nu wel iedere dag mijn onderhoudsdosis methadon,waar ik mee kan leven, :smoke: ,farma's en heel soms is :beer: .
Ik ben van plan om er iets aan te doen,ga het op z'n minst proberen en we zien wel,maar ga het een kans geven,maar zal tijd vragen vrees ik... :confused:

En dan 3.Ik sprak over levensverhaal dat laatste.
-Je antoordde toen ,voel je vrij om te spreken.Er zijn genoeg mensen op het forum met vergelijkbare ervaringen,zowel mensen die in dezelfde situatie zitten als mensen die er mee gestopt zijn.

Mijn antwoord daarop,ik ben vrij om te spreken,maar durf dat niet,uit schaamte,gewoon puur :flushed: al1 al,ik durf niet schrijven wat ik zoals neem,er zullen vele mensen van op het forum,gewoon al :openmouth: zijn als ik mijn verhaal zou doen,en ik denk niet dat er mensen zijn met een vergelijkbare situatie,daar ben ik vrij zeker van :( :cry: .Want ik wil nog als een gewoon iemand worden aangesproken,en reacties en nog kunnen posten op sommige hun onderwerp,en niet als die gekke/zotte iemand word bekeken/beschouwd. Hoop dat je je er een beetje uit verstaat. Sorry voor lange... :wave:

Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoveelste n8,man man. Ik kom over als een zaag zeker.
Weet het,val in herhaling zeker weer wel.
Het zal weer op de vroege morgend,binnen 1u een half u/2u krijg ik soms maar m'n kloppen/slaap kan krijgen.

En rond 9/10 u ,10u30 ben ik al al zeker weer wakker,waar ik :openmouth: en me voor :flushed: .
Gebeurt soms dat ik al rond 8 u wakker ben :(.Gebeurt weinig,amper,minder,maar gebeurt dat ik dan niet slaap,maar is al voorgevallen :flushed:



Groetjes Ganja-man :smoke:
*
*Schizophrenic*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Samengevat: de psychiater schrijft nu enkel Zolpidem voor, maar je wordt na enkele uren al terug wakker of kan de slaap niet vatten omdat je in het verleden behoorlijk wat benzo's hebt gebruikt ?

Dan kun je toch even naar de huisarts bellen en zeggen dat de medicatie onvoldoende werkt, de dokter zal dan nadat je uw persoonlijk verhaal hebt gedaan waarschijnlijk even polsen of het klopt wat je zegt (via de psychiater) en voorlopig iets anders voorschrijven.

Alprazolam heeft de dokter me ooit eens voorgeschreven omdat ik niet kon slapen in het vliegtuig, standaard schrijven ze dat niet voor omdat langdurig gebruik ervan 2 jaar lang terugtrekverschijnselen geeft. (zweten, extreme angst, lustelooshied, alleen maar nachtmerries en schreeuwend wakker worden, korte nachten (4 u))

Dokters weten dat het stoppen van dergelijke hoge doseringen gevaarlijk is en zullen je heus wel verder helpen (vb. een gepast antidepressivum op termijn) en je kan vragen of ze de Ashton Manual http://www.benzo.org.uk/manual/ willen openslaan om van je probleem geleidelijk af te geraken.


advies
Overdag geen benzo's gebruiken enkel vlak voor je gaat slapen een middellangwerkende benzo op een halflege maag. Dit geeft voor slaapproblemen wel de beste oplossingen.

De dokter van wacht kun je steeds bellen voor de veiligheid als het op is, anders sukkel je na een slapeloze nacht met je auto de gracht in.
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#11
*Schizophrenic* zei:
Samengevat: de psychiater schrijft nu enkel Zolpidem voor, maar je wordt na enkele uren al terug wakker of kan de slaap niet vatten omdat je in het verleden behoorlijk wat benzo's hebt gebruikt ?

Dan kun je toch even naar de huisarts bellen en zeggen dat de medicatie onvoldoende werkt, de dokter zal dan nadat je uw persoonlijk verhaal hebt gedaan waarschijnlijk even polsen of het klopt wat je zegt (via de psychiater) en voorlopig iets anders voorschrijven.

Alprazolam heeft de dokter me ooit eens voorgeschreven omdat ik niet kon slapen in het vliegtuig, standaard schrijven ze dat niet voor omdat langdurig gebruik ervan 2 jaar lang terugtrekverschijnselen geeft. (zweten, extreme angst, lustelooshied, alleen maar nachtmerries en schreeuwend wakker worden, korte nachten (4 u))

Dokters weten dat het stoppen van dergelijke hoge doseringen gevaarlijk is en zullen je heus wel verder helpen (vb. een gepast antidepressivum op termijn) en je kan vragen of ze de Ashton Manual http://www.benzo.org.uk/manual/ willen openslaan om van je probleem geleidelijk af te geraken.


advies
Overdag geen benzo's gebruiken enkel vlak voor je gaat slapen een middellangwerkende benzo op een halflege maag. Dit geeft voor slaapproblemen wel de beste oplossingen.

De dokter van wacht kun je steeds bellen voor de veiligheid als het op is, anders sukkel je na een slapeloze nacht met je auto de gracht in.[/
*Schizophrenic* zei:
Samengevat: de psychiater schrijft nu enkel Zolpidem voor, maar je wordt na enkele uren al terug wakker of kan de slaap niet vatten omdat je in het verleden behoorlijk wat benzo's hebt gebruikt

Dan kun je toch even naar de huisarts bellen en zeggen dat de medicatie onvoldoende werkt, de dokter zal dan nadat je uw persoonlijk verhaal hebt gedaan waarschijnlijk even polsen of het klopt wat je zegt (via de psychiater) en voorlopig iets anders voorschrijven.

Alprazolam heeft de dokter me ooit eens voorgeschreven omdat ik niet kon slapen in het vliegtuig, standaard schrijven ze dat niet voor omdat langdurig gebruik ervan 2 jaar lang terugtrekverschijnselen geeft. (zweten, extreme angst, lustelooshied, alleen maar nachtmerries en schreeuwend wakker worden, korte nachten (4 u))

Dokters weten dat het stoppen van dergelijke hoge doseringen gevaarlijk is en zullen je heus wel verder helpen (vb. een gepast antidepressivum op termijn) en je kan vragen of ze de Ashton Manual willen openslaan om van je probleem geleidelijk af te geraken.


advies
Overdag geen benzo's gebruiken enkel vlak voor je gaat slapen een middellangwerkende benzo op een halflege maag. Dit geeft voor slaapproblemen wel de beste oplossingen.

De dokter van wacht kun je steeds bellen voor de veiligheid als het op is, anders sukkel je na een slapeloze nacht met je auto de gracht in.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...



Hallo Schizophrenic,

Eerst en vooral bedankt voor lezen van m'n post,en vooral voor je reactie. Dank je daarvoor!

Zal het kort proberen houden & samenvatten: Mijn psychiater is m'n alles. Ik kan hem alles vertellen. Dan heb ik het over dingen,dat ik niet wil dat mijn ouders,broer of zus willen of moeten aanhoren.

Een goed vb daarvan is,neem nu : Mocht en zou ik 1/(een) terugval hebben. En heb gebruikt(zeg ik dat al niet aan m'n ouders,zus of broer). Want ze zouden zich dan weer bezorgd maken over me,en dat wil ik niet ! Dat wil ik vermijden,het zou hun niet alleen kwetsen en verdriet aandoen. Ze maken zich dan weer zorgen en dat wil ik dus juist vermijden. Wil ze niet weer die zeer/pijn aandoen!! Als je me snapt? En dat vertrouwen heb ik al grotendeels terug gewonnen,maat nog niet helemaal,wat en waar ik kan inkomen,dat vraagt tijd hé,wat ik zeker begrijp en versta!

Van mijn psychiater krijg ik wettelijk voorgeschreven : M'n methadon/depakine chrono 500 mg/wellbutrin 300 mg/invega 6 mg/seroquel XR 400 mg/remergon 45 mg/seroquel XR 200 mg/Nozininan 100mg nu,maar werkt ook niet.

Mijn psychiater kent me door en door.Het is niet zo 1tje van ja,zet je maar,en zeg het is,totaal niet! Echt niet ! ! ! Idem voor mijn huisarts!

Anders zat ik niet aan slaapmed.,benzo's of andere medicatie. Maar zou dan medicijn zijn,waarvan IK wel weet: Daar zou ik waarschijnlijk wel 9/10 van slapen,maarja,dat is dan weer een stapje hoger dan benzo's & slapers,dat wil ik niet,en ga der alles aandoen omdat dan ook te vermijden.
Ik mag er niet aan denken... Wanneer ga en zal ik is e 1 goeie inslaper en doorslaper vinden en hebben. Ik heb zodanig veel al geprobeerd,dat ik ten einde raad ben gewoon,en dat gaat nu al jaren zo,wat me ferm/enorm irriteert :angry: ! !

Ik jaag me zodanig op,en het enige dat ik wil,is gewoon een goede nachtrust en is 1,ja,een goede inslaper & door-slaper. Dat zou me echt goed doen,en zeker als het blijft werken. Hoef ik noet meer te zoeken en heb ik eindelijk het juiste medicijn

En huisarts:wettelijk voorgeschreven :traxene 50 mg/alprazolam 2 mg/rivotril/en zolpidem 10 mg.

Huisarts & psychiater: zeggen er ook altijd bij: dat je het tog even de tijd moet geven,voor dat zou werken,wat voor de meeste medicijnen zo is,dat je het de nodige tijd moet geven,wat ik begrijp. Maar als je van de eerste dag,of het 1/2/3 weken,soms 1 maand de tijd geeft en het werkt niet,dan doet het medicijn zijn werk niet tog?! Of heb ok het mis,verbeter me dan maar. Een advies en een ander zijn mening telt ook,en luister en lees ik dan ook. Heb het dan vooral op slaapmedicatie !

Je zal nu denken,of niet,dat ik een gek en/of zot persoon ben.?
Zal aan mijn hoge tolerantie liggen zeker :confused:

Ik ben fier op wat je zei ! ! Dat je dokter je aplrazolan voorschreef,zodat je wat kon slapen in het vliegtuig.
Ben fier op mensen,die zo weinig nodig hebben en dat vergeleken met mij dan. Ik ben daar echte waarheid jaloers op. En sommige benzo,(benzo's),
heb ik nodig.

En je advies klopt klopt helemaal! Wat je advies betreft, sta ik helemaal achter voor mensen die nog niet zo ver zitten. En ben het er dan ook volledig met eens.

Maar ik kan me moeilijk voorstellen,dat ik enkel s'avonds maar 1 benzo zou innemen :-/ ,klinkt raar,maar kan zeker wel,naar de toekomst toe,en met de jaren mee misschien,wie zal het zeggen ?

Ik vind wat er zich allemaal afspeelt bij me,..ook niet goed te praten.
Maar beter farma's dan in m'n oude gewoonte terug te vallen,alsjeblieft neen. Dat wil ik meer opnieuw mee maken,en mijn GOEDE vrienden ook niet,heb ook hun vertrouwen grotendeels terug gewonnen. En wil mijn familie,GOEDE vrienden en mezelf,laat staan mijn ouders!!! Wil die situatie nietweer opnieuw mee maken! ( En ik ben dan nog de oudste ook van de 3),dus ik zou het goede vb. moeten zijn,maar ze zien dat niet,en zijn ook g1 kleine kinderen meer,ze zien en weten ook met wat ik bezig ben,pok al straal of zie je dat niet aan mijn gezichtsuitdrukking.

Was iets meer dan korte samenvatting: Mijn excuses daarvoor. Mvg,




Groetjes Ganja-man :smoke:
b
bramdanielLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben ook verslaafd geweest maar heb mijn depakine ingeruild voor wietolie ben een ander mens geworden moet wel om de 3/4 uur druppelen maar heb geen aanvallen meer gehad en slaap heerlijk gewoon te bestellen via de mediwietstichting of zelf maken sucses
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#13
bramdaniel zei:
ben ook verslaafd geweest maar heb mijn depakine ingeruild voor wietolie ben een ander mens geworden moet wel om de 3/4 uur druppelen maar heb geen aanvallen meer gehad en slaap heerlijk gewoon te bestellen via de mediwietstichting of zelf maken sucses
Klik om te vergroten...


Hoi "bramdaniel",

Alvast bedankt voor je reactie,en blij ze te lezen! Meen je dat nu echt wat je zegt: gewoon door je depakine in te ruilen/te laten vervangen met wietolie?
Je praat en zegt: jij bent ook verslaafd geweest,een drugsverslaving neem en ik aan natuurlijk?
Je hebt het mss gelezen,ik heb zowat alles gedaan<--En ben daar niet trots op,en die nieuwe drugs bestond toen nog niet,dus daar ken ik niets van!<-toch nog iets positiefs :P.
Maar die H geeft me de das omgedaan,en geeft me lang,maar lang in zijn m8 gehad,jarenlang,echt bijna helft van mijn leven geeft het geduurd! Maar toch,...heb,en ik ben niet meer verslaafd aan 1.H,2.C,en alle andere drugs geeft me zeker niet in zijn m8,heb ik het vooral over die H wat die m8 betreft.
Dat en alles geeft me niet in zijn m8!

-Buiten nu dan ,maar dat is al lang a d gang,een,jawel... :angry: medicatie-probleem toch wel ja! En dan mijn onderwerp,waar ik al jaren mee sukkel ook!

Je bent 1 v d weinige die me snapt/begrijpt :openmouth:.
Mijn vraag aan jou,ik :smoke: wel dagelijks,overdag niet zoveel,maar omdat ik niet kan slapen, :smoke: ik de 1ne,na de andere joint s'nachts,en ben voor te zeggen niet snel high.(ook van langdurig gebruik mss al),maar met :smoke: heb ink nooit of nooit probz gehad.
Maar behalve mijn :smoke: & die farma's nu,wat verminderd ook(farma's),en slaapmedicijnen halen niets uit.

Maar depakine is dus te vervangen door wietolie als ik je kan & mag geloven? Soort vervang medicijn ofzo dan?
Als dat zou helpen,als hé,zou en kan ik laat ik:depakine dan vervangen,bouw af met mijn rivotril's,zou mijn,eventueel wellbutrin dan ook geleidelijk stoppen :confused: ,en mss langzaam aan die remergon dan ook,en mijn seroquel XR's langzaam maar zeker verminderen en mss,mss heb ik die neurolepticca niet meer nodig dan. Niet dat het heavy spul is,voor anderen en velen is het een wonderspul! Het het magische medicijn voor te slapen nog niet regen gekomen :( als het zou werken zou ik 3 medicijnen minder nemen. Wat me wel aanstaat.

Maar schrijft een psychiater wietolie voor,en is het moeilijk verkrijgbaar,wil zeggen. Maken ze of doen ze er dom over?
En jij slaapt dan nu al jaren perfect neem ik aan? En neem bv.nu dat je zegt,na die film zou ik graag gaan slapen(s'avonds)je neemt wat wietolie,en bent vertrokken ofwat,dus wietolie is een slaapmedicijn dan of behoort tot.?.
Het is toch niet vergelijkbaar met bubbelhasj,wss niet,want bubbelhasj smeer je open op een je joint,maar wietolie,is de 1ste x dat ik dat hoor nu.
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Ga is wat meer informeren!

Laat nog iets v j horen aub,bedankt voor reactie,
groetjes,

Ganja-man :smoke:
b
bramdanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
als jij sochtens begint met druppelen ben je savonds gewoon moe en ik heb olien in verschilende sterktes gemaakt als ik de strekste pak en ik druppel te veel lig ik binnen 2 uur te dromen je kunt het bestellen via de mediwietstichting ik maak het zelf het is best makkelijk je kunt ook bho kopen en dat mengen met olijf olie zo doe ik het ook. Hier staan bewijzen dat het werkt cannabis-med.org en ook op www.cannabisbureau.nl en lees helende henep een boek over hennep en ziektenbeelden .groet bramdaniel
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben het meer dan :kots: beu,ik ben het zat bijna iedere dag,nacht sorry,de schaapjes te zitten tellen.
Soms val ik in slaap als mensen gaan werken en ben na 3/4uur weer wakker.

Of ik slaap niet :(,de hele nacht niet,en dan vragen mensen of ik overdag niet slaap,antwoord:neen,ook niets,maar helemaal niets :cry: ja .

Weet er dan niemand een medicijn dat ik kan vragen,waarvan jullie DF'ers van zeggen,daar zul je wel van slapen.

Mijn psychiater zie ik wekelijks,mijn psychologe wnnr ik maar wil.
En mijn huisarts die zie ik 1x in de maand,maar mag hem altijd contacteren,dat zegt mijn psychiater ook.
Dus is iets positief,dus mijn vraag,waarvan jullie denken of zeker weten,van dat zul je wel slape. Dat als ik het inneem ik het voel opkomen,me in mijn bed leg en slaap. Direct,want inslapen is een probleem als doorslapen.

Maar als er een medicijn zou zijn waarvan jullie denken,ik denk dat dat wel een oplossing is voor Ganja-man.
Dus post maar zou ik zegen aub,al slaap ik er maar een een uurtje of 2/3langer van,zal ik heel blij zijn en geholpen.

Mijn psychiater weet het zelf ook al niet meer.
Maar hou er wel rekening mee,ik moet het wel mee krijgen is natuurlijk de bedoeling,maar dat hij niet zegt,oei oei,ik weet niet of ik je dat wel mag geven.

Kan het altijd voorleggen bij mijn psychiater of huisarts en zien wat zij ervan denken.
Echt help,dit is echt alles behalve leuk,heel :cry: is het.

Maar heb al 2 helpers,als ze dit lezen. Al enorm bedankt voor jullie steun :) .

Bedankt,het is door jullie dat ik hier nog ben op chat,enz...

Groeten Ganja-man :smoke:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet kunnen slapen is vreselijk, het vinden van een goed middel kan zo lang duren met pech. Inderdaad sporten goed eten, en leefstyle helpen.

Als het kan zou ik eens naar een slaaplab gaan. Die kunnen zien wat er actief is in je brein als je slecht slaapt. En daardoor soms snel duidelijk kunnen krijgen of er een tekort is aan melatonine of iets. Nadeel is wel dat je geen medicatie mag gebruiken in zo'n lab als ik het goed heb.

Je zou zomaar een tekort aan melatonine kunnen hebben. Dat al eens geprobeert? Ps melatonine werkt pas optimaal na 3 weken dagelijks gebruik. Denk aan dosis van 5mg dagelijks, vraag het eens aan huisarts anders.
d
dabber91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
kan je dat werkelijk vinden bho dacht dat dit nerges te krijge is hoewel ik me wel al een rig aangeschaft heb haha
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat wil je dan precies weten? Wil je weten welke medicijnen er nog meer beschikbaar zijn?
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat dit bij farmaceutische drugs zou moeten staan,maar ben het niet zeker. Het kan eventueel nog verplaats worden he?
Dit is nu toch niet meer te doen he,niet? Neem wel al jaren benzodiazepinen en slaapmedicatie
Heb nu al in totaal over gans m'n dag ;
6x traxene 50 mg
6x alprozolan 2mg
5x zolpidem 10mg
2x remergon 45mg soltab
5x seroquel 400 xr ( heb er eens 10 genomen) en zelf niet iets langer van blijven slapen ofzo
3x xanax retard 1 mg
4x rivotril van Roche
3x nozinan 25mg
En dan op gans mijn dag ook al enkele ché's ,zelf iets meer dan enkele,voel me t'chill,maar slapen,das wel probleem,nog wat, :smoke: smook en verder wat muziek beluisteren en schaapjes tellen zeker. Ga binnenkort is bijhouden wat ik al genomen heb,tot als ik echt / krom zit. In mijn instellingen zeiden ze ook,als wij normale mensen dat zouden in nemen, worden we nooit meer wakker , of slapen 4/5 dagen continu (leuk te horen) :rolleyes: :wave: goede nacht
(Ik zeg het,mag nog neurloleptica of slaapmedicatie overdag nemen,je gaat en zult verschil niet zien of merken)

M'n volgende post is met wat ik neem en :openmouth:ok 1tje met erin welke medicatie ik al gehad heb gehad . Goede n8 allemaal
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo,bericht voor SmartieAndMe .
En benzo's neem ik al van m'n 10/11 jaar,en daar voor van m'n 6 tot 9de,maar nam ze niet,had geen werking , dan heb ik het over relatine ,en mijn ouders zagen ook geen verbetering,spijtig genoeg. Maar wat op de eerste post is gezet, dat nam ik allemaal nog niet als ik 10/11 jaar was. En na mijn verslaving,was er medicatie ,zoals ja,bv: benzodiazepinen en neuroleptica en slaap medicijnen .En dat geeft de doorslag gegeven dat ik van alle harddrugs van af was, medicatie praat ik ook niet goed ,maar ik vind het dan toch beter dan dat vuile bruine & witte spul
En ja hoor,dat komt allemaal van op recept van bij mijn apotheker. Ga er wel eerlijk bij zetten,ik ben er niet trots op wat ik je ga zeggen.Maar om antwoord op je vraag te geven,ik neem en heb dan misschien zoveel medicatie genomen ja,maar daar is een reden voor hoor,en dat meen ik,of velen zullen zeggen dat dit tussen men hoofd of oren zit. En dit is echter niet uit mijn duim gezogen en of gelogen,maar is werkelijk wel zo,en 1 normale dokter doet en schrijft dat niet voor,daarom dat ik bij meerdere dokters dan ook ga. En ja :visite's zijn nooit goedkoop is het niet,en je moet wat change hebben dan bij allemaal andere ,maar ga erbij zeggen geen 1 van die dokters zegt of laat me niet kiezen,bedoel ik maar,het is niet dat ze zeggen:ja zeg het maar is ze,wat moet je allemaal hebben,neen. Zo ken ik er g1 en ben blij dat ik zo niemand ken ook om eerlijk te zijn. Want dan had ik al langer,maar dan ook vele jaren langer terug mij maar bij 2 of 3 , maximum 4 medicatie gehouden en niets meer , maar sommige dokters zijn gewoon dom om correct te zijn,of sommigen hebben een laag iq-gehalte ,denk dat hé,weet dat natuurlijk niet. de volgende post,pots ik ja ,je zou het kunnen noemen,in het kort mijn levensverhaal is vertellen hoe ik me nu tot op vandaag voel , maar zal niet in details gaan,en hou het zou kort mogelijk houden,want heb dan 1 keer is mail gehad van bericht dat ik dubbel heb gepost,wat echt mijn bedoeling niet was en heb en ben
daarvoor verwittigd,of waarschuwing ,of een spam gekregen? Ik weet het niet, een verwittiging zeker. En ja,was niet net opzet bedoeld .De medicatie die ik heb,zal ik erbij op zetten met daarin erbij hoeveel stuks met en bij welke medicatie. Wat je gelezen is echter genen zever of leugen,moet niet niet zoveel nemen maar de medicatie die ik allemaal noemde,dat was allemaal waar,maar mag wel die medicatie nemen,maar dan zoveel niet. Kan en mag ik posten,hoeveel ik juist mag nemen, en dan zal ik erbij zetten. Wat ik genomen heb zoal vroeger of in mijn instellingen dan zoal,zal ik er ook bij vermelden,maar dan bij een bij farmaceutische drugs,maar dan onder onderwerp bv: wat heb jij zoals genomen qua mediacatie en dan wat ik nu neen nog neem.
Je zal wel al gelezen dat ik aan bruin en wit verslaafd was,vooral aan dat bruine heb gezeten,ik lieg,soms op 1 jaar gebruik ik het niet,dan heb ik is een jaar dat ik het 2maal of toch op men ene hand kan tellen,heel sporadisch dus. Zou graag is kort levensverhaal willen doen,later misschien noch. Groetjes Ganja-man

Heb denk ik niets verkeerd gezegd,grtzzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."